Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Caddy
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 18-09-2008, 16:29
Arian Arian is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 4
Default 17 of 18 inch op een Caddy 3

Ik ben aan het kijken welke velgen en in welke maat ik op mijn nieuwe caddy wil hebben. Mij lijken 18" R36 velgen heel mooi, maar ik ben bang dat ik dan uit mijn stoel stuiter. Ik twijfel of 17" GTI V velgen wel mooi staan onder de Caddy (kleur ShadowBlue), en ïk weet ook een set 18" GTI 30 velgen te staan, zwart met een gepolijste rand. Zijn er caddies bekend die deze velgen hebben? Graag zou ik willen zien of dit staat. Ik vind deze velgen heel gaaf, maar ik wil niet dat het te donker wordt.

Wel wil ik alleen volkswagen of audi velgen onder de caddy.

Heeft iemand voorbeelden of suggesties, dan lees ik dat graag.
Reply With Quote
  #2  
Old 19-09-2008, 20:10
WEGPIRAAT WEGPIRAAT is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 49
Send a message via MSN to WEGPIRAAT
Default

Zal naar mijn mening super staan, was zelf 18 Inch BBS CH van plan toen ik een Caddy MK3 in bestelling had (die doorgestoten is naar de handel omdat die bij levering niet naar wens was).

Er zijn wel zo voorbeelden voorhanden van 20 Inch onder een Caddy MK3 die 150mm verlaagd is dus 17/18 en niet zo extreem verlagen moet ook wel goedkomen.........hangt ook van je verlagingsset af uiteraard.
Reply With Quote
  #3  
Old 24-09-2008, 15:42
Arian Arian is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 4
Default

De keuze is gemaakt,

Ik heb 18" R36 velgen gekocht. Wel even zoeken want er zijn heel wat replicavelgen te koop. Ik heb op diverse topics gelezen over wat voor ellende er te koop wordt aangeboden en daarom heb ik ze bij de plaatselijke bandenleverancier gekocht, daar heb ik wel vertrouwen in.

Ik ben overigens niet van plan de Caddy te verlagen. Eerst maar eens kijken hoe het staat.
Reply With Quote
  #4  
Old 01-11-2008, 11:44
Arian Arian is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 4
Default

De caddy is binnen, snel de wielen gemonteerd en ik begrijp nu waarom men het over verlagen heeft. Het lijkt wel een terreinwagen. Dus misschien toch maar verlagen en eerst het forum afstruinen of er topics zijn met ervaringen en tips.
Reply With Quote
  #5  
Old 01-11-2008, 16:08
frank77's Avatar
frank77 frank77 is offline
Forum Regular
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 211
Default



Heb je misschien foto's?
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 21:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum