Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Corrado en Scirocco
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #21  
Old 27-01-2008, 23:03
Ron mk1 Ron mk1 is offline
Married to PC
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 3,176
Default

Als je goed kijkt zie je op de foto onder de motorkap toch echt een stekker van de abs sensor op de veerpoot zitten.
Dit is een bruin kleurige stekker .

100% zeker dat die van de abs is.
En als je even naar je hoofdremcillinder kijkt zal je zien dat die vierkant blok is.En niet zoals je vento met een ronde booster en daarop een hoofdremcillinder.

Maar goed, dit is wat mij gewoon opgevallen is.
Niks negatiefs , maar enkelt ter info.
Reply With Quote
  #22  
Old 27-01-2008, 23:08
Vento Vice's Avatar
Vento Vice Vento Vice is offline
No personal life
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 2,641
Wink

Ik geloof je wel, Ron! Bedankt voor de info!
__________________
VAG-PAST:
MkII 1.3 'KAMEI X1'/
MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice'
Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1'

PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999
Reply With Quote
  #23  
Old 31-01-2008, 11:01
Vento Vice's Avatar
Vento Vice Vento Vice is offline
No personal life
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 2,641
Question *wie weet het?

UPDATE 31-1:

3 foto's in de beginpost bijgezet; ff kijken!

Op de Corrado zit een GT-alarm.
Ik heb al een nieuw batterijtje gekocht, maar moet nog steeds de AB zowat door het raam steken, wil er wat gebeuren
Als-ie 't wel doet, gaat de CV netjes open, knipperen de knipperlichten en gaat-ie van de startblokkering.
Bij het inschakelen ook knipperen; gaan de ramen één voor één dicht, maar het dakje dan weer niet...

Wie weet, hoe ik het zenden/ ontvangen van het GT-alarm kan verbeteren?

En klopt het dat het reservewiel bij een Corrado zichtbaar achterin hoort te liggen; dus òp de mat? (die dan weer wel de 'verdieping' volgt)
Meestal ligt een thuiskomertje uit het zicht; en bij mij al helemaal, want hij zat er helaas niet bij

In de rugleuning van de bank, in het midden, zit de originele gevaren-driehoek, leuk!
Onder de opklapbare armleunig achter, zit ook een holte; hoort daar dan ook origineel iets te zitten? De krik ofzo? Deze heb ik namelijk ook nog niet gezien...

TELL ME!
__________________
VAG-PAST:
MkII 1.3 'KAMEI X1'/
MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice'
Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1'

PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999
Reply With Quote
  #24  
Old 31-01-2008, 11:12
Pedaalemmer's Avatar
Pedaalemmer Pedaalemmer is offline
Volksforum Aandeelhouder - Pedalwanne
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 11,016
Send a message via MSN to Pedaalemmer
Default

Quote:
Originally Posted by Vento Vice


[B]@ Pedaalemmer:
Wat zou er dan meer geel moeten?! Dashboard-delen? Te opzichtig; heb ik ooit in een Golfje gehad dat leidt erg af! Geel met zwart leer dan? Dat zit er (voorlopig?) niet in; het geld is nu op...
Er komt wél een gele knuffel op de achterbank: Mr Oizo! (kent u 'm nog?) en een knalgeel.... sleutelkoord! That's it!
Mss gele dobbelstenen aan mijn spiegel?
Wat betreft die dumpvalve: bied maar! Ik geloof dat ze 100 Eu nieuw zijn?
Of mss heb je er iets leuks voor terug, maar ik moet iig die slang, waar-ie aan hangt in normale staat ervoor terug! Doe maar PM-en...



Met bniet alles geel gespoten doelde ik op de moterruimte en de binnekant van de carroserie. Die zijn op de foto's rood.
Als iemand een auto laat overspuiten en doet alleen de binnenkant heb ik gelijk de vraag waarom?

Waarom ik die vraag heb? omdat er veel corrado's zijn die schade hebben gehad, de eigenaar de auto snel laat fixen en van de verzekeringsgeld hem gelijk maar in een ander kleurtje laat spuiten.

Doel nu niet dat dit bij jouw corrado het geval moet zijn geweest maar ik ben daar altijd een beetje huiverig voor.

Leuke foto's bij die grafity muur maar ik zou bij een gele auto een wat rustiger achtgrond kiezen.
Reply With Quote
  #25  
Old 31-01-2008, 11:20
Vento Vice's Avatar
Vento Vice Vento Vice is offline
No personal life
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 2,641
Wink Ach so meins du es...

...oh dÃ*t bedoel je! Logisch natuurlijk, achteraf gezien...
(Jij zei letterlijk: ...jammer dat alleen de buitenkant geel is en de rest niet...; niks over 'gespoten' dus, daarom viel bij mij het kwartje niet... )

Het scherm rechtsvóór was idd ook niet rood, maar origineel zwart, dus de rode zal vast wel een deukje hebben...

Ikzelf zou hem ook helemaal strippen en alles spuiten, maar ja...
Toch is het wel netjes gedaan, hoor. En ik denk, dat ik de delen die je ziet (motorruimte) matzwart ga maken; toont wel iets netter.
Van de nood een deugt maken, zeg maar
__________________
VAG-PAST:
MkII 1.3 'KAMEI X1'/
MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice'
Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1'

PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999

Last edited by Vento Vice : 31-01-2008 at 11:48.
Reply With Quote
  #26  
Old 31-01-2008, 11:39
RobinP RobinP is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 136
Default

Dus jij rijdt die klinkers eruit op de Wijkerstraatweg..... ;-)
Reply With Quote
  #27  
Old 31-01-2008, 11:40
Pedaalemmer's Avatar
Pedaalemmer Pedaalemmer is offline
Volksforum Aandeelhouder - Pedalwanne
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 11,016
Send a message via MSN to Pedaalemmer
Default

Matzwarte moteruimte is heel mooi
Reply With Quote
  #28  
Old 31-01-2008, 11:47
Vento Vice's Avatar
Vento Vice Vento Vice is offline
No personal life
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 2,641
Wink Area 51 =Velsen-Noord (1951 BR)

Quote:
Originally Posted by RobinP
Dus jij rijdt die klinkers eruit op de Wijkerstraatweg..... ;-)


Ja, en die klinkers in combinatie met de stugge vering trillen weer mijn vullingen eruit

Woon je in de buurt, dan? Waarin rijd jij?
__________________
VAG-PAST:
MkII 1.3 'KAMEI X1'/
MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice'
Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1'

PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999
Reply With Quote
  #29  
Old 31-01-2008, 14:47
RobinP RobinP is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 136
Default

Heb der ook "last" van ja.... Woon ook in Velsen Noord, rij hierin!


Reply With Quote
  #30  
Old 31-01-2008, 21:41
sanderz's Avatar
sanderz sanderz is offline
Married to PC
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 4,234
Send a message via MSN to sanderz
Default

Quote:
Originally Posted by Vento Vice





En klopt het dat het reservewiel bij een Corrado zichtbaar achterin hoort te liggen; dus òp de mat? (die dan weer wel de 'verdieping' volgt)
Meestal ligt een thuiskomertje uit het zicht; en bij mij al helemaal, want hij zat er helaas niet bij

In de rugleuning van de bank, in het midden, zit de originele gevaren-driehoek, leuk!
Onder de opklapbare armleunig achter, zit ook een holte; hoort daar dan ook origineel iets te zitten? De krik ofzo? Deze heb ik namelijk ook nog niet gezien...

TELL ME!



krik en thuiskomer horen onder de mat in de reservewielbak

onder de holte vd achterbank kan een verbandtrommel
__________________
Passat 35i 1989
Reply With Quote
  #31  
Old 31-01-2008, 23:21
Sneakybass's Avatar
Sneakybass Sneakybass is offline
Forum Regular
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 115
Default

hey, een oude bekende auto van mij.... al wat jaartjes terug toen ik nog alleen mocht dromen van deze auto's omdat ik nog te jong was om te rijden, had mijn oom deze Corrado geweldig om te weten dat ie nog in (ongeveer)
dezelfde staat is zelfde velgen als toen zitten dr nog steeds om, alleen booskijker en geblindeerde ramen zaten dr toen nog niet op...

is toen wel erg netjes behandeld. idd de corrie is rood geweest, alst goed is is dit nog te zien, als je de kofferklep opendoet

groeten en veeeeel plezier met deze NETTE corrie!

Pieter.
Reply With Quote
  #32  
Old 01-02-2008, 10:06
Vento Vice's Avatar
Vento Vice Vento Vice is offline
No personal life
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 2,641
Smile (vervolg: Hij is ook niet een béétje geel...)

(vervolg van de begin-post: )

Karpetjes
In een 'nieuwe' auto, horen nieuwe matten Bij de 'Action' grijze(!), velours mattenset gehaald voor €7,95 met perfecte pasvorm...
(NOT!, vóór gaat nog, maar Ã*chter klopt er geen van!)



de nieuwe matten in combinatie met het gereinigde tapijt: netjes!

Update 13 februari 2008:

Onderdelen, 2e-hands
Ik heb onlangs aangeschaft:
-een originele 6-lamellen grille van het '89-model;
-een Kamei 'grill-blende' (accessoire èn merk uit dÃ*e tijd );
-een origineel G60 luchtfilterhuis van 'AD-G60';
-een asbak voor achterin;
-de 'Karmann'-badge, voor op de middenconsole,

De dump-valve, te zien op een eerdere foto, verdwijnt samen met de vern**kte slang; er komt een goede, originele slang voor terug!
(zo'n dump-valve heeft zowieso alleen maar nut bij een turbo!)

Binnenkort wordt ook de luchtfilterbak weer terug geplaatst; meteen de motorruimte maar zwart maken, denk ik...

De originele antenne is i.d.d. tòch wat lang, dus heb ik tòch maar het alu dingetje, op advies van 'RubenD', matzwart gespoten.



zoals je ziet, zijn hier ook veel meeuwen...



de originele grille èn de Kamei grille-spoiler, die met de speciale vorm , zitten er al op; het G60-logo heb ik nog steeds niet...

Update 16 februari 2008:

Méér originele delen
Vandaag heb ik de dump-valve verwijderd; het benodigde stukje rubber slang, heb ik in ongeschonden staat vooruit opgestuurd gekregen van degene, die de dump-valve van me overneemt.
Ook zitten het originele luchtfilterhuis èn het asbakje achter er nu weer in.
(ik heb er nog geen foto's van...)
Wel van het nu-wel-aanwezige 'Karmann'-logo:



het Karmann-logo hoort officieel iets verzonken in het plastic deel...

...en nog twee foto's, omdat ik het niet kan laten....; gemaakt bij de ENCI bij Corus:



van de zijkant en...



...de achterkant, met op de achtergrond het Noordzeekanaal

Update 23 februari 2008:

Gevonden!
Na een tijdje intensief zoeken, heb ik dan eindelijk het G60-logo voor in de grille gevonden (mèt klemmetjes!) Ze worden ook nog wel nieuw aangeboden hier en daar, maar € 39,- ( ) vind ik toch wel erg duur voor een 'logootje'... Ik zal hem binnenkort 'jat-proof' op de grille monteren.



eindelijk dan toch een ongeschonden G60 grille-logo gevonden!

Vorige week, 17 februari, heb ik de zwarte folie van het achterraam afgehaald; dan ging nog vrij makkelijk. Totaal zaten er vier banen op. Na deze eraf te hebben getrokken, nog even de restjes weg gekrabt met een stanley-mesje. De plastic delen rond het raam, zijn maar meteen even goed 'gesopt'!
Ik heb ook het VW-logo achter (waar totaal geen chroom meer op zat) matzwart gespoten.



ik weet het, zwarte logo's zijn eigenlijk NIET origineel...

Oh ja, ik heb ook nog een drukmetertje op de kop getikt!



'boost-gauge' van... jawel: 'Autostyle'

Update 24 februari 2008:

Origineel...
Het G60-logo zit erop! Om te voorkomen, dat hij eraf wordt gehaald, heb ik aan de achterkant 2mm gaatjes geboord, dwars door de klemmetjes van het logo èn één lamel van de grille.
Daar doorheen zit nu ijzerdraad vastgedraaid; zonder geweld gaat-ie er dus niet zomaar vanaf (...en je ziet er helemaal niks van!)



mooi weer in de originele staat

En nog ff een fotootje, die ik jullie niet wil onthouden...



gelukkig komt de Vento uit 1993; kunnen we ná 2009 tenminste ook nog het centrum van Amsterdam in...

Vanmiddag, 24 februari 2008, heb ik een autoradio ingebouwd. Het betreft een Kenwood KCD-7080-R CD-tuner, die ik nog had liggen. Het 'Mask-systeem' werkt niet helemaal naar behoren, maar het geluid is prima!



zo, da's beter als een gat in je 'dash'!

Ik heb twee gele accessoires; een geel key-koord voor de sleutel en een gele metgezel op de achterbank: Mr Oizo!



ik rijd nooit alleen... Mr. Oizo is altijd in z'n nopjes op de 'backseat'

Update 10 maart 2008:

Druk, druk, druk!
Niemand heeft voor mij een asbak, maar eigenlijk rook ik tòch niet, dus...
past het drukmetertje misschien wel dáár? Past precies; zit lekker klem.
Even een paneeltje bekleed met zwarte stof, voor het 'nette'.
Hij is nog niet aangesloten...



wéér een gat gedicht

Poetsen
Ik heb vanmorgen de tectylresten, die ik er 'gratis bij kreeg' van de rechter flank gepoetst met een elektrische poetsmachine van Mario (collega).
Meteen de reparatieplekjes iets vlakker geschuurd en gegrond.
(was niet zo heel vlak)
Er moet nog iets plamuur bij om het helemaal vlak te krijgen; daarna neem ik pas de gele spuitbus erbij!



geen zwarte zweem meer, maar ge(i)le glans!

Update 19 maart 2008:

Niet helemaal af-fabriek...
Iets wat ik origineel wat minder mooi vind, zijn de oranje delen van de achterlichten (velen met mij...)
Ik heb dan ook een extra setje 'taillights' via MP gekocht voor €25,- inclusief verzenden(!), om de eigenlijke lichten 'schoon' te houden.

Deze heb ik vandaag even goed ontvet en geheel rood gemaakt.
Ik heb wel de zwarte middenlijn èn de achteruitrijlichten (gedeeltelijk) afgeplakt, zodat er nog wel wit licht schijnt... Knipperen doe ik voortaan in het rood (dat mag, volgens de RDW )
Het was al snel opgedroogd, dus ook maar meteen monteren, dan!



mooi rood is niet lelijk!

Een spuitbus in de juiste kleur geel heb ik ook meteen maar aangeschaft.
Het blijkt toch 'Nugget-yellow' te zijn; hij is dus wel overgespoten, maar wel in een originele Corrado-kleur!

Update 20 april 2008:

Dorpel
Eindelijk hadden we afgelopen week wat mooie dagen en was het dus tijd om de dorpel eens wat netter te maken. Deze was gelast en 'afgewerkt' door de autohandelaar, maar dat kòn beter... Ik had het al wat vlakker gemaakt, waarna je kuiltjes begon te zien.
Deze keer dus maar iets plamuur erbij en daarna weer schuren en spuiten.



op de foto is het nu bijna niet meer te zien...

Grijze velours
Ik heb deze week op de markt een stukje velours gehaald, om mijn 'dakje' van binnen opnieuw te bekleden. Het originele stofje was inmiddels al aan het loslaten en bovendien wat verweerd door vocht.
De kleur is wel iets donkerder, maar het ziet er toch veel beter uit

Het hemeltje en het hele schuifdak moesten er wel voor worden gedemonteerd , maar dat lukte, mede dankzij een duidelijke werkbeschrijving van pedaalemmer



het 'dakje' in de oude staat



weer nieuw met zacht, grijs velours

De plastic delen zijn meteen maar even goed schoon gemaakt.
Vandaag ga ik proberen het spul terug te plaatsen.

Update 8 mei 2008:

Het dakje zit er weer in, inmiddels!

Deze week met de motorruimte bezig; eerst het gedeelte waar de computer en ruitenwissermechanisme zit alles eruit, schoon gemaakt en zwart gespoten.



alles eruit en zwart spuiten

Meteen maar de wisserarmen bijgewerkt en ook de parafaan-bekleding.



zó ziet het er nu uit

Vandaag het luchtfilter er alvast weer uit gehaald; dÃ*t gedeelte wordt het volgende, maar ik heb vandaag eerst (met veel afplakwerk!) de dynamo en de G-lader opgefrist! (schoon gemaakt en zilvergrijs gespoten)



ook weer netjes

(zie verder post#64 op pagina4! )
wederom maximum van 10.000 characters bereikt...
__________________
VAG-PAST:
MkII 1.3 'KAMEI X1'/
MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice'
Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1'

PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999

Last edited by Vento Vice : 19-05-2008 at 17:38. Reason: update 13 februari 2008
Reply With Quote
  #33  
Old 01-02-2008, 11:37
Pedaalemmer's Avatar
Pedaalemmer Pedaalemmer is offline
Volksforum Aandeelhouder - Pedalwanne
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 11,016
Send a message via MSN to Pedaalemmer
Default

Quote:
Originally Posted by Vento Vice
UPDATE 31-1:

En klopt het dat het reservewiel bij een Corrado zichtbaar achterin hoort te liggen; dus òp de mat? (die dan weer wel de 'verdieping' volgt)
Meestal ligt een thuiskomertje uit het zicht; en bij mij al helemaal, want hij zat er helaas niet bij

In de rugleuning van de bank, in het midden, zit de originele gevaren-driehoek, leuk!
Onder de opklapbare armleunig achter, zit ook een holte; hoort daar dan ook origineel iets te zitten? De krik ofzo? Deze heb ik namelijk ook nog niet gezien...

TELL ME!


Reservewiel ligt net als bij een golf onder de mat. In het reservewiel hoort de krik te zitten in de kunstofhouder.
Holte in de armsteun hoort een holte te zijn
Geen verbanddoos gevonden?
Overigens zou je er heel goed aandoen je G-lader te laten checken, dat je auto op de teller 230 loopt is geen gerantie oor een goede lader, mijn g60 liep dat ook al voordat hij gereviseerd is. Drukmeter is ook handig vooral met warmrijden.

Doet bij jouw het dakje wel inschuiven?
Reply With Quote
  #34  
Old 01-02-2008, 12:01
Vento Vice's Avatar
Vento Vice Vento Vice is offline
No personal life
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 2,641
Post

Quote:
Originally Posted by Pedaalemmer
Reservewiel ligt net als bij een golf onder de mat. De mat , die er bij mij inzat, was niet vlak (meer?), maar volgde min of meer de verdieping in de carrosserrie; vandaar, dat ik het me afvroeg!
In het reservewiel hoort de krik te zitten in de kunstofhouder.
Zo'n setje heb ik toevallig nog liggen! Echter zonder de slinger van de krik...
Holte in de armsteun hoort een holte te zijn Geen verbanddoos gevonden?
NEE, hoort-ie dan in die holte?
Overigens zou je er heel goed aandoen je G-lader te laten checken, dat je auto op de teller 230 loopt is geen garantie voor een goede lader, mijn g60 liep dat ook al voordat hij gereviseerd is.
Checken van de G-lader, kan je eigenlijk alleen goed doen, door hem open te halen...
Drukmeter is ook handig vooral met warmrijden.
Koop ik mss nog; minimale (over-) druk hoort toch 0,6 bar te zijn?

Doet bij jouw het dakje wel inschuiven?
Mijn dakje kantelt en schuift, zoals-ie behoort te doen!
.
__________________
VAG-PAST:
MkII 1.3 'KAMEI X1'/
MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice'
Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1'

PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999
Reply With Quote
  #35  
Old 12-02-2008, 10:46
Pedaalemmer's Avatar
Pedaalemmer Pedaalemmer is offline
Volksforum Aandeelhouder - Pedalwanne
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 11,016
Send a message via MSN to Pedaalemmer
Default

Quote:
Originally Posted by Vento Vice
.


Bij mij zit de verbanddoos in de rugleuning van de achterbank onder het ritsje.

De holte in de armsteun is leeg. Overigens heb ik op de plek van het reserve wiel een versterker liggen. Reserve wiel vind ik onnuttig om mee te nemen, heb pas 1 keer een lekke band gehad in 6 jaar tijd en dat was vlakbij huis.

Ik heb de mijne laten checken bij Arno (polo3) hij doet een check voor geloof ik 4 tientjes. Heb je wel de zekerheid, kans dat een g-lader kapot loopt zonder dat je de staat weet is behoorlijk aanwezig dus laat je niet verleiden door de trekkracht
Reply With Quote
  #36  
Old 13-02-2008, 20:47
Vento Vice's Avatar
Vento Vice Vento Vice is offline
No personal life
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 2,641
Wink

Quote:
Originally Posted by Pedaalemmer
Bij mij zit de verbanddoos in de rugleuning van de achterbank onder het ritsje. De holte in de armsteun is leeg.


Bij het ritsje in de achterbank-rugleuning staat een driehoekje 'geborduurd'; hier hoort dus de gevarendriehoek; zit er bij mij dan ook in!

UPDATE: kijk bij post #32 voor update 13 februari 2008!
__________________
VAG-PAST:
MkII 1.3 'KAMEI X1'/
MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice'
Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1'

PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999
Reply With Quote
  #37  
Old 13-02-2008, 21:32
robertjan007's Avatar
robertjan007 robertjan007 is offline
Volksforum Draaideur Donateur - Yellow Submarine
 
Join Date: Dec 2004
Posts: 1,488
Send a message via MSN to robertjan007
Default

Ik heb ook een corrado gehad en het blijven super auto's!

De kleur moet ik wel even aan wennen bij een corrado, dat gele....
1 minpuntje van de auto vind ik wel dat de auto bij het overspuiten niet kaal
is gemaakt. Je ziet nu in de motorruimte en op de bodem van de auto
de rode kleur terug komen. Dat is wel jammer.
Ik krijg dan altijd het idee dat het een vlug vlug klusje is geweest.
Verder heb je hem er nu top bij staan!
__________________
VW OUTLAWS
Car & Radio Blog

Last edited by robertjan007 : 13-02-2008 at 21:35.
Reply With Quote
  #38  
Old 13-02-2008, 21:36
robertjan007's Avatar
robertjan007 robertjan007 is offline
Volksforum Draaideur Donateur - Yellow Submarine
 
Join Date: Dec 2004
Posts: 1,488
Send a message via MSN to robertjan007
Default

Toch blijft geel mooi he!!

mijn gebakkie

__________________
VW OUTLAWS
Car & Radio Blog
Reply With Quote
  #39  
Old 13-02-2008, 22:38
Vento Vice's Avatar
Vento Vice Vento Vice is offline
No personal life
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 2,641
Default

inderdaad een 'geil-geel-gebakkie', robertjan007!

Weet iemand wáár de schakelaar zit om de spoiler zelf omhoog te doen?
Ik heb hem nog niet gezien...
__________________
VAG-PAST:
MkII 1.3 'KAMEI X1'/
MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice'
Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1'

PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999
Reply With Quote
  #40  
Old 15-02-2008, 09:05
cartman cartman is offline
VW Addict
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 524
Default

leuke corrie
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 06:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum