Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Vraag en Aanbod > Auto's te koop aangeboden
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 08-10-2014, 18:21
Bart. Bart. is offline
Forum Regular
 
Join Date: Mar 2012
Posts: 215
Default Seat Ibiza 6k2 2002 1.4 16v

Te koop: Seat Ibiza 6k2 1.4 16v
Wegens aanschaf van een Volkswagen Passat en met een beetje pijn in mijn hart bied ik hier te koop aan: In prima staat verkerende Seat Ibiza 6k2/mk3 uit 2002. Deze auto is nu bijna 2 jaar in mijn bezit. Helaas is het voor mij niet nodig om 2 auto’s te hebben. De auto staat op dit moment geschorst maar proefrijden op een groot afgesloten terrein is zeker mogelijk!

Het 1.4 16v 75 pk motortje heeft inmiddels 217.xxx kilometer gelopen. Een paar maanden geleden heb ik hem een beurtje laten geven en ik kreeg de complimenten van de monteur dat de auto nog zo rustig liep. Puur met een koude motor tikken de kleppen een beetje (is overigens niets ernstigs, gebeurt vaker met deze motoren). Ondanks dat het geen snelle auto is altijd netjes de olie warm laten worden voordat ik boven de 3000 rpm ging. Koppeling is nog geen 20.000 km geleden vervangen, net als de voorste remblokken. Flexibele deel van de uitlaat is net nieuw en de onderkant is vrijwel schraapvrij. ALLE ONDERHOUDSBOEKJES EN 2E SLEUTEL AANWEZIG.

Optielijst:
15" LV
Achterbank in delen neerklapbaar
Achter spoiler
Airbag passagier
Buitenspiegels van binnenuit verstelbaar
Bumpers in carrosseriekleur
Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening
Elektrische ramen voor
Handgeschakeld
Hoofdsteunen achter
Hoofdsteunen voor
In hoogte verstelb. bestuurdersstoel
In hoogte verstelbaar stuur
Lederen stuurwiel en versnellingspook
Mistlampen voor
Startblokkering
Stuurbekrachtiging

Minpuntjes:
-hier en daar echt wel een krasje/deukje. 1 kras is vervelender op het voorscherm (vandalisme)
-electronisch gaspedaal zou een keer kunnen worden nagekeken. Bij wegrijden schudt de auto. Ik heb mij er zelf overigens nooit aan gestoord en de auto rijdt er niet minder om.
-Auto moet worden uitgelijnd. Heb de voorste schokdempers vervangen en niet de gelegenheid gehad om uit te lijnen

Foto's:
http://s284.photobucket.com/user/ba...t%20Ibiza%206k2
Meer foto's op aanvraag.

Eventueel heb ik ook een schroefset voor de liefhebber erbij.

Vraagprijs: € 1.100 maar zeker bespreekbaar. Auto staat enigszins in de weg vandaar deze prijs voor een auto waar u nog jaren plezier van kan hebben. Auto heeft mij nog nooit laten staan.
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 20:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum