Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek overig > Watergekoelde projecten
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #241  
Old 23-09-2015, 09:34
hendrik6073 hendrik6073 is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Sep 2015
Posts: 2
Default

Hoi,

mooie ombouw heb je gemaakt !

ik rijd zelf rond met Yamaha R1 carbs op een Matra Murena . Hiervoor is een aangepast inlaat spruitstuk gefabriceerd. Na een wat jaartjes rondgereden te hebben is het tijd voor aanpassingen. Ik wil de inlaat van RVS maken, inkorten en voorzien van afsluitbare buisjes om het vacuum balans te kunnen meten en afstellen. Heb jij foto's van jouw carbs en dan met name onder welke hoek deze waren geplaatst ? Nu staan mijn carbs redelijk horizontaal, maar ik vraag mij af of dat gunstig is / nodig is. Volgens mij kunnen ze prima schuin met het luchtfilter omhoog staan. Ze staan nu recht omdat er een ander luchtfilter achter heeft gezeten (luhchtfilterkast) deze is zoals op de foto te zien inmiddels vervangen door opzet filters.

bvd


Reply With Quote
  #242  
Old 10-12-2015, 07:40
Jel Golf 2 GTI's Avatar
Jel Golf 2 GTI Jel Golf 2 GTI is offline
Volksforum Draaideur Donateur
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 3,365
Default

De reden dat deze horizontaal staan is voor de vlotterkamers. Anders vullen deze niet volledig en hangt je vlotter niet goed
__________________
Who am I? => Me

I want to die peacefully in my sleep, like my grandfather.. Not screaming and yelling like the passengers in his car.
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 04:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum