Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Vraag en Aanbod > Advertenties op MP, eBay of andere sites
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 02-12-2014, 01:17
CAR-POOL CAR-POOL is offline
Postwhore
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 1,494
Default Vroege Polo 1975

http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/...previousPage=lr

Wonderbaarlijk dat zo'n vroeg model is overgebleven vooral in de kleur wit.
__________________
- Polo1 900 1977 - resto next year
- Golf 1600 LS AUTOMATIC - 1976 - resto-project.
- Golf 1300 C - 1984 - from GRANDMA daily driven
Reply With Quote
  #2  
Old 02-12-2014, 06:45
martiepartie's Avatar
martiepartie martiepartie is offline
Married to PC
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 4,524
Default

Zo op het oog redbaar, wel de moeite waard om bij een liefhebber onder te brengen!
__________________
v40 d4 r-design 2014
Volvo 244 gl 1978
Volvo 780 Bertone 1987
Mini 1275 1977
Mini 1000 1987
Reply With Quote
  #3  
Old 02-12-2014, 09:50
Barn171's Avatar
Barn171 Barn171 is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 2,509
Default

Heb die in de buurt wel eens voorbij zien komen. Heb de eigenaar toen nog eens aangesproken ook, maar wou hem niet kwijt. Was te goedkoop rijden, dat was alles. Ding is super origineel, maar wel al eens van een nieuwe laklaag voorzien met de roller als ik mij goed herinner. Kan me wel nog de inhoud van de asbak voor de dag halen die zich niet alleen meer tot de asbak beperkte, maar ook aardig wat plek op de vloermat had gevonden...
Reply With Quote
  #4  
Old 02-12-2014, 23:13
polopower polopower is offline
Postwhore
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,284
Default

Zaterdag ophalen...
__________________
Advice is a form of nostalgia, dispensing it is a way of fishing the past from the disposal, wiping it off, painting over the ugly parts and recycling it for more than its worth.
Reply With Quote
  #5  
Old 02-12-2014, 23:32
CAR-POOL CAR-POOL is offline
Postwhore
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 1,494
Default

Gefeliciteerd hoop dat je deze koesterd en verl plezier van hebt
__________________
- Polo1 900 1977 - resto next year
- Golf 1600 LS AUTOMATIC - 1976 - resto-project.
- Golf 1300 C - 1984 - from GRANDMA daily driven
Reply With Quote
  #6  
Old 04-12-2014, 20:54
arno Derby's Avatar
arno Derby arno Derby is offline
VW Guru
 
Join Date: May 2007
Posts: 960
Send a message via MSN to arno Derby
Default

Ik ben ook bij de auto wezen kijken. Vond er zelf iets te veel werk aan zitten
maar idd er leuk dat het een 75er is.
Ik heb vrijwel alle onderdelen liggen om de auto te kunnen maken behalve de bodemdelen.

Leuk dat hij nog bij een liefhebber terecht gaat komen.
__________________
Audi 50 `76 GL
Audi 50 `76 LS

Polo 86(c) treffen Holland

Polo 86(c) treffen Holland hyves
Reply With Quote
  #7  
Old 04-12-2014, 22:05
Sjon Sjon is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,527
Default

.

Last edited by Sjon : 29-10-2015 at 14:02.
Reply With Quote
  #8  
Old 05-12-2014, 06:11
polopower polopower is offline
Postwhore
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,284
Default

Nummer 5 inmiddels

75-er, 76-er, 77-er, 78-er derby, 81-er 1f

En dan nog 5 van nieuwere jaren en een jetta en een golf.

Verzamelaar indeed
__________________
Advice is a form of nostalgia, dispensing it is a way of fishing the past from the disposal, wiping it off, painting over the ugly parts and recycling it for more than its worth.
Reply With Quote
  #9  
Old 08-12-2014, 09:03
polopower polopower is offline
Postwhore
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,284
Default

Zaterdag idd heen geweest met de instelling hem te kopen. Ik had hem wachtgeld betaald om de auto voor me apart te houden en het zo afgesproken dat ik er bij weg kon lopen als het niet helemaal aan de geschepte verwachtingen deed en dat deed het helaas niet. Ondanks de dat hij net een apk er op heeft zitten vind ik dit niet een rijdbare auto. Zo is de koppakking lek, heeft hij wat rotte plekken, water in de kofferbak en is er fundamenteel iets mis met de lak van het dak. Op zich een uniek autootje, maar voldoende slecht om mijn € 50 verlies te nemen.
__________________
Advice is a form of nostalgia, dispensing it is a way of fishing the past from the disposal, wiping it off, painting over the ugly parts and recycling it for more than its worth.
Reply With Quote
  #10  
Old 09-12-2014, 20:24
arno Derby's Avatar
arno Derby arno Derby is offline
VW Guru
 
Join Date: May 2007
Posts: 960
Send a message via MSN to arno Derby
Default

Quote:
Originally Posted by polopower
Zaterdag idd heen geweest met de instelling hem te kopen. Ik had hem wachtgeld betaald om de auto voor me apart te houden en het zo afgesproken dat ik er bij weg kon lopen als het niet helemaal aan de geschepte verwachtingen deed en dat deed het helaas niet. Ondanks de dat hij net een apk er op heeft zitten vind ik dit niet een rijdbare auto. Zo is de koppakking lek, heeft hij wat rotte plekken, water in de kofferbak en is er fundamenteel iets mis met de lak van het dak. Op zich een uniek autootje, maar voldoende slecht om mijn € 50 verlies te nemen.


Ik wilde er niet te negatief of schrijven voor het geval het voor jou wel een beauty was.
Maar idd is hij slecht front, achterpaneel, beide dorpels, binnenschermen en vooral de bodem was erg slecht. op meerdere punten kon je op de stoeptegels kijken.
Daarbij was de auto helemaal met een kwast geschilderd. Niet een heel groot probleem wanneer je hem zou spuiten maar het ziet er wel lelijk uit.

De enige pluspunten waren voor mij de vrij mooie deurpanelen en de voorschermen die er nog niet ze heel lang op leken te zitten.

Ook voor mij was de auto het niet waard. Ik denk ook dat het een auto is die in onderdelen weg zal gaan.
__________________
Audi 50 `76 GL
Audi 50 `76 LS

Polo 86(c) treffen Holland

Polo 86(c) treffen Holland hyves
Reply With Quote
  #11  
Old 09-12-2014, 23:34
polopower polopower is offline
Postwhore
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,284
Default

Deurpanelen als in interieur? Die waren behoorlijk golvend. De deuren zelf, waren wel weer 75 specifiek, maar de sponninkjes waren rot. De voorschermen waren idd nieuw, want ze hadden de bevestigingspunten voor de langere kunststof 1F bumper. Het feit dat hij gekwast was, kon me niet zoveel schelen, maar het feit dat er over het hele dak donkere puntjes door de lak/verf staken wel. En die bodem ja helemaal ver-fred-flintstoned

Dit is niet een auto die in delen weggaat hoor. Hij gebruikt hem ondanks alle gebreken om zo goedkoop mogelijk rijden. Hij heeft zich echter vergist door het kwarttarief te betalen en nu kan hij dus de komende 3 maanden niet rijden. Beneden de 750 gaat hij niet, want dat schorst hij hem en meld hem later weer om zo weer goedkoop verder te kunnen kachelen. Het feit dat de auto bij een liefhebber terecht komt laat hem denk ik ook koud.
__________________
Advice is a form of nostalgia, dispensing it is a way of fishing the past from the disposal, wiping it off, painting over the ugly parts and recycling it for more than its worth.
Reply With Quote
  #12  
Old 10-12-2014, 00:48
CAR-POOL CAR-POOL is offline
Postwhore
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 1,494
Default

Ah jammer dat ie zo slecht is , ze wel zijn erg zeldzaam , maar als dit niet de moeite waard is houd het op.
__________________
- Polo1 900 1977 - resto next year
- Golf 1600 LS AUTOMATIC - 1976 - resto-project.
- Golf 1300 C - 1984 - from GRANDMA daily driven
Reply With Quote
  #13  
Old 10-12-2014, 10:58
arno Derby's Avatar
arno Derby arno Derby is offline
VW Guru
 
Join Date: May 2007
Posts: 960
Send a message via MSN to arno Derby
Default

Quote:
Originally Posted by polopower
Deurpanelen als in interieur? Die waren behoorlijk golvend. De deuren zelf, waren wel weer 75 specifiek, maar de sponninkjes waren rot. De voorschermen waren idd nieuw, want ze hadden de bevestigingspunten voor de langere kunststof 1F bumper. Het feit dat hij gekwast was, kon me niet zoveel schelen, maar het feit dat er over het hele dak donkere puntjes door de lak/verf staken wel. En die bodem ja helemaal ver-fred-flintstoned

Dit is niet een auto die in delen weggaat hoor. Hij gebruikt hem ondanks alle gebreken om zo goedkoop mogelijk rijden. Hij heeft zich echter vergist door het kwarttarief te betalen en nu kan hij dus de komende 3 maanden niet rijden. Beneden de 750 gaat hij niet, want dat schorst hij hem en meld hem later weer om zo weer goedkoop verder te kunnen kachelen. Het feit dat de auto bij een liefhebber terecht komt laat hem denk ik ook koud.


Ik heb de auto om 10 savonds gezien. toen waren de deurpanelen mooi in mijn beleving .
Ik bedoel ook niet dat hij hem zelf in onderdelen zal verkopen maar dat hij naar iemand gaat voor weinig en die hem in onderdelen weg doet. Of dat hij, zoals jij zegt er in blijft rijden tot hij echt op is. Dan naar een sloop gaat en daar als nog in onderdelen uit elkaar gaat.
ik geloof niet dat deze auto in deze omstandigheden nog 5 jaar rijdbaar blijft.
Maar helaas was het voor mij ook niet wat ik er van verwachte dus zal de auto in Oirschot blijven als hij zijn prijs van 750 vast houd.
__________________
Audi 50 `76 GL
Audi 50 `76 LS

Polo 86(c) treffen Holland

Polo 86(c) treffen Holland hyves
Reply With Quote
  #14  
Old 13-12-2014, 20:00
Mk1driver's Avatar
Mk1driver Mk1driver is offline
Forum junkie
 
Join Date: May 2006
Posts: 1,723
Default

Nu 550 euro
__________________
BMW E30 325i
Golf 7 highline business R
Reply With Quote
  #15  
Old 13-12-2014, 20:40
Sjon Sjon is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,527
Default

.

Last edited by Sjon : 29-10-2015 at 14:01.
Reply With Quote
  #16  
Old 16-12-2014, 08:28
Oudelut's Avatar
Oudelut Oudelut is offline
No personal life
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 2,076
Default

En weg is-ie...
__________________
Quote:
Originally Posted by GerardMkIIVR6
Nee dank je zijn net BBS wielen iedereen rijdt ermee
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 15:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum