Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Vraag en Aanbod > Auto's te koop aangeboden
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Closed Thread
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 02-11-2014, 13:56
reistje reistje is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Nov 2014
Posts: 6
Default *Verkocht*

Type: Volkswagen Golf MK2 Edition One
Kilometerstand: 430.000KM
Motorinhoud: 1,8 8klepper GTI, (Motorcode PF geloof ik)
Bouwjaar: 1989
Locatie: Raamsdonk *Updated*

Schade: Door het ongeluk schade aan de bumper, gril, zij paneel, en de deur. Verder nog wat kleinere dingen zoals een deukje aan de linkerkant, koplampen met scheuren (zoals gewoonlijk), scheur in de voorruit, roest etc.

Extra info: Rijd weer.

Onderdelen: Motor loopt goed, Edition One interieur, getinte achterruit en zij-achter ruitjes, 1.8 GTI 8 klepper blok dus, Spax schroefset, APK tot 7-7-2015. 15" Revolution velgen met stoeprand schade.... voor zitten er Maxxis ZR1 banden op met 20.000KM, achter durf ik zo niet te zeggen. Verder natuurlijk nog wat kleiner spul zoals GTI Badges, en smoked tail lights etc.

Verhaaltje: Helaas ben ik dus de vangrail in gereden met mijn Golf. Ik heb er altijd met plezier in gereden hiervoor was hij van mijn broer (Zijn account hier is volgens mij ook gewoon "Arthur"? :SCRATCH: ). De Golf had wel redelijk wat werk, maar nu zit dat er niet meer in. In de drie jaar dat ik hem heb gehad heeft de Golf het altijd gedaan, en starten hij goed. Wel zitten er nog wat onderdelen van waarde aan zoals bij Onderdelen staat. Je zou hem zelfs voor een project kunnen gebruiken, maar dan heb je wel wat werk. Meer foto's volgen nog.

Vraagprijs: 400 euro.

Update, spatbord is uitgedeukt, ophanging is nagekeken, band is gemaakt







Foto's van de schade kant komen morgen!





Schroefset en ophanging zijn dus nog oke.




Het interieur heeft geen schade, het is alleen wat stoffig. Hemeltje ontbreekt overigens.





Motorkap is onbeschadigd en zit er nog recht in.


Ook de deur lijkt nog recht er in te zitten, hij gaat overigens niet echt open want hij klemt dan tegen het spatbord door de vervorming. :tu:


Last edited by reistje : 07-11-2014 at 21:21.
Reply With Quote
Closed Thread



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 14:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum