Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek overig > Watergekoelde projecten
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 14-12-2009, 12:57
Clean_golf_3's Avatar
Clean_golf_3 Clean_golf_3 is offline
VW Addict
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 690
Default '84 mkII diesel

mijn nieuw project '84 golf 2 dieseltje

heb hier de eerste foto's eerst even het korte verhaal geven heb deze auto via een kameraad kunnen kopen van een collega van hem op het werk de join cullase was stuk maar dat maakte me niet echt uit :lol: ze hadden deze helemaal omgebouwt naar model 91 gti :shock: dus heb ik maar gezegt van wat je nog kunt gebruiken haal dat er maar van af gti interieur,dikke bumpers ... :lol: :lol: wel nu ik hem gisteren ging ophalen verschoot ik me wel een hoedje front eraf spatborden weg lichten eruit sloten eruit :lol: op zich geen probleem minder werk voor mij om te demonteren :klappen: deze morgen dan maar de auto leeg gehaalt toch paar leuke dingen tegen gekomen volledige gti kit,mooie zwarte gti deurpanelen veel stukken van het interieur :lol:, :lol: ik heb al een donor gevonden voor interieur stukken + de motorkap en de spatborden en bumpers ,men maat ga die normaal tijdens de vakantie brengen ...

nu ben ik aan het twijfelen de gti kit verkopen ... of laten steken word zoiezo terug omgebouwt naar smalle bumpers ...


aja hier zijn wat foto's van de staat van de kas ben er vrij tevrede over eigenlijk vind het een goede basis (dwz: geen roest rond de ruit,geen gaten in de koffer,geen roest rond de zijruiten,geen roest op de baterij plaats,krikpunten in takt ...) :lol: let the games begin !!


zoals ge ziet is het nu zo een beetje een harlequin maar op deze foto zie je het originele kleur goed (lijkt wat op oak green )




hier zie je de gti kit goed (dorpels+dunne baguetten :lol: heb ik vorig jaar me gek zitten achter zoeken voor op mijn gti ) voorste bogen lagen in de wagen




passagierskant zit wel wat roest maar niets erg




aan de baterij ook nergens door geroest




aan de zijruiten ook negens roest




koffer ook negens geen gaten


Reply With Quote
  #2  
Old 14-12-2009, 13:00
Clean_golf_3's Avatar
Clean_golf_3 Clean_golf_3 is offline
VW Addict
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 690
Default

net wa aan de golf gewerkt gti kit verwijdert :shock: en niets roest onder de kit aanwezig me happy lol ,ook het gti spoilerke eraf gedaan voor samen met de kit terug mooi in het zwart te zetten ipv grijs afgeschenen zwart

dit zat er onder de kit een perfecte basis




ook de opervlakkige roest weggeschuurt primer'ke over en terug ge rutext




dit zijn de deurpanelen dat erin komen




twijfel mss om er terug deuren met kleine ruitjes in te zetten moet er dan nog eentje bijzoeken




de complete gti kit




:lol: heb er voorlopig maar terug een front opgezet was echt geen zicht zonder front begin nu te twijfelen om hem mat oak green te zette nu ik da rood lijntje zo zie met het groen


Reply With Quote
  #3  
Old 14-12-2009, 13:06
ArjenE's Avatar
ArjenE ArjenE is offline
No personal life
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 2,393
Send a message via MSN to ArjenE
Default

dat noem ik nou nog eens grote foto's

dacht dat ze maximaal 800 pixels breed mochten zijn op dit forum, deze zijn 1600 pixels
__________________
Quote:
Originally Posted by Nas
16 inch vond ik nou eigenlijk net iets te groot... Al staat het bij ArjenE heel netjes
Reply With Quote
  #4  
Old 14-12-2009, 13:33
Clean_golf_3's Avatar
Clean_golf_3 Clean_golf_3 is offline
VW Addict
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 690
Default

Quote:
Originally Posted by ArjenE
dat noem ik nou nog eens grote foto's

dacht dat ze maximaal 800 pixels breed mochten zijn op dit forum, deze zijn 1600 pixels


zal ze straks even aanpassen
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 16:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum