Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Vraag en Aanbod > Onderdelen te koop gevraagd
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 21-06-2017, 16:34
paulvanbrummel paulvanbrummel is offline
Forum Regular
 
Join Date: Mar 2011
Posts: 119
Default HELP: Inlaatspruitstuk Golf 1 GTI

Hallo allemaal, voor mijn Golf 1 GTI zoek ik een gebruikt (nieuw mag ook inlaatspruitstuk. Zoals jullie op de foto kunnen zien, zit er een gaatje in. Vreemd genoeg zit dat gaatje ook aan de andere kant, je kunt er zo een schroevedraaier doorheen steken. Ik denk niet dat zoiets nog fatsoenlijk te repareren is. (of hoort er officieel aan beide kanten een gat te zitten?? om iets op aan te sluiten??) Daarom de vraag: wie heeft er een goed inlaatspruitstuk liggen en zou die willen verkopen? Liefst met extra-luchtschuif/lucht toevoerpomp en slangen er nog op.
Het gaat om een Golf van 1 april 1979, de motor heeft dus nog niet de Y-vormige zuigstraalpomp die vanaf augustus 1979 op het inlaatspruitstuk ligt.
Hopelijk is er iemand die me kan helpen!

Mvg,
Paul



Last edited by paulvanbrummel : 21-06-2017 at 17:16.
Reply With Quote
  #2  
Old 22-06-2017, 05:32
vwfiel vwfiel is offline
Postwhore
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 1,303
Default

Dicht laten lassen geen optie ?
Reply With Quote
  #3  
Old 22-06-2017, 11:01
Spike Spike is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 354
Default

Ik denk wel dat ik er een heb liggen. Maar dat gat zit toch helemaal niet in een gedeelte dat in verbinding staat met je inlaatkanalen. Dit is toch gewoon een opvulstukje tussen 2 kanalen.
__________________
Barn find: Scirocco GT '78
Reply With Quote
  #4  
Old 22-06-2017, 15:07
paulvanbrummel paulvanbrummel is offline
Forum Regular
 
Join Date: Mar 2011
Posts: 119
Default

Quote:
Originally Posted by Spike
Ik denk wel dat ik er een heb liggen. Maar dat gat zit toch helemaal niet in een gedeelte dat in verbinding staat met je inlaatkanalen. Dit is toch gewoon een opvulstukje tussen 2 kanalen.


ik heb je een pb gestuurd
Reply With Quote
  #5  
Old 22-06-2017, 22:54
paulvanbrummel paulvanbrummel is offline
Forum Regular
 
Join Date: Mar 2011
Posts: 119
Default

Quote:
Originally Posted by Spike
Ik denk wel dat ik er een heb liggen. Maar dat gat zit toch helemaal niet in een gedeelte dat in verbinding staat met je inlaatkanalen. Dit is toch gewoon een opvulstukje tussen 2 kanalen.


Zou het kunnen dat er een verkeerd inlaatspruitstuk op de motor zit? Bijvoorbeeld van een jh-motor? En zit er dan op het jh-spruitstuk op die plek juist wel een gat waar iets op aangesloten moet worden?
Reply With Quote
  #6  
Old 23-06-2017, 08:09
oettinger_18's Avatar
oettinger_18 oettinger_18 is offline
Postwhore
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 1,481
Default

Dat klein gaatje heeft geen invloed op het gedrag van je motorblok want het gaatje zit niet in een inlaatbuis. je kan dus de inlaat gewoon laten voor wat het is. Of je moet je irriteren eraan
Reply With Quote
  #7  
Old 23-06-2017, 09:39
paulvanbrummel paulvanbrummel is offline
Forum Regular
 
Join Date: Mar 2011
Posts: 119
Default

Quote:
Originally Posted by oettinger_18
Dat klein gaatje heeft geen invloed op het gedrag van je motorblok want het gaatje zit niet in een inlaatbuis. je kan dus de inlaat gewoon laten voor wat het is. Of je moet je irriteren eraan


Gelukkig, Ik was bang dat ie daardoor valse lucht aanzuigt
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 21:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum