Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Algemeen > Stel je voor
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 18-09-2008, 11:57
Wappe Wappe is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 133
Default Wappe

Dag jongens en meisjes!

Zoals jullie zien loop ik hier al weer een tijdje mee, maar ben meer een lezer dan een poster.
Aangezien ik een Golf 1 heb gekocht, wil ik me hier toch eens voorstellen!

Mijn naam is Remco, ben 22 jaar, woon in Rotterdam en ik zit (gelukkig) in het laatste jaar van de opleiding Media Intermediair.

Heb hiervoor een Polo G40 Genesis gehad. Een origineel Nederlandse en in onverprutste staat. Afgelopen februari verkocht omdat het hele G-lader verhaal me toch iets te duur werd, was voor mij niet betrouwbaar genoeg om onbezorgd rond te kunnen rijden.

Omdat ik het even gehad had, op zoek gegaan naar een betrouwbare Japanner Uitgekomen bij een Nissan Sunny uit 1994 met slechts 130.000 km op het klokje. Daar kan ik dus wel even mee vooruit Deze auto rijd ik inmiddels nog steeds. Wel te koop gezet omdat ik toch wel erg graag weer een VW wilde rijden, maar dan kom je een Golf 1 tegen die wat liefde kan gebruiken, en dus houd ik de Nissan maar als daily!
Pic:



En dan begint het verhaal.... Afgelopen weekend dus een witte Golf 1 uit 1982 gekocht. Een echte 1.1C Lekker basic! Hij heeft wat liefde nodig, en die ga ik 'm geven! Aankomend weekend haal ik 'm op, misschien dat ik dan een project-topic aanmaak. Foto's volgen zodra ik de auto heb opgehaald!

Bedankt voor de aandacht!

Groeten,

Remco

Last edited by Wappe : 18-09-2008 at 14:13.
Reply With Quote
  #2  
Old 18-09-2008, 12:14
Pedaalemmer's Avatar
Pedaalemmer Pedaalemmer is offline
Volksforum Aandeelhouder - Pedalwanne
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 11,016
Send a message via MSN to Pedaalemmer
Default

Welkom! pics..?
Reply With Quote
  #3  
Old 18-09-2008, 14:11
Wappe Wappe is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 133
Default

Thanx! Heb een foto toegevoegd van de daily, maar daar zit je vast niet op te wachten Foto's van de Polo en Golf 1 plaats ik nog wel!
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 02:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum