Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Algemeen > Stel je voor
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #41  
Old 12-09-2006, 20:51
Carel Ha Carel Ha is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 344
Default

en tis natuurlijk erg handig voor mijn hobby noorwegen :P en sneeuw.
Reply With Quote
  #42  
Old 12-09-2006, 20:58
snellesjaak's Avatar
snellesjaak snellesjaak is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 422
Default

Neem de adviezen op het forum ter harte Carel HA. Deze mensen hebben al vaker met het ombouwbijltje gehakt en weten wat er allemaal bij komt kijken.

Verkoop jouw golf en koop een kant en klare golf diesel. Scheelt je een berg energie dat wil je niet weten.

btw: doe mij die minder zeldzame M3 maar...
Reply With Quote
  #43  
Old 12-09-2006, 21:20
Carel Ha Carel Ha is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 344
Default

nee dat zal best ,...... maar iets moet je bezig houde en moet je van kunnen dromen en als het uit komt is al helemaal geweldig :P . en ben nogal een doorzetter. dr zijn zelfs gasten die hebben van een gewone golf 2 een vr6 turbo allrad gemaakt. en dan zou ik geen diesel allrad ervan kunnen maken moet te doen zijn. de allrad is dr nl al, en hoeft niet zoals bij die vr6 appart gemaakt te worden.
Reply With Quote
  #44  
Old 12-09-2006, 22:17
vw dennis's Avatar
vw dennis vw dennis is offline
Postwhore
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,313
Default

We praten hier over VW he, dan hebben we het nog steeds over synchro/4-Motion en geen allrad (Allroad)

Denk maar niet van die gasten die VR6 T in een golf 2 hebben gebouwd, dat ze binnen 5 maanden klaar zijn... Ken wel even duren denk.
__________________
Your Signature
Reply With Quote
  #45  
Old 12-09-2006, 23:07
Carel Ha Carel Ha is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 344
Default

sorry, vw had ook een allroad ... taro bv , maar 4 motion en syncro zijn bijde systemen die de aandrijving kunnen regelen die vr6 T niet die had 50/50 aandrijving dus dan is het zeker wel een allrad / allroad. Was het ook niet van plan het binnen 5 maanden te doen gewoon de tijd nemen en het goed onder handen nemen, anders blijf je bezig.
Reply With Quote
  #46  
Old 15-09-2006, 12:04
pirelli's Avatar
pirelli pirelli is offline
Postwhore
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,334
Send a message via AIM to pirelli
Default

een auto,tje bouwen doe je niet ff in een paar paar maanden, heb ik en nog vele anderen ervaren, je golfje ombouwen naar diesel zou ik een golf 2 td kopen en het hele zooitje oversmakken, deze kun je vaak voor weinig kopen van iemand die een paar keer op een neer naar marokko ofzo is geweest, daarna is de apk verlopen en kost het een hoop geld om hem weer apk goed te krijgen.


rijke studenten? jazeker die bestaan wel , willem alexander heeft zijn vliegbrevet in zijn studententijd gehaald.
__________________
Like @ G-60 !
Reply With Quote
  #47  
Old 15-09-2006, 14:00
Carel Ha Carel Ha is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 344
Default

haha ja daar noem je dr ook eentje zeg ! pff
Reply With Quote
  #48  
Old 15-09-2006, 23:41
Carel Ha Carel Ha is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 344
Default

en btw, tis niet zo zonde als dit project http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=24525
die is helemaal niet meer terug te maken zoals ie was ! Bij die van mij is het gewoon andere motor erin lepelen en een paar kleine dingetjes en hij is weer zoals van ouds
Reply With Quote
  #49  
Old 16-09-2006, 15:49
pirelli's Avatar
pirelli pirelli is offline
Postwhore
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,334
Send a message via AIM to pirelli
Default

zulk soort projecten als die rally heb ik respect voor, en dat heb ik ook voor jou project .ieder voor zich zelf weten, maar ik vind het vreemd dat je een diesel in een benzine auto legt.....
__________________
Like @ G-60 !
Reply With Quote
  #50  
Old 16-09-2006, 16:38
mk1owner mk1owner is offline
Forum Regular
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 216
Send a message via MSN to mk1owner
Default

Snap niet dat het halve volksforum hier zo moeilijk over moet doen, al verft die gast zn auto roze met appelgroene bolletjes erop, en hangt hij zn motor op de kop erin moet hij toch zelf weten? Dus wens je bij deze veel sucses met de ombouw van je golfje groete
Reply With Quote
  #51  
Old 16-09-2006, 17:03
Pedaalemmer's Avatar
Pedaalemmer Pedaalemmer is offline
Volksforum Aandeelhouder - Pedalwanne
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 11,016
Send a message via MSN to Pedaalemmer
Default

Quote:
Originally Posted by mk1owner
Snap niet dat het halve volksforum hier zo moeilijk over moet doen, al verft die gast zn auto roze met appelgroene bolletjes erop, en hangt hij zn motor op de kop erin moet hij toch zelf weten? Dus wens je bij deze veel sucses met de ombouw van je golfje groete


Iemand advies geven is iets anders als moeilijk doen...Een diesel in een benzine leggen met de reden dat het goedkoper is is moeilijk doen.
Reply With Quote
  #52  
Old 16-09-2006, 17:41
Carel Ha Carel Ha is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 344
Default

Iemand advies geven is iets anders als moeilijk doen...Een diesel in een benzine leggen met de reden dat het goedkoper is is moeilijk doen.[QUOTE]

btw ik doe het niet persee omdat het goedkoper is, het is een van de punten ja, maar het grootste punt is dat ik diesel veel lekkerder & rustiger vindt rijden
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 12:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum