Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Vraag en Aanbod > Archief
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 11-12-2013, 11:00
Ralfons's Avatar
Ralfons Ralfons is offline
Forum Regular
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 261
Default Golf 2 1986 1.6 CL Diesel (Verkocht!)

Golf is verkocht.

Volkswagen Golf 1.6 D CL
Tellerstand: 206.000 (wordt nog mee gereden)
Aantal deuren: 3
Brandstofsoort: Diesel
Bouwjaar: september 1986
Transmissie: Handgeschakelde 4-bak
Kleur: Rood
Kenteken: 97-HXK-9

Wegens verandering van baan mag ik minder km’s gaan maken en moet ik helaas mijn betrouwbare Volkswagen Golf verkopen.

Ik heb er alweer 4 jaar elke dag met plezier mee gereden en hij heeft me nog nooit laten staan. Destijds de golf gekocht met 135.000 km op de teller en inmiddels staat deze alweer op 206.000 km. De distributieriem + spanrol is pas vervangen bij 198.000 km. Daarnaast is er afgelopen jaar een ander subframe onder gegaan en hierbij zijn gelijk alle rubbers, stuurkogels + hoezen, fuseekogels en veerpoten vervangen. Nieuwe waterpomp en V snaar zitten er ook op. Er is in die vier jaar nog meer aan onderhoud gedaan. Bij de laatste APK zijn de remslangen voor vervangen. Verder geen punten. Rekeningen zijn inzichtelijk.

De auto ziet er voor zijn leeftijd, op enkele kleine oppervlakkige krasjes en deukjes na, nog héél netjes uit en wordt regelmatig met liefde gepoetst en in de was gezet.
De Golf beschikt over een handgeschakelde 4-bak, die soepel schakelt. Het interieur is nog steeds als nieuw. Geen instapschade of vlekken en de stoelen zitten heerlijk. De APK keuring gaat t/m maart 2014
De motor verbruikt nauwelijks olie en rijdt gemakkelijk 22 kilometer op een liter diesel.

Kortom een hele nette auto die gezien mag worden!

Vraagprijs: 1499 euro, te bezichtigen in Oss

Bij serieuze interesse graag contact via pm met je gegevens. Dan neem ik zsm contact met je op!





















Enkele closeups:








Last edited by Ralfons : 16-12-2013 at 10:22.



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 05:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum