Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Vraag en Aanbod > Archief
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 24-01-2014, 17:24
jeroensv jeroensv is offline
Forum Regular
 
Join Date: Jun 2011
Posts: 163
Default Polo 6n 1.6 1997 140.000km €1500,-

Omdat ik meer moet gaan rijden en daarom toch iets meer luxe en een wat nieuwere auto wil voor dagelijks bied ik mijn polo 6n uit 1997 aan.

Het gaat om een 1.6 8v 75PK (AEE), auto heeft 140.000km gelopen, heb er een NAP pas bij, tot ±100.000km is de auto dealer onderhouden, alleen laatste jaren is hij elders onderhouden. Ik heb het onderhoud altijd zelf gedaan. Distributieriem is rond de 100.000km ook vervangen, precieze km stand daarvan zou ik moeten nazoeken. Boekjes zijn erbij.
Olie, filters e.d. zijn netjes elk jaar vervangen, voor de verkoop zal ik nog even de olie verversen en nieuw filtertje monteren, luchtfilter is K&N inlegfilter.

Auto heeft nog APK tot 27 juli 2014

Wat is er vervanderd aan de auto?
Er is een schroefset gemonteerd, merk weet ik niet stelringen zijn nog wel te draaien..
Zitten nu 15" AEZ velgjes onder
Vooraan zijn de fusees schijven en klauwen van een GTI gemonteerd (grotere schijven en klauwen tov standaard) dit is vorig jaar gedaan, toen is ook de gehele remmerij van de achterkant opgefrist nieuwe schoentjes veertjes etc.
Slotloze klinken in kleur van de auto
6n2 achterlichten

Er zijn ook 2 hele kleine minpuntjes:
- middendemper trilt af en toe iets in de middentunnel (alleen stationair, en heb er evt. nog een middendemper vervanger bij dan ben je van het probleem af)
- de afstandsbediening van de centrale deurvergrendeling werkt niet meer dit zou even nagekeken moeten worden, ik heb er nog geen tijd voor gehad of anders weer de klinken met de sloten gewoon erin zetten, deze heb ik er bij!

Mijn vraagprijs is €1500,- het liefst zou ik hem inruilen tegen een iets luxere/nieuwere auto maar niet al te duur!

Foto's:











Dit zijn de velgen die er nu onder zitten:




Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 07:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum