Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf V, VI en VII
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 03-12-2016, 11:05
lesley96 lesley96 is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Apr 2015
Posts: 23
Default jetta mk5 usa achterklep knpje

goeie morgen forumers,

ik heb sinds kort een redelijk zeldzame jetta in NL. Het is een 2.5 , 5pitter lijn van 2005. geinporteerd uit de USA
Heb er nog niet veel gespot in NL. Nu is mijn probleem dat het knopje in de bestuurders deur, naast de tankklep knopje niet werkt, ik heb het al open gehaald, een ander knopje geprobeerd maar dit mocht niet baten. Ik heb daarna het paneel in de achterklep weggehaald om te kijken hoe dat zit daar, maar daar lopen naar het slot 3 draden (kleuren weet ik zo ff niet meer). wie weet wat het probleem zou kunnen zijn?

hier de jetta:




alvast bedankt
Reply With Quote
  #2  
Old 03-12-2016, 12:24
Antekrees Antekrees is offline
Forum Newbee
 
Join Date: May 2015
Posts: 6
Default

Misschien een stomme vraag. Het slotje heb je al gedraaid?
Daar kun je het schakelaartje mee uitschakelen zodat je met de valet-key enkel de deur kunt openen en rijden. Maar die sleutel past niet op dat slotje naast de knop voor achterklep en niet op de slotje van de achterbank, dashboardkastje enz.
Reply With Quote
  #3  
Old 04-12-2016, 00:21
lesley96 lesley96 is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Apr 2015
Posts: 23
Default

ik heb de oginele sleutel geprobeerd, hierbij draaid hij wel maar dit helpt ook niet. Ook heb ik het stalen lipje die achter het slotje zit ingedrukt en geprobeerd dat werkte niet, en ook er vanaf gehouden en dit werkte ook niet. wat ik niet heb geprobeerd of er stroom op staat op 1 van de draden, zou hier stroom op moeten staan of werkt het knopje met weerstanden?

in iedergeval bedankt voor de hulp (y)
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 00:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum