Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek overig > Motoren, turbo's, compressors, injectie, carb's, NOS, etc
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #21  
Old 26-03-2014, 10:39
DubMKII DubMKII is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Nov 2013
Posts: 34
Default

ik heb een jetta mk2 met een ABF erin gebouwd 2 weken terug, mijn topic kun je hier vinden: http://www.volksforum.com/forum/sho...741#post1526741 en vragen mag je altijd pben. ik rij op originele 1600 remmerij. ecu was al sleutel vrij. heb een golf 2 gti teller met MFA. toeren teller moet je zelf even aansluiten op de bobine vanuit de motorkabelboom anders werkt deze niet, is heel simpel rest werkt allemaal prima kwa tellerbak, heb een brandstofpomp appart onder mijn auto hangen, ook dit gaat prima. bij mij gaat het om golf 3 abf. rij met de golf 3 kabelboom en zekeringenkast. (weet niet hoe het bij ibiza zit) motor licht ook gewoon op mijn originele subframe (zijn hetzelfde) overigens kwam mijn abf uit een golf 2 gestrand project. ben benieuwd naar je project
__________________
Jetta 2 16v Girl's car
Reply With Quote
  #22  
Old 26-03-2014, 21:22
VW Johs's Avatar
VW Johs VW Johs is offline
Triple Action Donor
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 912
Default

Ik wil voor met de ibiza remmen gaan rijden en achter de trommels behouden , maar kan dat met de 20 mm hoofdremcilinder
Reply With Quote
  #23  
Old 01-08-2014, 21:44
VW Johs's Avatar
VW Johs VW Johs is offline
Triple Action Donor
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 912
Default

Ben nog steeds bezig en zit met het volgende . Het rempedaal raakt de remschakelaar niet en de koppeling gaat heel zwaar . Heb nog de pendalenbox van de 1.3 erin . Moet deze ook omgebouwd worden maar die van een gti ?
Reply With Quote
  #24  
Old 01-08-2014, 22:12
R.icky's Avatar
R.icky R.icky is offline
VW Guru
 
Join Date: Jun 2011
Posts: 931
Default

Word de bak geschakeld met stangen of met kabels? Word hij kabel geschakeld, zet je de pedalenbox over van de Seat over en de schakeltoren, is hij stanggeschakeld, kun je alles laten zitten.
__________________
'99 Impreza GTT 25Stars Edition 350hp

Ex:
4x Corrado G60/G60/G60/G60
5x Golf Mk.II GTI/G60/Vr6/1.3/1.6
1x Polo G40
1x Golf Mk.III GTI
Reply With Quote
  #25  
Old 01-08-2014, 22:19
VW Johs's Avatar
VW Johs VW Johs is offline
Triple Action Donor
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 912
Default

Bak wordt kabel geschakeld . Maar schakelen is niets mis mee

Schakelmechanisme is compleet overgezet met een zelfstellende koppelingskabel van een passat
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 00:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum