Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Corrado en Scirocco
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 29-01-2015, 02:00
caddyke caddyke is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Mar 2012
Posts: 345
Default scirocco 2 ombouw.welk spaghetti spruitstuk?

Ik ga mijn rocco gtx binnenkort ombouwen.
Er komt een golf mk3 2.0 8v GTI motor in.
Ik heb vernomen dat een golf 1,spaghetti spruitstuk ook past op scirocco 2

Aangezien mijn de motor een lambdasonde herfst wil ik deze ook weer graag terug plaatsen.
Welke spaghetti spruitstuk is een beetje redelijke kwaliteit en wat is jullie ervaring?
Bvd .
Reply With Quote
  #2  
Old 29-01-2015, 08:13
Scirocco_1600's Avatar
Scirocco_1600 Scirocco_1600 is offline
Forum junkie
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 1,989
Default

Klopt een spaghetti spruitstuk van een golf 1 past in een scirocco 2 .

De beste spaghetti's zijn van supersprint ( maar ook wel best prijzig ) maar super pas vorm , veder zijn deze van powersprint ook behoorlijk goed . Best eentje nemen van een golf 1 gti ( met de bult voor over de stabilisatiestang )

Heb je niet zoveel budget ta technix maakt er ook (200€ nieuw ) maar zonder lambdasonde gat en met wat nodig trek en sleurwerk krijg je het op zijn plaats
Reply With Quote
  #3  
Old 30-01-2015, 01:19
caddyke caddyke is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Mar 2012
Posts: 345
Default

Quote:
Originally Posted by Scirocco_1600
Klopt een spaghetti spruitstuk van een golf 1 past in een scirocco 2 .

De beste spaghetti's zijn van supersprint ( maar ook wel best prijzig ) maar super pas vorm , veder zijn deze van powersprint ook behoorlijk goed . Best eentje nemen van een golf 1 gti ( met de bult voor over de stabilisatiestang )

Heb je niet zoveel budget ta technix maakt er ook (200€ nieuw ) maar zonder lambdasonde gat en met wat nodig trek en sleurwerk krijg je het op zijn plaats





Ik neem aan dat er verschil zit in spruitstuk.per motor inhoud, bijv .1.6 1.8 en 2.0 8v?
Reply With Quote
  #4  
Old 30-01-2015, 07:45
Jeff's Avatar
Jeff Jeff is offline
No personal life
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 2,202
Default

Quote:
Originally Posted by caddyke
Ik neem aan dat er verschil zit in spruitstuk.per motor inhoud, bijv .1.6 1.8 en 2.0 8v?


Nee
__________________
Groeten van Jeff
Golf 1 cabriolet 2.0 8V
www.Golfcabrio.com
Alles voor de Golfcabrioot!
Reply With Quote
  #5  
Old 30-01-2015, 12:37
Scirocco_1600's Avatar
Scirocco_1600 Scirocco_1600 is offline
Forum junkie
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 1,989
Default

Quote:
Originally Posted by Jeff
Nee


Klopt , ze passen allemaal er zit verder geen verschil enkel moet je rekening houden met de stabibar
Reply With Quote
  #6  
Old 31-01-2015, 00:47
caddyke caddyke is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Mar 2012
Posts: 345
Default

Quote:
Originally Posted by Scirocco_1600
Klopt , ze passen allemaal er zit verder geen verschil enkel moet je rekening houden met de stabibar



ik heb in de schuur nog een spaghetti gevonden ,waarvan ik dacht dat ie van een 1,5 jb golf 1 was.
oud spruitstuk eraf gehaald,om het andere te passen.

het is een van ta technix , de uitlaatpoorten zijn gelijk,en er zit inderdaad de knik voor de stabbilisatorstang in, dus ik neem aan dat dit de juiste is. alleen helaas van ta technix, dus ook zonder lamda aansluiting..

ik denk dat ik deze er wel op ga lassen, of is het verstandig zonder lamda te rijden? ik heb gehoord dat ie dan meer gaat verbruiken enz...
Reply With Quote
  #7  
Old 31-01-2015, 14:12
Scirocco_1600's Avatar
Scirocco_1600 Scirocco_1600 is offline
Forum junkie
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 1,989
Default

Quote:
Originally Posted by caddyke
ik heb in de schuur nog een spaghetti gevonden ,waarvan ik dacht dat ie van een 1,5 jb golf 1 was.
oud spruitstuk eraf gehaald,om het andere te passen.

het is een van ta technix , de uitlaatpoorten zijn gelijk,en er zit inderdaad de knik voor de stabbilisatorstang in, dus ik neem aan dat dit de juiste is. alleen helaas van ta technix, dus ook zonder lamda aansluiting..

ik denk dat ik deze er wel op ga lassen, of is het verstandig zonder lamda te rijden? ik heb gehoord dat ie dan meer gaat verbruiken enz...



Jup het is de juiste uitlaat
Gewoon een gat in boren en een moer van m22 oplassen , de ta technix hebben de neiging als ze warm geworden hebben dat ze wat Krom durven trekken maar dat zal je snel merken als je hem op cilinderkop probeert te schroeven .
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 13:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum