Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf en Jetta MK I
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 07-09-2012, 16:10
loadone's Avatar
loadone loadone is offline
Forum Regular
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 242
Default Gezocht : hulp voor nieuwe koppeling Golf1 1.6

Ik zoek voor mijn golf 1 (die in maand juli in het blad Auto Motor Klassiek stond) iemand die mij kan helpen met het vervangen van een koppeling...

Ik heb er 1 jaar geleden een 5 bak (met code ATH) op laten zetten voor 650 euro.. Er zat een 4 bak op (met code CG) met deze 5 bak heb ik max 1500 km mee gereden en toen begon hij te slippen ..
Ben teruggegaan naar de garage toen bleek de keerring aan de motor kant lek te zijn.. hij vroeg of hij de koppeling mee moest vervangen waarop ik zei dat ie max 1500 km gereden had, dus heeft hij deze schoongemaakt en weer terug gemonteerd.. rekening was 300 euro.

Bij het ophalen slipte hij een stuk minder en was aleen in d 5de te merken bij flink gas geven
maar nu slipt ie weer, en dat doet hij al in zijn 2de versnelling bij flink gas geven.

Due belde ik hem weer en vroeg wat het zou kosten om een nieuwe koppeling erin te zetten.. en dat zou 500 euro gaan kosten..
...en dat is mij nu echt teveel geld.

Als ik een rolls royce was gaan rijden was ik goedkoper uit!

Als ik iemand in de buurt van Leiden kan vinden om samen deze klus (tegen betaling) te klaren hoor ik het graag!

Met vriendelijke Golf1 groet,

jorn
__________________
Golf Mk1 Ist das auto alle anderen ist wertloses zeug
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 08:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum