Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Algemeen > Meetings data
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #21  
Old 26-03-2020, 16:30
KevinIbiza KevinIbiza is offline
Forum Regular
 
Join Date: Jul 2011
Posts: 262
Default

Ik hoor wat anders. Net als hier tm 1 juni alle evenementen verboden en zo ook samenscholingen
Ik heb in ieder geval geannuleerd
__________________
VAG Members
Reply With Quote
  #22  
Old 14-04-2020, 16:08
BLEK's Avatar
BLEK BLEK is offline
Forum Regular
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 123
Default

Wij hebben ook contact gehad met ons pension.

Tot midden Mei blijven alle Hotels en Pensions gesloten.

Mochten ze open gaan dan waarschijnlijk met bescherming en afstand.

Dat betekend ook dat mensen die niet bij elkaar wonen geen kamer mogen delen.

Deze mogen ook niet met elkaar meerijden in 1 auto.

Als er uberhaupt iets open gaat dan zijn het appartementen, omdat deze zelf voorzienend zijn.

En dan hangt het ook nog af van het aantal besmettingen die volgen op de vrijgave van nu om de kappers en kleine winkels open te doen.

Er is een hoop te lezen op de Site van de Klagenfurter Zeitung.

Daar komt nog bij dat niemand zit te wachten op het ongeregelde zooitje wat zo,n treffen ook aantrekt.

Ik zeg,op naar 2021
__________________
www.dutchdub.nl
Reply With Quote
  #23  
Old 16-04-2020, 12:55
VWJYI VWJYI is offline
No personal life
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 2,095
Default

Wij ook contact gehad met hotel. Geen geld terug ondanks hun verplichte sluiten. We konden wel omboeken voor de herfst.... dus dag centjes
Reply With Quote
  #24  
Old 18-04-2020, 09:59
BLEK's Avatar
BLEK BLEK is offline
Forum Regular
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 123
Default

Die Österreichische Bundesregierung hat restriktive Maßnahmen bis vorerst 30.04.2020 getroffen. Diese sehen auch Ausgangsbeschränkungen für das gesamte Staatsgebiet vor. Daher sind wir der Ansicht, dass Reisen, die Sie innerhalb dieses Zeitraums angetreten sollen, kostenlos storniert werden können.

Dus in het tijdvak tot 28-04-2020 krijg je je reis vergoed.
Als ze het reizen in het tijdvak van jou gepland verblijf dus verlengt word geld hetzelfde.
Is het Hotel of Pension of wat dan ook bereikbaar,maar er is niks te doen,jammer.

Wenn Sie Flug und Hotel einzeln gebucht haben, gilt die Reise als Individualreise.

Hotel:
Wenn das Hotel im Sperrgebiet liegt und nicht erreichbar ist, können Sie kostenlos stornieren.
Wenn Sie nicht anreisen möchten, die Anreise aber möglich ist, haben Sie die Kosten zu tragen. Sie können nur versuchen, eine Kulanz-Lösung zu vereinbaren.
__________________
www.dutchdub.nl
Reply With Quote
  #25  
Old 21-04-2020, 00:17
VWJYI VWJYI is offline
No personal life
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 2,095
Default

Ik heb al met mijn broertje afgesproken dat we kijken hoe de regels mbt hotels gaan veranderen en per wanneer. Als de zaak tegen die tijd niet open kan moeten ze van hun kant met een oplossing komen. Anders zoek ik tegen die tijd wel een artikel waar die data in genoemd worden. Eerst eens ff afwachten wat ze gaan veranderen met mbt tot hotels wanneer en of die open kunnen.

Waar had jij die info vandaan, wat je nu genoemd had. Dan kan ik dat daar in de gaten houden
Reply With Quote
  #26  
Old 21-04-2020, 16:48
BLEK's Avatar
BLEK BLEK is offline
Forum Regular
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 123
Default

__________________
www.dutchdub.nl
Reply With Quote
  #27  
Old 23-04-2020, 14:29
KevinIbiza KevinIbiza is offline
Forum Regular
 
Join Date: Jul 2011
Posts: 262
Default

Blij dat ik altijd pas achteraf betaal daar
Je kan nu de grens naar duitsland al moeilijk over laat staan richting oostenrijk
__________________
VAG Members
Reply With Quote
  #28  
Old 28-04-2020, 21:59
VWJYI VWJYI is offline
No personal life
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 2,095
Default

En dan vandaag toch weer een mail van het hotel. Ze mogen vanaf 14mei weer open, te laat voor onze boeking. We kunnen omboeken voor het najaar of een voucher nemen die geldig is tot okt 2021. Een nobrainer dus die voucher genomen. Zodra data van volgend jaar een beetje bekend zijn dan boeken we meteen weer. Dus met alleen wachten tot de bijna vertrek datum toch nog een fatsoenlijke oplossing van het hotel na alle berichten van dag geld en noem maar op 👍🏻
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 14:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum