Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Algemeen > Stel je voor
User Name
Password
Home Shop FAQ Register Members List Calendar Today's Posts

Reply

Thread Tools Search this Thread
Old 30-08-2009, 23:47
oldskool6572 oldskool6572 is offline
Forum Newbee

Default oldskool6572

Hey mensen!

Het word ook maar eens tijd om me even voor te stellen.
Zit nu een klein jaar het forum een beetje af te speuren naar mk1&mk2 golfjes.

Ik ben ongeveer 14 jaar geleden begonnen met het rijden van een audi 80 18s. Dit was mijn eerste vag auto.
Ik heb deze wagen een klein beetje aangepast, vooral de motor. Dit vindt ik persoonlijk altijd leuker om te doen dan de buitenkant van de wagen( op de velgen en de verlaging na dan).
Ik heb deze wagen met veel plezier gereden en ben toen overgegaan op een audi 90 2.3e. Ook een hele fijne wagen, met uitzondering van een paar mankementjes. Maar dat gebeurt ook, het hoort er allemaal bij.

Ik ben toen over gegaan met de wagens van de andere kant van de grote plas. Veel plezier aan gehad, veel geleerd en veel verbouwd.
Ik ben toen begonnen met een chevelle van 72. Hier ben ik een aantal jaar aan bezig geweest en ben toen aangestoken met het drag race virus.
Ook nog een patina looking ratsled gehad. Dit was een chrysler new yorker van 65.
Verder een oude nascar lijkende ford galaxcy van 64. Hier ook veel plezier aan beleefd. Toen nog een styline uit 51 gehad. Dit was de zogenaamde ledsled in de volksmond van de hotrodders genoemd.
Het was een hele leuke wagen! Rondom airbags. Het hele chassis was aangepast om dit kwijt te kunnen. Toen deze wagen weer verkocht en een ford van 46 aangeschaft. Dit is mijn laatste hotrod die ik nog steeds bezit en deze gaat ook niet zomaar weg.Ik heb er veel te veel werk in gestoken.

Verder heb in die tijd nog een andere duitser aangeschaft, de bmw 730i.
Dit was een hele leuke wagen, maar de wegen belasting was echt te gortig aan het worden.

Ik heb deze wagen ingeruild voor een golf3 cabrio, want het begon toch weer te kriebelen betreft de vag auto's. Deze wagen hebben we ook nog steeds.
Echt een super auto. Hij is alleen verlaagd en andere velgen eronder.
Voor de rest niets gewoon orgineel. Deze is voor het woon-werkverkeer van mijn vriendin.

Ik heb zelf daarnaast nog een mk2 gti en een mk3 gti. De laatste heb ik de kop grondig onderhanden laten nemen bij bolku tuning. Ik ben zeer tevreden over het eindresultaat! Een andere chip + uitlaatsysteem. Het is gewoon een leuke fun wagen om gewoon lekker mee te spelen.
Dit was het wel een beetje wat de hobby auto's betreft.

Groeten rene

Last edited by Richard : 15-10-2009 at 20:02.
Reply With Quote
Old 31-08-2009, 13:26
The Skinnmeister's Avatar
The Skinnmeister The Skinnmeister is offline
Volksforum Donateur

Welkom hier op het forum, en :
Old 14-10-2009, 20:54
vw roadwarrior's Avatar
vw roadwarrior vw roadwarrior is offline
REALLY Bored

Ja,ben ook nieuwsgierig naar de foto's
Klinkt allemaal goed.