Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Vraag en Aanbod > Onderdelen te koop aangeboden
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 17-09-2013, 12:28
michael sloopma michael sloopma is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 390
Default Golf 2 20vT

Na lang denken en twijfelen wil ik toch mijn golf 2 te koop aanbieden.
Dit omdat ik graag een golf 1 wil bouwen. Ik heb een paar jaar geleden al eens geprobeerd om de auto in onderdelen te verkopen maar dit was niet gelukt.
Er was een hoop animo voor maar een hoop geluk zoekers erbij die denken dat je in geld nood zit.
Dit is zeker niet het geval maar het zou mooi zijn als hij naar een nieuw baasje zou gaan.

Ik ben afgelopen winter weer begonnen met de auto op tebouwen omdat hij zonder motor in de garage stond.
Ik had besloten om er een 20vT er in te bouwen omdat het super motor is om in te rijden.
Het gaat om een BAM motor met een chip van jeroen dik. De motor heeft z'n 260 pk en 360 nm koppel.
Motor heeft nog geen ton gedraaid en loopt super nieuwe riem en waterpomp zitten erop.
Downpipe en uilaat custum made bij Big Ron. Downpipe 3 inch en de rest 2.5 inch met een simmons eind demper.
De voor remmen zijn van een S3 312 mm en achter naven en adapter van epytec met 280 geventileerde schijven met TT klauwen.
Remleidingen zijn kompleet nieuw zo ook remslangen. Rond om zit de auto in de powerflex rubbers deze zijn ook nieuw.
Aan de voorkant is de as z'n 15 mm versmalt zodat de S3 wielen mooi onder de spatborden valt.
Ook de aandrijfassen zijn versmalt dit alles gedaan door Big Ron. Daarna zijn de delen gepoedercoat.
Alle motor delen zijn gecoat of gespoten. De versnellingsbak heeft de code atb en is compleet gereviseerd door Hans Sloot ( Hans Sloot Autotechniek in lochem).
Hans heeft ook de motorkabelboom ingebouwt en aangesloten. De wielen zijn 7.5x17 S3 wielen die zwart zijn gecoat.
Er zit een nieuw onderstel onder deze is speciaal gemaakt en is van het merk FK.
De dempers zijn gekort en zijn van Koni zijn zowel voor als achter in hardheid te stellen.
De auto is laag maar rijd nog erg comfortable door het onderstel. Niet zoals met z'n goedkoop setje dat je een niergordel om moet.

Het interieur is kompleet bekleed met bruin porsche leer. Corrado recaro stoelen en golf 3 dash.
De rest is golf 2 en hemel en abc stylen zijn in zwart alcantara bekleed.
Er zit een radio met dvd speler in van alpine.

De auto is afgelopen winter bij Moller lackiererij gespoten in bochum.
Ik kan helaas geen foto's posten omdat mijn laptop kapot is.
Mischien kan iemand mij helpen anders staat er een repo in de Pvw van deze maand.

De auto is al in mijn bezit sinds 1997 en staat sinds die tijd altijd binnen in een vochtvrije garage.
De auto mag weg hoeft niet weg voor de prijs van 12000 euro. Lijkt mischien veel maar daar bouw je hem zeker niet voor.
Graag als je geen interesse hebt niet reageren. Bij interesse graag een m ail naar dextersaintjox@hotmail.com
Ik zit er over na te denken om hem in onderdelen te verkopen maar dan alleen als iemand de karroserie wil hebben.
Als dit het geval is kan de rest later ook gekocht worden.

De auto staat met 270 pk op kenteken. En de auto is te bezichtigen in Zutphen Gelderland.

Mvg Michael Sloopmaker
Reply With Quote
  #2  
Old 17-09-2013, 12:48
BobbyEdition1 BobbyEdition1 is offline
No personal life
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 2,322
Default


__________________
******* ****
Reply With Quote
  #3  
Old 17-09-2013, 13:37
Bartaggio's Avatar
Bartaggio Bartaggio is offline
Forum Regular
 
Join Date: Jun 2012
Posts: 120
Default

Laat ik nou net de PVW open hebben staan.













Mocht je niet willen dat alles erin staat, even een PB en ik haal ze weer weg
Reply With Quote
  #4  
Old 17-09-2013, 23:16
michael sloopma michael sloopma is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 390
Default

Mijn dank is groot bobby en bartaggio.
Reply With Quote
  #5  
Old 20-09-2013, 12:51
michael sloopma michael sloopma is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 390
Default

Up

Karroserie kompleet inclusief nieuw schroefset en hemel en abc in zwart alcantara 4000 euro vaste prijs.
Auto is dus rol baar op de assen. Rembekrachtiger met nieuwe leidingen zo ook achter remmen blijven erop.
De pedalen en steun voor electronisch gaspedaal blijft er ook in. Kabelboom binnen in de auto en benzine pomp zitten er ook bij.
Reply With Quote
  #6  
Old 23-09-2013, 04:51
michael sloopma michael sloopma is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 390
Default

Up
Reply With Quote
  #7  
Old 29-09-2013, 19:39
michael sloopma michael sloopma is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 390
Default

Nog maar eens onder de aandacht..
Reply With Quote
  #8  
Old 02-10-2013, 21:14
michael sloopma michael sloopma is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 390
Default

Auto word eind oktober uit elkaar gehaald. Interieur is verkocht en de achter remmen.

Bij interesse in delen graag een PB.

Gr
Reply With Quote
  #9  
Old 03-10-2013, 22:45
michael sloopma michael sloopma is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 390
Default

Schroefset is verkocht.
Reply With Quote
  #10  
Old 06-10-2013, 19:47
michael sloopma michael sloopma is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 390
Default

Hemel bekleed met zwart alcantara zo ook abc stylen en zonnekleppen. 300 euro vaste prijs.

S3 remmen voor de voorkant met 2 sets 312 mm zimmerman schijven. 2 sets remblokken. Klauwen pas gemaakt zodat ze passen op de 16v fusee huizen. Inclusief fusee huizen en 5x100 naven. 550 euro vaste prijs

Versmalde vooras. Subframe met nieuwe type motorsteun voor vr6 of abf. Nieuwe powerflex rubbers kompleet.
Draagarmen beide zijde 15 mm versmald na het versmallen zijn de draagarmen gepoedercoat.
Zo ook zijn de aandrijfassen beide 15 mm versmald na het versmallen ook gepoedercoat en voorzien van nieuwe as hoezen. 350 euro vaste prijs
Reply With Quote
  #11  
Old 07-10-2013, 20:15
michael sloopma michael sloopma is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 390
Default

Hemel verkocht.
Reply With Quote
  #12  
Old 08-10-2013, 01:46
michael sloopma michael sloopma is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 390
Default

Originele audi S3 wielen 7.5x17 zwart glanzend gecoat. Met goeie nagkang banden in 185-35-17.
Prijs 750 euro.
Reply With Quote
  #13  
Old 09-10-2013, 22:32
michael sloopma michael sloopma is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 390
Default

Up
Reply With Quote
  #14  
Old 11-10-2013, 17:06
michael sloopma michael sloopma is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 390
Default

Verstelbare domlagers verkocht.
Reply With Quote
  #15  
Old 12-10-2013, 19:25
michael sloopma michael sloopma is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 390
Default

Up
Reply With Quote
  #16  
Old 13-10-2013, 11:00
michael sloopma michael sloopma is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 390
Default

Motor verkocht.

Up
Reply With Quote
  #17  
Old 14-10-2013, 19:22
michael sloopma michael sloopma is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 390
Default

Prijs update.

Karroserie met deuren audi deurklinken met centrale vergrendeling, electrische ramen, al het glaswerk met rubbers, achterklep clean met carbon lijst, spatborden origineel vw nieuw erop gekomen tijdens ombouw, front inclusief nieuwe Hella koplampen grill clean slotplaat, voorbumper en achterbumper, motorruim alles dicht gelast en glat gemaakt met tin (zie foto), enkele ruitenwisser precies in het midden, daklijsten zeer goede staat, schuifdak met nieuwe rubber rond om, golf 4 r32 rembekrachtiger pas gemaakt op de pedalbox van een g60, hydrolische koppeling pomp, pedalen set G60 met steun voor electronisch gaspedaal, kompleet nieuwe remleidingen met onder de bestuurder stoel een remdrukregelaar van wilwood, achteras zit eronder met originele 16v remschijven van zimmerman, schokbrekers achter origineel golf 2' vooras zit er niet onder maar een frame zodat hij rolbaar is, stuurhuis zit erbij.

Auto is afgelopen winter gespoten. Karroserie is in super staat. Ideaal voor iemand die een golf 2 wil opbouwen.
Forum prijs voor dit alles is 3000 euro. Vind je het te duur vraag even bij een spuiter wat het je zal kosten een auto zo te laten spuiten en een motorruim zo glad te laten maken.

Bij interesse graag een pb.

Mvg Michael
Reply With Quote
  #18  
Old 16-10-2013, 22:59
michael sloopma michael sloopma is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 390
Default

Up
Reply With Quote
  #19  
Old 18-10-2013, 10:37
michael sloopma michael sloopma is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 390
Default

Up
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 23:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum