Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Algemeen > Meetings verslagen
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #121  
Old 05-08-2013, 20:13
emphasercaddy's Avatar
emphasercaddy emphasercaddy is offline
Forum Regular
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 147
Default

Deze A4 is gewoon static zoals hij hier staat naar de meeting gereden!!!!
Hij komt uit Karlsruhe dat is toch een slordige 600km sturen (enkele reis)


Reply With Quote
  #122  
Old 05-08-2013, 20:16
Melvin Melvin is offline
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 5,427
Default

Fijn dat je het erbij zegt. Als ik ooit een A4 zou willen kopen in Duitsland omgeving Karlsruhe laat ik die mooi staan...
Reply With Quote
  #123  
Old 05-08-2013, 20:20
emphasercaddy's Avatar
emphasercaddy emphasercaddy is offline
Forum Regular
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 147
Default

Quote:
Originally Posted by Melvin - US Lights
Fijn dat je het erbij zegt. Als ik ooit een A4 zou willen kopen in Duitsland omgeving Karlsruhe laat ik die mooi staan...


Idd dat zou ik maar doen!!
Reply With Quote
  #124  
Old 05-08-2013, 20:26
Black Devil's Avatar
Black Devil Black Devil is offline
Triple Action Donor - Niet fantaseren maar construeren
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 4,452
Default

Quote:
Originally Posted by Melvin - US Lights
Fijn dat je het erbij zegt. Als ik ooit een A4 zou willen kopen in Duitsland omgeving Karlsruhe laat ik die mooi staan...


Lekker schijnheilig of niet, die luchtauto's rossen ook schrapend over de snelweg dus wat is het probleem?
__________________
Golf 3 VR6 3.0 Compressor
Golf 1 1.3 Carburateurs
Corrado VR6
Dailys:
Passat W8 Station & T4 California
Reply With Quote
  #125  
Old 05-08-2013, 20:36
octi rs combi octi rs combi is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 59
Default

Deze is echt niet zo naar huis gereden hoor! Want zijn kofferbak lag vol met wiggen en blokken hout om hem op te rijden als hij hem weer omhoog schroeft, op de vlakke start baan van het vliegveld schuurde constant dus laat staan op de Duitse autobahn!
Overigens zonde van de auto,2cm hoger was hij nog steeds vet geweest maarja je moet opvallen he!
Reply With Quote
  #126  
Old 05-08-2013, 20:40
Wouter42's Avatar
Wouter42 Wouter42 is offline
Forum junkie
 
Join Date: Sep 2011
Posts: 1,504
Default

Quote:
Originally Posted by ronaroot
Dat hok van mij ? welke auto reed jij dan in ?

Ja Ziet er goed uit! Ik reed in mijn '84 GTI, dat leleke ding haha, zal niemand opgevallen zijn. Voor mij, dus naast jou, reed mn maat met een flink lage Rat Golf 2 met een fiets op het dak.

Ben benieuwd of dat hok van mij nog op de foto staan, zal wel niet
__________________
Daily: Jaguar XF 2.2D Sportbrake '15
Project: VW Golf 1.8t GTI '99

Last edited by Wouter42 : 05-08-2013 at 20:51.
Reply With Quote
  #127  
Old 05-08-2013, 20:56
c@briodriver's Avatar
c@briodriver c@briodriver is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 498
Default

om weer ff de discussie te onderbreken maar ff wat posten waar het topic voor bedoelt is
de plaatjes van zaterdagavond @NH hotel online staan :-D































de rest weer online op:
http://s205.photobucket.com/user/ca.../?sort=6&page=0
Reply With Quote
  #128  
Old 05-08-2013, 21:09
jettaracing's Avatar
jettaracing jettaracing is offline
Volksforum Aandeelhouder - Oil burnin' Maniac
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 4,870
Send a message via MSN to jettaracing
Default

Dan ook nog een kleine reactie van mijn kant , Ik heb me iig prima vermaakt , veel mensen gesproken , interessante gesprekken gehad met buitenlanders zelfs nog . Waren ook een stel engelse gasten , van die Dubai type's , even een gesprekje mee gehad over jetta's en zo , leuke mensen !

Nog wel even een pluim voor de organisatie hoor ! Met zo'n enorme opkomst alles nog een beetje in goede banen proberen te leiden valt niet mee , maar ze hebben het goed gedaan ! Top !

Ik was deze keer 'gast/demo ' bij de audio stand van www.emperor-audio.nl , en daardoor mochten wij meteen het hoofdterrein oprijden , wat natuurlijk wel een pluspuntje was ,maar jammer genoeg wel op deze manier het armbandje misgelopen ..........misschien volgend jaar ook even dat regelen voor de standhouders/en demo auto's . Dat is dan ook het enige minpuntje hoor

Wij hebben ons iig goed vermaakt , lekker bruingebakken , en ik heb me nog verbaasd over de vele aandacht die de witte jetta kreeg , ondanks dat ie al zoveel jaren meedraaid , veel leuke opmerkingen gehad , #nice




Smorgens nog een beetje in de stress , ik had de jetta nog een aantal cm verlaagd , en een paar bumpstops verwijderd ( kon ie nog net iets lager ) ,maar ik had iets problemen met aanlopen aan de voorzijde , dus nog snel de bumpstops terug gemonteerd , toen was het weer klaar

Volgend jaar maar weer zo , alleen dan even een fietsje mee voor het enorme terrein vol met auto's
__________________
Golf Mk3 Variant TDI 110pk
Golf variant Mk3 family car
The White Turbo Jetta!


Quote:
Originally Posted by Misha
De ringen van een schroefset gaan maar 1 kant op hè.. en da's naar beneden
Reply With Quote
  #129  
Old 05-08-2013, 21:58
Martyn's Avatar
Martyn Martyn is offline
Married to PC
 
Join Date: May 2007
Posts: 3,868
Default

Oke mijn eerlijke ervaring/mening over mivw 2013

Ik ga al jaren naar mivw maar vind het er persoonlijk in al die jaren niet beter op geworden naar mijn mening veel te groot geworden.
Denk dat 70 procent wat er staat je zo kan weg halen dan houd je fatsoenlijke meeting over met fatsoenlijke auto's ipv origineel,lease,junk,tupperware etc.

Heb niet eens alles gezien en er ook niet veel moeite voorgedaan stond heel veel origineel of junk tussen, dat daar nog altijd niet in al die jaren een aparte plek voor is gecreeerd verbaasd mij maar ook weer niet zal wel met de rekening te maken hebben?

Voor mij was dit laatste keer mivw op de zondag, de zaterdag avond bij hotel is mooi zat, goed te belopen je kan alles zien en je hebt dan ook wel alles gezien.

Ow en waarom als ik om half elf aankom staat er al voor drie kwart vol ? terwijl er werd beweert dat de poorten niet eerder open zouden gaan dan half tien en ik moet horen dat eerste al om 8 uur binnen staan? Vreemd.

Maar goed dit is mijn persoonlijke mening ik weet dat lang niet iedereen eerlijkheid kan waarderen en er zal wel weer gehaat worden of gegumd.

__________________
Martijn

flickr
Reply With Quote
  #130  
Old 05-08-2013, 21:59
Quist's Avatar
Quist Quist is offline
Forum Regular
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 286
Send a message via MSN to Quist
Default

Nog een paar nieuwe online: http://stanced.eu/latest-event.html
__________________
Reply With Quote
  #131  
Old 05-08-2013, 22:03
Joentje
Guest
 
Posts: n/a
Default

Quote:
Originally Posted by Boss
Oke mijn eerlijke ervaring/mening over mivw 2013

Ik ga al jaren naar mivw maar vind het er persoonlijk in al die jaren niet beter op geworden naar mijn mening veel te groot geworden.
Denk dat 70 procent wat er staat je zo kan weg halen dan houd je fatsoenlijke meeting over met fatsoenlijke auto's ipv origineel,lease,junk,tupperware etc.

Heb niet eens alles gezien en er ook niet veel moeite voorgedaan stond heel veel origineel of junk tussen, dat daar nog altijd niet in al die jaren een aparte plek voor is gecreeerd verbaasd mij maar ook weer niet zal wel met de rekening te maken hebben?

Voor mij was dit laatste keer mivw op de zondag, de zaterdag avond bij hotel is mooi zat, goed te belopen je kan alles zien en je hebt dan ook wel alles gezien.

Ow en waarom als ik om half elf aankom staat er al voor drie kwart vol ? terwijl er werd beweert dat de poorten niet eerder open zouden gaan dan half tien en ik moet horen dat eerste al om 8 uur binnen staan? Vreemd.

Maar goed dit is mijn persoonlijke mening ik weet dat lang niet iedereen eerlijkheid kan waarderen en er zal wel weer gehaat worden of gegumd.



Kan het niet beter verwoorden.. Ga al jaren net als ons Boss, maar helaas word ook de arrogantie met de jaren erger..
Reply With Quote
  #132  
Old 05-08-2013, 22:12
ilja87 ilja87 is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Mar 2013
Posts: 48
Default

Quote:
Originally Posted by TijnioVW
Grrr


Ik was dus niet de enige met wie deze beste man ruzie had. Nadat ie bijna in me kwam staan, met zijn vinger op mijn borst begon te wijzen en als een gestapo officier tegen me te keer ging, heb ik heb hem vriendelijke verzocht om op te &*#$ren(stond echt te koken). Man wat was dat een verschrikkelijk figuur, zelden zoiets meegemaakt. Vervolgens heeft ie foto's van me waggie gemaakt want hij zou m wel even weg laten slepen, wat uiteraard grootspraak was.
Reply With Quote
  #133  
Old 05-08-2013, 22:14
Misha's Avatar
Misha Misha is offline
10k maniac
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 10,769
Send a message via MSN to Misha
Default

I couldn't agree more @ Boss & Joen.

Meer eettenten is redelijk gelukt, maar als je dan maar 1 tent neerzet waar je munten kan halen ben je net zo ver.
Of eigenlijk een stap terug, want nu sta je 2 keer in de rij, 1 keer voor de munten en 1 keer om die in te leveren.


Mijn foto's volgen mondjesmaat op facebook & flickr:

https://www.facebook.com/media/set/...33245257&type=1

http://www.flickr.com/photos/39256604@N02/
__________________
www.dubclub-online.nl
Reply With Quote
  #134  
Old 05-08-2013, 22:18
Martyn's Avatar
Martyn Martyn is offline
Married to PC
 
Join Date: May 2007
Posts: 3,868
Default

+1
__________________
Martijn

flickr
Reply With Quote
  #135  
Old 05-08-2013, 22:22
Tjaap's Avatar
Tjaap Tjaap is offline
Volksforum Crew - You WILL comply!!
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 25,213
Default

Vond zowiezo dat eethoekje wat vreemd gedaan.
Als ze die nu op dat groene vlak hadden gezet. Die jongens van de koffiebus kleden dat hele terrein wel aan. zoals bij aircooled Scheveningen was het super gezellig in de eethoek.




bij elke ingang een muntenverkoop, klaar.
Maar achteraf is het altijd makkelijk praten.
Maar inderdaad, ze gaan een beetje ten onder aan eigen succes. opstelling was een rommeltje en overal reden auto's rond. Misschien gewoon bij binnenkomst eisen: Showterrein op, blijven staan tot 14:00 ofzo.
__________________
Welcome to the internet:
Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents.

Last edited by Tjaap : 05-08-2013 at 22:25.
Reply With Quote
  #136  
Old 05-08-2013, 22:24
Ediejo Ediejo is offline
Forum Regular
 
Join Date: Sep 2011
Posts: 281
Default

Quote:
Originally Posted by Tjaap
Vond zowiezo dat eethoekje wat vreemd gedaan.
Als ze die nu op dat groene vlak hadden gezet. Die jongens van de koffiebus kleden dat hele terrein wel aan. bij elke ingang een muntenverkoop, klaar.
Maar achteraf is het altijd makkelijk praten.
Maar inderdaad, ze gaan een beetje ten onder aan eigen succes. opstelling was een rommeltje en overal reden auto's rond. Misschien gewoon bij binnenkomst eisen: Showterrein op, blijven staan tot 14:00 ofzo.
Ben het helemaal met je eens.
__________________
http://Caddy-Club.nl
Reply With Quote
  #137  
Old 05-08-2013, 22:28
Misha's Avatar
Misha Misha is offline
10k maniac
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 10,769
Send a message via MSN to Misha
Default

Gewoon bij binnenkomst alle standaard hokken buiten houden.. dan hou je 50% van de hele meeting over.
Prima te belopen en een stuk interessanter, maar goed dan heb je wel 50% minder geld in de la.
__________________
www.dubclub-online.nl
Reply With Quote
  #138  
Old 05-08-2013, 22:30
Tjaap's Avatar
Tjaap Tjaap is offline
Volksforum Crew - You WILL comply!!
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 25,213
Default

ja en je weet allemaal watvoor gezeik er komt van ingang selectie.
__________________
Welcome to the internet:
Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents.
Reply With Quote
  #139  
Old 05-08-2013, 22:34
Martyn's Avatar
Martyn Martyn is offline
Married to PC
 
Join Date: May 2007
Posts: 3,868
Default

Maar er is verschil tussen iemand in zijn standaard renault of volvo of weet ik wat voor ander merk die op de mainstage staat of iemand die wel in een vag komt en er aandacht aan heeft besteed om daar te staan maar niet kan omdat..
__________________
Martijn

flickr
Reply With Quote
  #140  
Old 05-08-2013, 22:34
Misha's Avatar
Misha Misha is offline
10k maniac
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 10,769
Send a message via MSN to Misha
Default

Dat is waar .. maar ik denk dat er niemand iets op tegen heeft als iemand z'n Renault buiten de poort moet parkeren. Over smaak valt niet te twisten maar standaard (vag) auto's hoeven niet het showterrein op. Als dat vort het geval is dan ga ik hier wel aan de singel zitten met een fleske bier.
__________________
www.dubclub-online.nl
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 17:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum