Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Passat
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 29-04-2017, 18:28
Ronald_GTI Ronald_GTI is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Nov 2014
Posts: 14
Default Passat 3c getik en lege accu

Hallo allemaal!

Sinds een week een raar fenomeen in mijn passat 3c TDI, hij heeft me inmiddels 2 keer laten staan met een lege accu. En de reden is mij onduidelijk. Ook hoor ik achter het dachboard getik van een relais

het volgende heb ik allemaal gedaan, accu laten testen, conclusie niet nieuw maar zeker niet defect, stroom gemeten bij uitgeschakelde auto, ik meet schommelend tussen 250 en 750 mA, aftermarket radio verwijderd, geen resultaat, getik blijft.

Ik weet niet wat normaal is en zeker niet at het kan zij, dus mijn vraag is, heeft iemand suggesties?
Reply With Quote
  #2  
Old 29-04-2017, 20:02
Erik Baas's Avatar
Erik Baas Erik Baas is offline
No personal life
 
Join Date: Mar 2012
Posts: 2,561
Default

Door een voor een de zekeringen even te verwijderen kun je er achter komen in welk circuit die "lekstroom" optreedt. Als dat getik dan ook ophoudt weet je meer, maar het hoeft er niet mee te maken te hebben.
Reply With Quote
  #3  
Old 30-04-2017, 19:03
Ronald_GTI Ronald_GTI is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Nov 2014
Posts: 14
Default

Inmiddels gevonden waar het vandaan komt. Het komt uit een module achter het dashboardkastje, er staat een nummer op VAG 3co 959 433 k.

Iemand enig idee wat het is?

Edit.....inmiddels ontdekt dat het de comfortmodule is....maar nu verder, iemand uit omgeving Winschoten die mijn autoruit wil lezen?

Last edited by Ronald_GTI : 30-04-2017 at 20:20.
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 11:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum