Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Vraag en Aanbod > Archief
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 19-08-2014, 16:21
Jobo245 Jobo245 is offline
Forum Regular
 
Join Date: Sep 2013
Posts: 172
Default golf 4

hierbij wil ik mijn golf 4 te ruil aanbieden,


het betreft een golf 4 1.8 20v zonder turbo bouwjaar 1998, heb deze auto zelf nu 2 maanden in bezit en rijdt prima niks mis mee toen ik hem kocht nieuwe apk op gezet deze is tot 6 augustus 2015 geldig als ik mij niet vergis.
toen ik hem kocht is de carter ontluchting slang vervangen en 1 koplamp.

reden dat ik hem wil ruilen ik maak veel kilometers voor mijn werk 500km per week minimaal. vandaar wil graag tegen een diesel ruilen. Wil graag ruilen tegen een golf 4 TDI met 110pk gelijkwaardig aan mijn golf.

De golf heeft 174dkm gelopen word nog mee gereden. door mij nooit als een sjonnie mee gereden en altijd netjes warm gereden. Elke week word hij met de hand gewassen, helaas heeft 1 van de vorige eigenaren dit niet gedaan en zitten er kleine krasjes op de auto dit zie je vooral als de zon erop staat. Een keer polijsten en zal waarschijnlijk weg zijn.

van buiten ziet hij er verder netjes uit geen krassen of deukjes, alleen op de voorbumper zijn er 2 plekjes waar blanke lak af is. De stoelen en bank zitten paar plekjes op maar geen instapschade. verder is het interieur netjes.

De golf is highline uitgevoerd alles elektrisch, raammechanisme linksvoor is al een keer vervangen dus die werkt zoals het hoort. Dakraam werkt ook zoals het hoort en lekt niet.

prijs omdat moet 3500 euro. liefst ruilen tegen gelijkwaardige golf 4 diesel





























Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 13:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum