Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Vraag en Aanbod > Archief
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 19-12-2012, 20:14
Tommyf's Avatar
Tommyf Tommyf is offline
Forum Newbee
 
Join Date: May 2009
Posts: 35
Default Golf 1 cabrio ( verkocht !! )

Ik wil nu na 3 jaar toch maar mijn golf verkopen. hij staat een beetje te niksen en ik heb er eigenlijk geen plezier meer van sinds de motor dus het wordt tijd dat die weg gaat.

het is een golf 1 cabrio uit 89 met een nieuw gestoffeerd recaro interieur met alcantara in de zit en rugdelen. er zitten handgemaakte en gestoffeerde grotere speaker boxen in de deuren. er zit ook een handgemaakt en gestoffeerd middenconsole met weggewerkte speakers. ik heb hem sinds 2009 en ben er sindsdien mee bezig er van alles aan te verhelpen en mooi te maken, maargoed we weten allemaal wel dat een auto nooooooit echt af is. de motor is eind 2010/begin 2011 gerestaureerd, van kleppen, stoters, de carberateur, al de pakkingen etc etc etc. ik moet nog wel even de toerteller laten vervangen want die doet het sinds een maandje niet meer. maar daar zorg ik voor zodat je er geen omkijken meer naar hebt.

hij heeft ongeveer 170 dkm gereden en de apk loopt tot oktober 2013. de auto heeft geen last van roest omdat die altijd binnen staat. thuis en op werk. maargoed nu rijd ik er niet mee dus staat die zoiezo binnen.

voor de rest zie fotos. hij kan eventueel op afspraak worden bezichtigd in naaldwijk ( bij de volkswagen en audi dealer ) of in vlaardingen. het enige wat nu anders is op de foto is dat ik een voorruit met zo een band erin heb.

de prijs die ik voor de auto wil is 3500 euro zoals die er op de fotos gewoon bij staat, met de velgen het interieur etc. ik heb er zelf in die 3 jaar veel meer ingestoken maarja .. zo is het nou eenmaal, ik heb er in ieder geval erg veel plezier aan gehad en het is tijd dat iemand anders er ook wat plezier aan beleeft.





















Last edited by Tommyf : 26-03-2013 at 09:34.
  #2  
Old 23-12-2012, 20:37
Tommyf's Avatar
Tommyf Tommyf is offline
Forum Newbee
 
Join Date: May 2009
Posts: 35
Default

TOERENTELLER IS IN ORDE GEMAAKT en wat ik erbij vergeten ben te zeggen is dat de grill die erop zit er 1 is met een chroom randje en niet de gril die op de fotos te zien is
  #3  
Old 20-03-2013, 11:52
Tommyf's Avatar
Tommyf Tommyf is offline
Forum Newbee
 
Join Date: May 2009
Posts: 35
Default

up
  #4  
Old 20-03-2013, 18:55
Cabby1990's Avatar
Cabby1990 Cabby1990 is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Dec 2012
Posts: 324
Default

Velgen apart te koop?
  #5  
Old 22-03-2013, 12:35
Tommyf's Avatar
Tommyf Tommyf is offline
Forum Newbee
 
Join Date: May 2009
Posts: 35
Default

Nee ik verkoop liever alles samen.
  #6  
Old 26-03-2013, 09:34
Tommyf's Avatar
Tommyf Tommyf is offline
Forum Newbee
 
Join Date: May 2009
Posts: 35
Default

Auto is verkocht!



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 08:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum