Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf en Jetta MK II
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #41  
Old 30-08-2014, 12:31
SelimGTI's Avatar
SelimGTI SelimGTI is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Jan 2013
Posts: 325
Default

Af en toe kun je niet van het gas afblijven en kietelt zo'n GTI toch iets teveel :P
Het vermogen is meestal weg na 5500 toeren, maar ik ging nog even door om het backfire geluid harder te krijgen, en ik schrok er wel van dat het zo hoog door ging opeens.
Voor de komende 2000-3000km zal het niet gebeuren aangezien er een hele koprevisie aan de gang is :P
__________________
Past: -Golf MK2 1.8 8v EV K-Jet 1984
-Golf MK4 1.8 20vt GTI
-Golf MK2 2.0 16v ABF
Reply With Quote
  #42  
Old 21-09-2014, 09:01
m20vt m20vt is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Dec 2011
Posts: 81
Default

@ Misha idd maar een EV is nog geen ABF!
Reply With Quote
  #43  
Old 13-10-2014, 02:25
Jel Golf 2 GTI's Avatar
Jel Golf 2 GTI Jel Golf 2 GTI is offline
Volksforum Draaideur Donateur
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 3,365
Default

ik heb zelf ook een EV en heb deze pas helemaal terug in elkaar gezet.
Mijn relais is ook nat geweest.

Als ik nui rij blijft hij rond de 3000 - 35000 toeren hangen en gaat hij niet meer door.
Als ik de auto in zen vrij heb staan en ik trap het gaspedaal volledig in dan gaat hij naar 3000 toeren, als ik het gas half in trap tot 3000 toeren en dan gas bij geef gaat hij wel tot 5500 - 6000 toeren, maar niet als ik aan het rijden ben. Ik dacht dat hij ergens teveel benzine kreeg maar dan zal ik het relais nog maar eens nakijken.

Pompen , druk accumulator , injectoren heb ik allemaal vernieuwd.
Spinnekop volleddig uitgekuist en terug afgesteld en getest op de MK1 GTI van men broer en daar werkt hij normaal. Ook de verneveling van mijn injectors is normaal en de opbrengst en drukken ook.

Hopelijk ligt het hier bij mij ook aan. Anders post ik binnenkort in mijn eigen topic het probleem nog wel eens met bijhorende foto's en uitleg
__________________
Who am I? => Me

I want to die peacefully in my sleep, like my grandfather.. Not screaming and yelling like the passengers in his car.
Reply With Quote
  #44  
Old 15-10-2014, 10:01
RamonR RamonR is offline
VW Addict
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 587
Send a message via MSN to RamonR
Default

Jel Golf 2 GTI,

Ik kan niet uit je verhaal opmaken dat je een nieuw brandstof filter hebt gemonteerd, gas geven onder last is met een vervuild filter lastig dan krijg je dus de klachten die je beschrijft, even nieuw filter halen bij de automaterialen zaak.
Dit filter moet je ook elk jaar vervangen, zo gaat je pomp langer mee en voorkom je problemen, neem er gelijk ook 2 koperen ringetjes bij anders heb je kans op lekken.

Gr, Ramon
Reply With Quote
  #45  
Old 15-05-2015, 15:19
tinustilburg's Avatar
tinustilburg tinustilburg is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 72
Default

Klein schopje: toch maar een origineel relais besteld...

Sinds een tijdje viel de motor uit wanneer ik op de claxon drukte (geen grap!) en sinds een paar weken ging de auto niet meer van contact af zo lang het relais erin zat. Of het aan de inferieure bouwkwaliteit van het relais ligt of aan het feit dat het een 'f' is in plaats van een 'g' weet ik niet, maar voor de zekerheid maar een originele besteld bij de dealer.

In eerste instantie 20 euro duurder dan bij VW Classic parts, maar de dealer wil hem nu voor dezelfde prijs leveren, dus dat is wel netjes van ze.
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 01:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum