Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek overig > Watergekoelde projecten
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #21  
Old 15-05-2018, 17:46
golf_mkII golf_mkII is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Sep 2017
Posts: 67
Default

Kleine update

2 nieuwe goodyear banden 195/45R15 op de achterste velgen gemonteerd aangezien de vorige bandjes op waren, vooraan zaten er al 2 nieuwe nangkangs onder dus ga deze eerst oprijden en dan ook dezelfde banden vooraan leggen. Dan de wielen maar op de golf gemonteerd en direct naar beneden geschroeft ook. Was die "golf country mode" wel moe gezien. Vanvoor ligt hij laag genoeg, vanachter mag die wel nog 2cm zakken. Ben ondertussen bezig met het interieur, rolkooi word deze week gepoederlakt in glanzend zwart, hiervoor was ze gepolierd maar er begonnen plekken op te komen en dat stoorde mij. Ben ook aan het overwegen om een grille met verstralers en logo aan te schaffen, vind die bonrath embleemloze grille maar kaal overkomen.

[IMG]
[/IMG] [IMG]
[/IMG] [IMG]
[/IMG] [IMG]
[/IMG] [IMG]
[/IMG] [IMG]
[/IMG]
__________________
Golf mkII 1.8 8v
Reply With Quote
  #22  
Old 22-05-2018, 20:03
golf_mkII golf_mkII is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Sep 2017
Posts: 67
Default

interieur is zo goed als af. gti stof bekleding aan de wielkasten gemonteerd als ook achteraan aan de koffer. (Voorlopig) de originele rubberen mat ook in het zwart gezet, ziet er wel netjes uit maar wil daar toch ook nog graag een zwarte stoffen gti mat. De rolkooi was eerst gepolierd, maar er zaten wat plekken op die ik er niet uit kreeg met een polijst machine dus heb deze dan gezand straalt en gepoederlakt in het zwart. Vernis laagje over zodat het wat meer blinkt! Verder heb ik nog 2 zwarte lederen kuipzetels van sparco gemonteerd als ook 4 punts gordels die ik bij de originele gordels heb bij gemonteerd. Verder moet ik nog het sparco stuur en naaf monteren en de boel nog wat opfrissen, vooral het dashboard moet nog eens goed onderhanden genomen worden.

foto's van hoe hij er momenteel bij staat:
[IMG]
[/IMG]
[IMG]
[/IMG]
[IMG]
[/IMG]
__________________
Golf mkII 1.8 8v
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 21:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum