Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf en Jetta MK I
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #41  
Old 18-11-2009, 18:26
JVH JVH is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: May 2007
Posts: 180
Default

Ik heb mijn accu voorin schuin gezet op een pas gemaakte golf 3 onderplaat en de orginele accuplaat verwijderd.
mvg JVH
Reply With Quote
  #42  
Old 18-11-2009, 18:46
oettinger_18's Avatar
oettinger_18 oettinger_18 is offline
Postwhore
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 1,481
Default

Quote:
Originally Posted by mark89769
Als ik de foto's van je ic ziet in jou golf 1, hoe heb je het gedaan met de accu?



Je weet wel het achterste steuntje waar je die accu inklemt? Die is met 3 lasnaden ofzo gepunt last dus die eraf boren of slijpen en dan schuin lassen en klaar ben je Heb je tenminste ook geen extra werk om de hele accubak weg te halen zo heb ik het ook gedaan dit is een voorbeeld foto


Reply With Quote
  #43  
Old 18-11-2009, 21:50
mark89769's Avatar
mark89769 mark89769 is offline
VW Guru
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 714
Default

ik heb mijn 1.9TD eindelijk draaiend in me golf 1, nog niet veel mee gereden alleen garage uit en stukje op eigen terrein, engiste wat ik nog moet doen is een uitlaat-downpipe eronder zien te maken

bedankt voor je reactie oettinger ben van plan om ook een sprinter intercooler te plaatsen en nu weet ik hoe het ongeveer eruit moet komen.
Reply With Quote
  #44  
Old 18-11-2009, 23:01
Erik_vw's Avatar
Erik_vw Erik_vw is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 363
Default

Quote:
Originally Posted by mark89769
ik heb mijn 1.9TD eindelijk draaiend in me golf 1, nog niet veel mee gereden alleen garage uit en stukje op eigen terrein, engiste wat ik nog moet doen is een uitlaat-downpipe eronder zien te maken

bedankt voor je reactie oettinger ben van plan om ook een sprinter intercooler te plaatsen en nu weet ik hoe het ongeveer eruit moet komen.



Ik ben benieuwd hoe je het vind rijden als je echt gaat proefrijden.
Het is nu dus nog een standaard 1.9TD met 75pk?
__________________
- = MK1 '77 = -
- = T3 Club Joker '89 = -
- = Polo 6R '10 = -
- = A4 B6 '04 = -
Reply With Quote
  #45  
Old 18-11-2009, 23:11
oettinger_18's Avatar
oettinger_18 oettinger_18 is offline
Postwhore
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 1,481
Default

Ik heb nog een down pipe voor je komt van me 1.9 td aaz motor af van me golf 1 is in goede staat geheel prof gelast de stuk wat op de turbo komt is origineel de rest is aangepast voor golf 1








Quote:
Originally Posted by mark89769
ik heb mijn 1.9TD eindelijk draaiend in me golf 1, nog niet veel mee gereden alleen garage uit en stukje op eigen terrein, engiste wat ik nog moet doen is een uitlaat-downpipe eronder zien te maken

bedankt voor je reactie oettinger ben van plan om ook een sprinter intercooler te plaatsen en nu weet ik hoe het ongeveer eruit moet komen.
Reply With Quote
  #46  
Old 19-11-2009, 06:51
mark89769's Avatar
mark89769 mark89769 is offline
VW Guru
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 714
Default

Quote:
Originally Posted by Erik_vw
Ik ben benieuwd hoe je het vind rijden als je echt gaat proefrijden.
Het is nu dus nog een standaard 1.9TD met 75pk?



Ja, ik heb nog niks aan het blokje gedaan omdat ik eerst zeker wilde weten of het blokje wel werkend kreeg in me golf 1 :p

Quote:
Originally Posted by oettinger_18
Ik heb nog een down pipe voor je komt van me 1.9 td aaz motor af van me golf 1 is in goede staat geheel prof gelast de stuk wat op de turbo komt is origineel de rest is aangepast voor golf 1


ik heb je een PB gestuurd!
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 05:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum