Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Vraag en Aanbod > Archief
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





 
Thread Tools Search this Thread
  #21  
Old 11-03-2013, 13:11
powah's Avatar
powah powah is offline
Forum junkie
 
Join Date: May 2012
Posts: 1,521
Default

7000? Misschien beetje teveel van het goeie. 2000 is idd niet veel, dan vraag ik me af waarom hij daarvoor nog niet allang opgehaald is.
  #22  
Old 11-03-2013, 13:18
powah's Avatar
powah powah is offline
Forum junkie
 
Join Date: May 2012
Posts: 1,521
Default

Shadypunky, jij bent toch de eigenaar van deze auto?

Ik wil niet inspector gadget uithangen maar ik had al zo'n idee.
Ik google shadypunky+audi en kwam uit op Jeffrey Steg zijn facebook waar dezelfde audi staat met hetzelfde kenteken als de nieuwe gezinsauto? https://www.facebook.com/Shadypunky

Last edited by powah : 11-03-2013 at 13:29.
  #23  
Old 11-03-2013, 13:43
Sjaak_73's Avatar
Sjaak_73 Sjaak_73 is offline
VW Fanatic
 
Join Date: May 2011
Posts: 393
Default

Quote:
Originally Posted by powah
Shadypunky, jij bent toch de eigenaar van deze auto?

Ik wil niet inspector gadget uithangen maar ik had al zo'n idee.
Ik google shadypunky+audi en kwam uit op Jeffrey Steg zijn facebook waar dezelfde audi staat met hetzelfde kenteken als de nieuwe gezinsauto? https://www.facebook.com/Shadypunky



goed opgelet
__________________
alles komt ooit goed
  #24  
Old 11-03-2013, 15:29
Typ 81's Avatar
Typ 81 Typ 81 is offline
VW Guru
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 863
Default

Zoiets triests heb ik al lang niet meer gezien. Zo zie je maar hoe achterlijk naïef sommige mensen zijn met betrekking tot privacy op FB.

Om je vervolgens met dezelfde FB naam aan te melden op VF en je als medegeïnteresseerde voor te doen
__________________
Ex Daily / Hobby drive: Audi 80 Formel E CL 1.8 '84 LD6Y

Last edited by Typ 81 : 11-03-2013 at 15:32.
  #25  
Old 11-03-2013, 15:48
powah's Avatar
powah powah is offline
Forum junkie
 
Join Date: May 2012
Posts: 1,521
Default

Denk dat dat ook iets zegt over de staat van de auto. Als hij voor 2000euro nog niet de deur uitgaat en dan hier mensen proberen zover te krijgen dat ze gaan kijken.

Last edited by powah : 11-03-2013 at 15:50.
  #26  
Old 11-03-2013, 16:00
arnus71's Avatar
arnus71 arnus71 is offline
Volksforum Draaideur Donateur
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,936
Default

Ik zeg bannen die gast als dit echt het geval is
__________________
'10 Skoda Yeti
'12 Skoda Citigo
  #27  
Old 11-03-2013, 16:11
powah's Avatar
powah powah is offline
Forum junkie
 
Join Date: May 2012
Posts: 1,521
Default

  #28  
Old 11-03-2013, 16:36
Shadypunky Shadypunky is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Mar 2013
Posts: 13
Default

oke???? Ik dacht eigenlijk dat het een grapje was ofzo, maar ik ben het niet. Ik doe niet aan facebook en die dingen. En om nou te zeggen dat het een gezinauto is vind ik ook niet, maar oke. Heb de auto inderdaad 2x gezien,en heb het een en ander uitgezocht om mijn vrouw te kunnen overtuigen, heb die kerel ook gesproken, maar ik heb de auto niet.
Al hebben jullie geloof ik je eigen conclusie wel getrokken maar goed... voor wat het waard is dan.
  #29  
Old 11-03-2013, 16:37
powah's Avatar
powah powah is offline
Forum junkie
 
Join Date: May 2012
Posts: 1,521
Default

Lijkt me erg sterk dat de eigenaar van de auto toevallig shadypunky als facebook heeft.
En daar dan die audi op staat met hetzelfde kenteken die in 2012 aangeschaft is.


www.facebook.com/shadypunky

http://www.facebook.com/photo.php?f...&size=960%2C720

edit: 04-2012 staat hij op dezelfde naam. Post op facebook is van 05-2012.

Last edited by powah : 11-03-2013 at 16:42.
  #30  
Old 11-03-2013, 16:44
Shadypunky Shadypunky is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Mar 2013
Posts: 13
Default

Ik heb de links ook aangeklikt hoor. En ik snap je punt ook wel. het is ook geschift. Maar ik kan verder weinig doen dan vertellen dat ik het niet ben?
  #31  
Old 11-03-2013, 17:02
Typ 81's Avatar
Typ 81 Typ 81 is offline
VW Guru
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 863
Default

Hilarisch dit, je lijkt wel zo'n wielrenner die blijft ontkennen terwijl er bewijzen op tafel liggen
__________________
Ex Daily / Hobby drive: Audi 80 Formel E CL 1.8 '84 LD6Y
  #32  
Old 11-03-2013, 17:24
Shadypunky Shadypunky is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Mar 2013
Posts: 13
Default

Ohja, de gebruikersnaam. Nou eerlijk, als ik een van mijn auto's had willen verkopen, had ik je wel verteld dat ie van mij was hoor. en die 7 had een 4 moeten zijn, mijn excuses nog.
  #33  
Old 11-03-2013, 18:47
Shadypunky Shadypunky is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Mar 2013
Posts: 13
Default

ok ja nu weet ik waarom mn vrouw me belde... tip : blijf niet op je werk ingelogd staan want dan kan een collega je wel eens proberen te helpen...

ok ja het is mijn auto, maar ik was hier niet om hem aan te prijzen maar om te reageren op mensen die denken er wat van af te weten maar niets over deze specifieke auto weten.

ik heb er namelijk een hekel aan als iemand mn auto afkraakt op punten die niet zo zijn en klakkeloos info bij audiforum weghalen en dat dan research noemen.

deze auto gaat niet weg omdat hij slecht is maar omdat ik nu even geen keuze heb daarom is de prijs nu ook zo laag.

willen jullie echte info weten foto.s of andere vragen? stel ze gerust ik ben namelijk geen leek in de auto's
  #34  
Old 11-03-2013, 18:49
Richard's Avatar
Richard Richard is offline
Volksforum Crew - The Grim Sweeper
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 15,071
Send a message via MSN to Richard
Default

Quote:
Originally Posted by Shadypunky
Deze audi is een orginele competition, ik ben er al een keertje ingedoken omdat ik hem 2 jaar geleden wou kopen.

er zijn er 7 van gemaakt op bestelling in duitsland.

en inderdaad een knap ding ja!

heb m net gebeld ik ga vanmiddag ff kijken hoe die er bij staat

gaaf ding zeg! Maar vrouw vond het idee van een 4e auto niet zo fijn, dus het word m niet. beetje jammer want waar vind je zoiets nog?

Ik dacht dat dat langer geleden was. Toen ben ik inderdaad ook geweest maar lag de auto uit elkaar en moest er nog een hoop aan gebeuren. Inderdaad een flinke prijsdaling, maar ik geloof dat ie er wel haast mee heeft.
Als ie wat meer gedult heeft kan ie zeker meer op brengen. Het is natuurlijk best wel een beetje een one-of-a-kind! Ik denk dat ie er makkelijk 7 voor mag vangen als ie de juiste liefhebben vind.


oke???? Ik dacht eigenlijk dat het een grapje was ofzo, maar ik ben het niet. Ik doe niet aan facebook en die dingen. En om nou te zeggen dat het een gezinauto is vind ik ook niet, maar oke. Heb de auto inderdaad 2x gezien,en heb het een en ander uitgezocht om mijn vrouw te kunnen overtuigen, heb die kerel ook gesproken, maar ik heb de auto niet.
Al hebben jullie geloof ik je eigen conclusie wel getrokken maar goed... voor wat het waard is dan.


Ik heb de links ook aangeklikt hoor. En ik snap je punt ook wel. het is ook geschift. Maar ik kan verder weinig doen dan vertellen dat ik het niet ben?

Ohja, de gebruikersnaam. Nou eerlijk, als ik een van mijn auto's had willen verkopen, had ik je wel verteld dat ie van mij was hoor. en die 7 had een 4 moeten zijn, mijn excuses nog.

Quote:
Originally Posted by Shadypunky
ok ja nu weet ik waarom mn vrouw me belde... tip : blijf niet op je werk ingelogd staan want dan kan een collega je wel eens proberen te helpen...

ok ja het is mijn auto, maar ik was hier niet om hem aan te prijzen maar om te reageren op mensen die denken er wat van af te weten maar niets over deze specifieke auto weten.

ik heb er namelijk een hekel aan als iemand mn auto afkraakt op punten die niet zo zijn en klakkeloos info bij audiforum weghalen en dat dan research noemen.

deze auto gaat niet weg omdat hij slecht is maar omdat ik nu even geen keuze heb daarom is de prijs nu ook zo laag.

willen jullie echte info weten foto.s of andere vragen? stel ze gerust ik ben namelijk geen leek in de auto's


dude, serieus?
__________________
Quote:
Originally Posted by sixpack
Wanne conjo..


BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels

Last edited by Richard : 11-03-2013 at 18:55.
  #35  
Old 11-03-2013, 18:56
Shadypunky Shadypunky is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Mar 2013
Posts: 13
Default

misschien niet het hele verhaal maar niet gelogen en btw wil je nou wel of niet de waarheid?
  #36  
Old 11-03-2013, 19:03
Tjaap's Avatar
Tjaap Tjaap is offline
Volksforum Crew - You WILL comply!!
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 25,213
Default

Denk iig niet dat je hem nog aan een forumlid verkoopt. Of aan willekeurig iemand die weet hoe Google werkt.
__________________
Welcome to the internet:
Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents.
  #37  
Old 11-03-2013, 19:04
Richard's Avatar
Richard Richard is offline
Volksforum Crew - The Grim Sweeper
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 15,071
Send a message via MSN to Richard
Default

Quote:
Originally Posted by Shadypunky
misschien niet het hele verhaal maar niet gelogen en btw wil je nou wel of niet de waarheid?


dit is niet mijn audi vriend!

__________________
Quote:
Originally Posted by sixpack
Wanne conjo..


BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels
  #38  
Old 11-03-2013, 19:13
Shadypunky Shadypunky is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Mar 2013
Posts: 13
Default

mmm kopen gebeurt hier toch niet maar met de hoeveelheid werk die al in deze auto zit kan ik gewoon niet tegen afzeik reacties en daar moet ik dan gewoon ff op reageren...
dat jullie mij nu een lul vinden wil niet zeggen dat de auto slecht is.
  #39  
Old 11-03-2013, 19:17
Tjaap's Avatar
Tjaap Tjaap is offline
Volksforum Crew - You WILL comply!!
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 25,213
Default

Voordat jij reageerde stond er geen enkele negatieve reactie. Maar je hebt het nu idd prima voor elkaar. Goed gedaan en welkom op het internet.
__________________
Welcome to the internet:
Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents.
  #40  
Old 11-03-2013, 19:19
Shadypunky Shadypunky is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Mar 2013
Posts: 13
Default

ok dan houden we het op verkeerde informatie.



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 22:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum