Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Vraag en Aanbod > Onderdelen te koop aangeboden
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 23-11-2020, 12:28
Jelle IV Jelle IV is offline
Forum Newbee
 
Join Date: May 2014
Posts: 4
Default Aangeboden motor en bak Passat GL b2/32b (1984) 2.0l 5cil injectie

Omdat ik de aandrijving van mijn Passat B2 / 32B / 33B vervang voor een elektrische, is deze vijfcilinder met automatische versnellingsbak beschikbaar.

Het gaat om een 2 liter 5 cilinder motor (JS) met Bosch K-Jetronic injectie. Deze is gekoppeld aan een drietraps automaatbak, maar kan eventueel ook los overgenomen worden. Eventueel heb ik ook nog andere motor-gerelateerde onderdelen beschikbaar, waaronder de radiator, ontsteking, koelvloeistofreservoir, etc.

De motor heeft 287309 km gelopen en is 21-11-2020 werkend weggezet. Vorig jaar is er een nieuwe distributieriem op gekomen en zijn de kleppen afgesteld. Ook is de transmissie voorzien van nieuwe olie.

Starten ging vrijwel altijd moeiteloos, hoewel het stationair toerental wel eens wat weg wilde zakken met koud weer.

Voor zover ik weet, is de motor ook toegepast in de Audi 80, Volkswagen Golf, VW T3

Eventueel te ruilen tegen een brik waar ik de komende zes maanden legaal in kan rijden.

https://link.marktplaats.nl/m1630347602
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 07:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum