Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf en Jetta MK II
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 22-08-2017, 10:59
Spirelli Spirelli is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Nov 2016
Posts: 17
Default Uitlaat Golf2

Hallo,
Ik heb een Golf2 met 1.6 motor. De diameter van de uitlaatpijp is 42mm. Nu heb ik een originele GTI einddemper gekocht met pijpdiameter 54mm. Middels pas ringen kan ik alles goed sluitend krijgen. Maar de vraag is of dit wel gaat passen. De GTI demper is nl een stukje groter. Ik kan eventueel ook nog een GTI middendemper aanschaffen. Is dit aan te raden of heeft dit geen meerwaarde? Het gaat me overigens niet om het geluid maar om de looks.
Alvast bedankt voor de reacties
Reply With Quote
  #2  
Old 22-08-2017, 12:40
fcapri's Avatar
fcapri fcapri is offline
Postwhore
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 1,099
Default

waarom zou dat niet passen? uw auto kas is even groot als die van een GTI. uwe bumper hangt op dezelfde plaats, uw achteras en wielen ook...
ik zou niet gaan werken met pasringen, maar gewoon een stukje dikkere buis (van een originele middendemper GTI bv) over uw middendemper buis schuiven, die vastlassen, zodat jij de einddemper kan aansluiten zoals die normaal hoort
__________________
Daily drivers: Toyota prius 3 - Ford P100 1.8TD
Oldtimers: Golf2 1.6D '91 - Ford Capri 2.0V6 '79, 3.0V6 '79 - Sierra XR4i 2.8iV6 '83 - Audi 80 Avant 2.6V6 '93
http://www.fordcapri.be
Reply With Quote
  #3  
Old 22-08-2017, 12:45
Spirelli Spirelli is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Nov 2016
Posts: 17
Default

Oke dank je wel voor je reactie
Reply With Quote
  #4  
Old 22-08-2017, 22:21
Spirelli Spirelli is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Nov 2016
Posts: 17
Default

Ik heb de standaard demper en GTI demper nog eens bekeken. Ik zie toch een verschil. De bocht van de aansluitbuis naar de middendemper van de GTI demper is iets anders dan de originele. Leverd dit dan geen problemen?
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 10:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum