Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf en Jetta MK I
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 08-05-2020, 07:40
Roaler's Avatar
Roaler Roaler is offline
Forum Newbee
 
Join Date: May 2017
Posts: 37
Default Ombouw naar servo Golf 1 Cabrio

Hallo,

Ik zou men Golf 1 Cabrio willen ombouwen naar servo.
Ik weet wat er allemaal nodig is maar er zou ook sprake zijn dat na de ombouw de versnellingsbak stangen herafgesteld dienen te worden.

Iemand hier een tool voor of ervaring mee?
__________________
MKI Cabrio
Reply With Quote
  #2  
Old 28-05-2020, 18:04
Martijn mk1 Martijn mk1 is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Feb 2020
Posts: 8
Default

Ik heb de schakel stang afgesteld bij mijn golf 1 cabrio doormiddel van de versnelings bak in zijn 4de versnelling te zetten en de pook in zijn 4 de plek zetten dan de schakel stang monteren en de moer vastezetten was bij mij in 1 keer goed als je het op deze manier doet heb je de verdraaiing altijd in 1 keer goed kan allen zijn dat de stang er iets verder in of uit moet maar is gewoon paar keer proberen tot je tevreden bent
Reply With Quote
  #3  
Old 21-06-2020, 18:19
Roaler's Avatar
Roaler Roaler is offline
Forum Newbee
 
Join Date: May 2017
Posts: 37
Default

Quote:
Originally Posted by Martijn mk1
Ik heb de schakel stang afgesteld bij mijn golf 1 cabrio doormiddel van de versnelings bak in zijn 4de versnelling te zetten en de pook in zijn 4 de plek zetten dan de schakel stang monteren en de moer vastezetten was bij mij in 1 keer goed als je het op deze manier doet heb je de verdraaiing altijd in 1 keer goed kan allen zijn dat de stang er iets verder in of uit moet maar is gewoon paar keer proberen tot je tevreden bent


Kan ik nog eens proberen, heb met die achteruit altijd lopen prutsen maar zit er altijd net even naast.
__________________
MKI Cabrio
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 20:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum