Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf en Jetta MK I
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 02-08-2016, 10:24
caddyke caddyke is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Mar 2012
Posts: 345
Default bodyschutz

bezig de golf 1 op te maken, echter vraag ik me af, tot waar precies de bodyschutz/bodembescherming komt.

bij de ene zit het echt alleen op de bodem (tussen de opstaande randjes van de kokerbalken.
bij de ander is een deel van de kokerbalken ook licht in de bodyschutz gezet, waarna deze in kleur is overgespoten..

maar,

hoe zit t nu eigelijk origineel???
Reply With Quote
  #2  
Old 02-08-2016, 17:03
turbojo2 turbojo2 is offline
VW Guru
 
Join Date: Sep 2012
Posts: 721
Default

Het onderste gedeelte van de dorpel hoort ook in de bodyschutz Ik heb dit gedaan tot het midden van de gaatjes waar de klemmetjes voor de sierstrip zitten. De sierstrip dekt dan mooi de overgang van de bodyschutz en het normale lakwerk af. De onderkanten van het voor en achterpaneel horen niet in de bodyschutz. De onderkanten van de voorspatborden ook niet. Ik zou me wel een beetje verdiepen in de soorten bodyschutz die er zijn. Ze verschillen behoorlijk in structuur namelijk.
Reply With Quote
  #3  
Old 04-08-2016, 07:20
ErikvanBilsen's Avatar
ErikvanBilsen ErikvanBilsen is offline
Volksforum Draaideur Donateur
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 2,717
Default

Ik heb het ook precies zo gedaan als hierboven staat, alles overspuitbare bodyschutz.
Dorpels in een lichte structuur en onderkant en binnenwielkasten een grovere structuur.
Alles daarna in kleur laten mee spuiten.
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 06:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum