Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf en Jetta MK II
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #21  
Old 17-07-2013, 07:40
T3 fan T3 fan is offline
Forum Regular
 
Join Date: May 2013
Posts: 227
Default

Hallo allemaal
Gisteravond de ontsteking afgesteld met een lamp en doet het weer prima
Er is gelukkig niets kapot, het was gewoon de afstelling
Rest er nog één vraag:
Het beugeltje wat door de distributiekap komt waar je het kerfje op de poelie moet op afstellen zijn eigenlijk twee punten,,,aan de voorkant zit een puntig plaatje en er achter zit een meer vierkant plaatje...
Welke moet ik nu aanhouden voor optimale afstelling?,,,of moet ie er juist tussen? en zo ja waar?
Ik heb voor allebij de standen een kerfje in het aluminium gekrast dus nu is het heel makkelijk verzetten maar wil het graag weten

En tim j :
Het slangetje moet afgedopt worden met afstellen en stationair afstellen
Tussen de twee standen waar ik het hierboven over heb zit tussen de kerfjes idd een kleine millimeter verschil maar je weet het pas zeker als je er met een lamp naar kijkt
Misschien een beetje late reactie maar ik heb het gister zelf pas ondervonden

Allemaal heel erg bedankt voor de ondersteuning en hoor nog graag hoe het met het preciese afstellen zit
Reply With Quote
  #22  
Old 20-07-2013, 10:21
T3 fan T3 fan is offline
Forum Regular
 
Join Date: May 2013
Posts: 227
Default

Verder niemand die weet waar het kerfje precies moet staan?
Reply With Quote
  #23  
Old 21-07-2013, 10:00
T3 fan T3 fan is offline
Forum Regular
 
Join Date: May 2013
Posts: 227
Default

Alleen de laatste post lezen is genoeg voor mijn vraag
Reply With Quote
  #24  
Old 27-07-2013, 09:43
T3 fan T3 fan is offline
Forum Regular
 
Join Date: May 2013
Posts: 227
Default

Nou nou nou jongens niet zo dringen hoor?!

Problemen zijn grotendeels opgelost en de auto rijdt prima verder, alleen:
De afstelling is nog niet optimaal want als ik wat vroeg schakel wil ie vaak toch nog bokken of bijna afslaan, met wat extra gas gaat ie dan toch trekken maar dan schiet die dan ook vooruit als een kogel (niet fijn als je ingewanden gaan klotsen)
Door het gekloot aan de ontsteking was ie erg van tijd en met een lamp heb ik hem afgesteld met het kerfje precies op het achterste puntje,later op het voorste puntje en een paar plekken er tussen maar het blijft ondanks dat de motor wel steeds anders werkt,,,op het voorste puntje doet ie het beste
Er is ook flink aan de stelschroeven gedraait op de carburateur ,,, misschien is daar nog iets uit te halen?
De motor loopt stationair heel netjes qua toeren niet te hard of te langzaam en het verbruik is verbetert van 1 op 9 naar 1 op 12 maar dat moet beter kunnen toch?

WIE O WIE kan het zeggen?
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 15:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum