Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf,Bora en New Beetle MK IV
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #21  
Old 02-12-2012, 10:14
BeetleGrandDad's Avatar
BeetleGrandDad BeetleGrandDad is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 453
Default

Quote:
Originally Posted by De Pul
die 1.4 op g3 kan ik je iig afraden,collega van me heeft 1 gehad,waardeloos.niet vooruit te trappen en altijd wat.lupo 3l is leuk,maar ook redelijk onderhoudsgevoelig.qua zitruimte wel prima voor elkaar,maar dan houd het qua bagage ook met een tandenborstel op zegmaar.zou niet mijn keus zijn,ik zou zelf voor een mooie ibiza/cordoba TDI gaan,fris uiterlijk met golf2/3 techniek,onverwoestbaar dus.



Heb een poosje terug hier op het forum zitten 'searchen' naar LPG en kwam er tegen dat de 1.4 dé motor was om op LPG te laten lopen.......
Er zijn natuurlijk ook verschillende 1.4's kan me voorstellen dat een 75 pk heel anders reageert op LPG dan een 100pktje. Vervolgens zal er ook nog eens best wat verschiol in kwaliteit van gasinstallaties zijn.
En als je per sé geen kofferruimte wilt neem je de lupo met lpg natuurlijk

Maar ik zit met eenzelfde probleem alleen weet ik niet hoeveel km's ik per jaar ga maken
Er zit een klant van m'n baas op 17 km hiervandaan de ander waar ik dit jaar 5 maanden heb gewerkt 107....... Dus zeg het maar.
Mijn voorkeur gaat ook uit naar Diesel maar als je dan dicht bij huis zit, daar wordt je ook niet vrolijk van.
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 23:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum