Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf en Vento MK III
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 11-08-2014, 15:54
speedfreax speedfreax is offline
Forum Regular
 
Join Date: Dec 2012
Posts: 133
Default bumpers golf 3

Ik heb een vraagje over golf 3 bumpers. Nu heb ik zelf een cabrio, zonder spatbordverbreders.
Nu zie ik af en toe ook cabrio met de zogenaamde gti/vr6 zijlijsten, wielbogen en bumpers. Nu wil ik deze ook graag monteren. (liefst met zo´n 20 jahre streepje) Is dat gewoon een sticker ofzo? en is deze bumper identiek aan een "gewone gti-bumper" ? (oftewel, kan ik zelf zo'n streep toevoegen, of is dit weer een speciaal onderdeel)

Wil graag zoveel mogelijk originele delen gebruiken, enkel een andere kleur streep rondom, dus om een originele 20 jahre bumper te verzieken vind ik ook zonde.

Tevens ben ik benieuwd hoe de wielbogen en zijlijsten te monteren. Zijn de clips aan de brede zijlijsten gelijk aan die van de smalle (cabrio) versie? en zitten de wielbogen ook met clips?

Tevens zou ik ook graag de skirts monteren, maar volgens mij is dat bij een cabrio anders. Ik heb nl. mooie ABT replica skirts gevonden. Zouden die van een golf 3 3-deurs ook op een cabrio passen? of wordt dit lastig..?
Reply With Quote
  #2  
Old 11-08-2014, 17:14
Sven-GTI's Avatar
Sven-GTI Sven-GTI is offline
Volksforum Aandeelhouder - Performance>>>
 
Join Date: Jun 2010
Posts: 2,944
Default

Dat streepje is gewoon 'sticker'. Van 3m kun je zo'n rol halen met 20 meter erop, iets van 6mm breed uit m'n hoofd.

Die bumpers heb je dan met zwarte kunststof rand, de gespoten versies hebben dat uit m'n hoofd niet, dan is die rand anders.
__________________
20-Jahre GTI 16v-M62
GSX-R600 K9 HOEGEE-Tuned STOLEN
Honda CRF450 SM
KTM EXC 525 Racing SM
Reply With Quote
  #3  
Old 11-08-2014, 20:23
speedfreax speedfreax is offline
Forum Regular
 
Join Date: Dec 2012
Posts: 133
Default

Ik heb deze rand zojuist gespot bij gespoten bumpers, altijd handig. Nu hopen dat de wielbogen mooi aansluiten. Is een gti bumper breder dan een cl bumper? (Cabrio bumper) ?
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 16:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum