Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Luchtgekoeld > Type 2 (bus '49-'67) (bus '68->)
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #21  
Old 25-01-2007, 17:01
martin_d_B martin_d_B is offline
Forum Regular
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 110
Default

Het is alweer enige tijd geleden dat ik mijn project geupdate heb, maar door alle drukte komt het er soms niet van.. Maar toch wil ik graag mijn project met jullie delen en dus vandaar vandaag weer een update...

Nadat ik weer een bezoekje had gepleegd aan Sjef kon ik weer wat vooruit met het vervangen van sommige delen..

Hier wat foto's van de bestuurderszijde...













Nadat deze zijde zover als mogelijk is hard gemaakt heb ik de bus omgedraaid... Dat ging nog niet helemaal vanzelf... in je eentje een bus draaien in een eigenlijk net iets te krappe ruimte. Maar goed hij staat andersom en zo ziet de andere zijde eruit...













Ook deze zijde is redelijk krokant en de dag erna ben ik ook meteen met de slijptol gaan spelen...
Hier zijn ook al foto's van maar die heb ik nu nog even niet voorhanden...

Ook heb ik in de tussentijd een motor gevonden waar ik alles pas mee ga maken en zodra hij helemaal klaar is laat reviseren.
De pasplaat die ik nodig heb is onderweg en is er over een weekje... Ben benieuwd!!!
Reply With Quote
  #22  
Old 28-01-2007, 17:23
vwcrewcab's Avatar
vwcrewcab vwcrewcab is offline
Forum junkie
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 1,598
Default

ZO, goed bezig!
Vet zo'n bus met dubbele schuifdeur.
__________________
Grt Frederic.

Quote:
Originally Posted by -Jens-
soms moet je de koe gewoon recht in de kont kijken wil je weten waar de stront vandaan komt
Reply With Quote
  #23  
Old 28-01-2007, 18:10
molenari's Avatar
molenari molenari is offline
T2 Guru
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 429
Send a message via MSN to molenari
Thumbs up

Geed bezig! Ik zie dat je al aardig op weg bent! Misschien dat je nog iets hebt aan deze link:

http://members.fortunecity.de/rlfs0...4_75/frame.html
(sommige plaatjes lijken niet meer te bestaan, maar als je op het rode kruisje klik komen ze alsnog tevoorschijn)

voorbeeld afbeelding (kniestuk vervangen)
__________________
Currently starring in my fleet:
T2 (10x), KG 34 (1x), 82er Passat (1x), 90er Polo (2x).

'...het is alweer woensdag, ik heb een Golf GTI...'
Reply With Quote
  #24  
Old 29-01-2007, 14:47
martin_d_B martin_d_B is offline
Forum Regular
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 110
Default

Quote:
ZO, goed bezig!
Vet zo'n bus met dubbele schuifdeur.


Dankje!! En de dubbele schuifdeur id voor mij ook de rede geweest dat ik hem gekocht heb, anders waren er waarschijnlijk wel bussen te vinden in een betere staat.. Maar het voordeel is nu dat ik zeker weet dat alles is aangepakt!

Quote:
Geed bezig! Ik zie dat je al aardig op weg bent! Misschien dat je nog iets hebt aan deze link:

http://members.fortunecity.de/rlfs0...4_75/frame.html
(sommige plaatjes lijken niet meer te bestaan, maar als je op het rode kruisje klik komen ze alsnog tevoorschijn)

voorbeeld afbeelding (kniestuk vervangen)


Ook dank je Ik ben al aardig op weg ja, maar ook nog genoeg te doen! Ik zal de handleiding eens bekijken!!
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 20:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum