Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Algemeen > Stel je voor
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #41  
Old 17-01-2011, 15:35
GerardMkIIVR6's Avatar
GerardMkIIVR6 GerardMkIIVR6 is offline
Married to PC
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 3,815
Default

Kreas maatski.
Ziet er weer goed uit.
__________________
Built NOT Fucking Bought
Reply With Quote
  #42  
Old 23-01-2011, 13:11
Lennart Lennart is offline
Married to PC
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 3,661
Default


__________________
Flickr
Reply With Quote
  #43  
Old 24-01-2011, 21:36
Deckedm Deckedm is offline
VW Guru
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 844
Default

hahaha bekend stukje Len..
Reply With Quote
  #44  
Old 20-02-2011, 21:32
Rick's Avatar
Rick Rick is offline
Married to PC
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 3,569
Default

Ey, je bent gespot, weliswaar niet door mij
http://www.autojunk.nl/fotos/audi-s4-cabrio-4/52578/1
Maar inderdaad wel een mooi geschreven stukje!
__________________
1990 Volkswagen Golf CL 1.3 NZ -> soon 3.2
2022 SEAT Leon ST 1.5 TSI DSG FR

Last edited by Rick_Leusden. : 20-02-2011 at 21:41.
Reply With Quote
  #45  
Old 04-08-2011, 20:00
Deckedm Deckedm is offline
VW Guru
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 844
Default

Nou na de a4 cabrio
een dikke Cooper S works voor de vrouw gehaald,
reedt erg leuk en snel.... leuke kart maar niet echt mijn ding (wat wel nog na die lijst, haha)


Vandaag gekocht een United grey mk5 met hier en daar een plekje rondom
niet meegenomen maar meteen achter gelaten in een andere stad voor een nieuwe neus ala R32, rest was al R32 uitgevoerd qua uiterlijk.
Zwart lederen GTi interieur met zwarte hemel etc, GTi mf stuur,1.9tdiknorretje in het vooronder en wordt de daily voor de vriendin en ik.

Tja zoals hij er nu bijstaat durf ik me er niet in te vertonen, dus meteen vandaag maar ff geshopped om een schroefsetje en meteen zijn nieuwe schoenen maar opgehaald ( wilde ik al voor de cabrio hebben toen) maarja dan vindt je ze niet heh


8.5x20 ET 45 gesmede Audi S-lines, voorkant gepolijst met zwarte binnenkant spaken




Meteen maar doorgereden om 225/30/20 bandjes zodat de 5 mooi op zijn buik kan..


Begin volgende week ophalen met de nieuwe neus, dan rap naar hus, schroefset eronder klappen op standje "opdebek" en de 20" Slines maar eens eronder zetten.

Zal dan even fotos maken ,aangezien ik nu een vwtje heb zal ik hier wel even wat vaker voorbij waaien.

grtz

Last edited by Deckedm : 04-08-2011 at 20:02.
Reply With Quote
  #46  
Old 04-08-2011, 20:42
Rene328i's Avatar
Rene328i Rene328i is offline
Forum Regular
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 257
Default

Hahaha, jij kan ook geen seconde stil zitten he?
Ben erg benieuwd naar de mk5!
Reply With Quote
  #47  
Old 04-08-2011, 21:37
RoelM RoelM is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Jul 2011
Posts: 385
Default

ken je oude m3 wel van filmpjes en foto's enzo, vond het echt altijd een vet ding! Rest van je auto's ook allemaal netjes, vooral die A3 en A4
__________________
Golf Mk2 (Verkocht)
Polo 6n Sedan (Gesloopt)
Golf Mk3 TDI - VVT 120PK 290NM (Gesloopt)
Golf Mk3 GTI 16V (Verkocht)
Golf Mk4 GTI TDI - VVT 165PK 400NM
Reply With Quote
  #48  
Old 05-08-2011, 06:06
Lennart Lennart is offline
Married to PC
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 3,661
Default

Nice Paul! Dat zijn trouwens Henk Wassenaar z'n oude wielen.
__________________
Flickr
Reply With Quote
  #49  
Old 05-08-2011, 09:50
Deckedm Deckedm is offline
VW Guru
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 844
Default

Haai

Rene nee we blijven maar rustig doorgaan

M3 was uber,maarja viel niet meer normaal mee te rijden op het laatst

Lennart, ik dacht al dat die de oude van Henk waren, kwamen onder een showcady vandaan had eigenaar het over, imho een van de vetste wielen die er zijn.En ik hou van grote wielen.... noem het compensatiedrang
Reply With Quote
  #50  
Old 11-08-2011, 07:05
Johan1982MK1's Avatar
Johan1982MK1 Johan1982MK1 is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 4,864
Default

Mooi spul weer zoals gewoonlijk

Groeten Johan
__________________
Golf1 Inari silber metallic --> engineswap --> 2.0 TFSI project topic
Út Fryslân
Reply With Quote
  #51  
Old 14-08-2011, 13:52
JaapvdV's Avatar
JaapvdV JaapvdV is offline
Forum Regular
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 188
Default

Zag de Mk5 al op de Kaden staan vrijdagavond, ziet er erg netjes uit
__________________
VW Derby 1
VW Derby 1F
VW Polo 1F G40
VW Polo 2 Steilheck GT
Reply With Quote
  #52  
Old 10-04-2014, 10:42
Deckedm Deckedm is offline
VW Guru
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 844
Default

Lang geleden maar ff kleine update

Mk5 was rap weer verkocht, vorig jaar een 306 Turbo gemaakt



Verkocht aan een Deen, want leuk zon vliegtuigje maar ik ken mijn rijstijl en kan het me niet veroorloven om mijn roze papiertje kwijt te zijn ivm woon/werk afstand.

Heel toevallig stond dezelfde A6 te koop die ik een 2 jaar eerder misgelopen was omdat die binnen notime verkocht was.






Compleet RS6 uitgevoerd met oem RS6 parts , Quattro en ipv een BCY 4.2 tt een mooi V6je.
Na 2 x M5 had ik geen zin meer in een benzineslurpende V8 en zo betrouwbaar zijn de 4B/C5 RS6en niet.
Zat al een mooi KW V3 schroefsetje onder en wat aardig uniek was , was dat de ombouw naar RSNE navi ook al gedaan was + behoorlijk wat uitbreiding van de BOSE geluidsinstallatie.,schermen in de hoofdsteunen ,extra versterkers etc, (zelfs nog verdwaalde Playstation achterin)
RS6 Recaros interieur, net zoals een echte RS6 is hij ook 8cm langer dan een normale A6, omdat de schermen,motorkap, koplampen allemaal anders is.

Map met rekeningen van alles kwam er netjes bij en dit alles incl ombouw heeft meer gekost dan een hele frisse RS6 bij elkaar. (je hebt er gekken bijzitten)

Gelijk in de auto gestapt en gaan kijken en de deal was vlot rond.


Voor de rest was er vrij weinig aan het interieur gedaan en dat kon wel een beetje een update gebruiken, want houten inleg is niet mijn ding.

Complete set carboninleg gekocht van Ebay Duitsland, B7 RS4 stuur gekocht, ander pookje erin en het lijkt al meteen een heel stuk dikker.





Aangezien ik niet weg ben van de standaard 19" wielen moest er een setje 20ers komen en als er iets een niet makkelijke auto om knappe wielen voor te scoren dan is het wel een C5 A6.
20" C6 RS6 wielen gekocht en laten spuiten









Tja , dikke wielen en baby remmerij...
RS6 C6 V10 390x36mm schijven gekocht , met Gallardo/RS6 8 pots, adapter gemaakt






Staat stukken beter ( remt ook stukken beter )

Tussendoor setje 20" BBS LM reps gekocht, en kon er niet aan winnen, zilver op zilver




Waar ik ook maar niet goed aan kon wennen waren de eindstukken van de einddempers en ik weet hoe lekker V6jes kunnen klinken, dus dat moest ook anders.


Dit moest veranderen.

Milltek eindstukken gekocht en een uitlaatsysteempje op maat laten lassen met 2 x sportdempers + middendemper verwijderd en kan wel zeggen dat hij behoooorlijk lekker klinkt nu
https://www.youtube.com/watch?v=ZR7d1I_yxnk



Nu we toch bezig waren moest de tellerklok er ook maar aan geloven en dat even wat opgevrolijkt


Setje 9x20 Rotors geprobeerd, maar ook niet echt je van het



Na 3 x scheurtje in de Rs6 velgen te hebben gehad en dan sta je dan met een lekke band had ik er schoongenoeg van en een set 20" BBS CH-R gehaald in 9x20 et25


Cupra lip tijden terug er al onder gezet en wat ben ik daar blij mee... beste 24 euro ooit besteed





Hoe het er nu van binnen uitziet, pedalen setje ligt al klaar want dit lijkt ook nog nergens na.



Auto staat momenteel geschorst, Mei mag hij weer buiten spelen, dan nieuwe koppelingset laten monteren en gelijk door naar de spuiter, om de neus te laten spuiten ivm steenslag.

Ondertussen moet ik mezelf er van weerhouden om niet een 2.7TT te kopen en daar 2 x GT2871R op te klappen... of misschien toch maar doen

Last edited by Deckedm : 10-04-2014 at 11:41.
Reply With Quote
  #53  
Old 12-05-2014, 14:02
Deckedm Deckedm is offline
VW Guru
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 844
Default

Inmiddels ook een Mk2 erbij en al wat "gestyled"





Reply With Quote
  #54  
Old 12-05-2014, 16:13
Bluepower Bluepower is offline
VW Guru
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 935
Default

Dikke A6 zeg... en zeker een mooi geluid met de nieuwe uitlaat!!
Reply With Quote
  #55  
Old 12-05-2014, 17:13
Lennart Lennart is offline
Married to PC
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 3,661
Default

Lekker bezig Paulus!
__________________
Flickr
Reply With Quote
  #56  
Old 12-05-2014, 18:05
Misha's Avatar
Misha Misha is offline
10k maniac
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 10,769
Send a message via MSN to Misha
Default

Dikke shit.. ik vind die 20" LM wel dik staan (buiten het feit dat het reps zijn). Icm die remmerij vind ik 't supertof.
Had ook graag die Rotors eronder gezien, dat vind ik echt een gaaf wiel. Mk2 is ook leuk geworden, past het een beetje?
__________________
www.dubclub-online.nl
Reply With Quote
  #57  
Old 12-05-2014, 22:08
Johan1982MK1's Avatar
Johan1982MK1 Johan1982MK1 is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 4,864
Default

Quote:
Originally Posted by Misha
Dikke shit.. ik vind die 20" LM wel dik staan (buiten het feit dat het reps zijn). Icm die remmerij vind ik 't supertof.
Had ook graag die Rotors eronder gezien, dat vind ik echt een gaaf wiel. Mk2 is ook leuk geworden, past het een beetje?


Ik denk dat hij de spacers achter nog 5-6mm laat afdraaien. Dan komt t wiel nog net vrij met de schroefpoten en past t net wat beter in de wielkast. Is wel passen en meten geweest
__________________
Golf1 Inari silber metallic --> engineswap --> 2.0 TFSI project topic
Út Fryslân
Reply With Quote
  #58  
Old 13-05-2014, 08:45
Deckedm Deckedm is offline
VW Guru
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 844
Default

Bedankt jongens, A6 is een hele dikke auto met een fijn motortje, klinkt in ieder geval hemels.
Tis niet een snelheidsmonster maar om af en toe s boodschapjes te doen en wat teamgenoten in te vervoeren is het dikke prima.

De 20" BBS LM repjes stonden niet verkeerd, was tich keer mooier geweest met een iets donkerder hart, aangezien het een breedset was,hadden daar weer andere achterbanden om gemoeten, staat nu op 255/30/20 rondom en dit was achter veels te getrokken.

Rotors helaas niet gepast met een bandje, ik ben zo veranderlijk als het weer, zijn erg stoere wielen maar weet niet of het een geschikt wiel is voor een C5.

De Mk2, tja... 7 & 9 J breedset, mooiste was gewoon dat de voorste 8J waren, achter is voor het beste idd even de adapters een 5/6 mm laten afdraaien zoals Johan zegt.
Ik zou er weer heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel druk mee bezig, maar in de praktijk komt er weer weinig van, hahahahh

Zal er van de week weer even mee bezig, wielranden voor moeten er weer op en ik heb een deurlijst eraf getrokken omdat die er beun de baas op zat.

Erg jammer dat ik geen ruimte meer heb in de schuur ivm vee , anders was de 1.3 er nu al uit geweest en hing er al een VR6 in de motortakel
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 23:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum