Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek overig > Ice en andere auto electronica
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 05-09-2017, 08:02
Jordi1997 Jordi1997 is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Sep 2017
Posts: 2
Default hulp met CV op afstand

Hallo iedereen ik ben nieuw op het forum. Ik ben Jordi,

Ik ben jullie hulp nodig.

Ik heb een golf 4 1.4 van BJ 2002 3 deurs en elec ramen, ik heb centrale deurvergrendeling maar gewoon met sleutel, en ik wil graag vergrendeling op afstand met een klapsleutel (zo een als transporter T5) ook heeft. Waar en wat moet ik bestellen? Het liefst niet te duur maar wel goed werkend. En hoe zit dat met mijn eigen sleutel? Daar zal vast een soort chip ofzo inzitten wie kan mij precies vertellen hoe dat allemaal zit?

Als het hier niet mag sorry!! Zoals ik al zei ik ben nieuw op het forum.

Mvg jordi

http://www.vwforum.nl/download/file...41883&mode=view
Reply With Quote
  #2  
Old 05-09-2017, 20:29
ar1g3's Avatar
ar1g3 ar1g3 is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Nov 2012
Posts: 1,989
Default

Voor jou auto waren er sowieso klapsleutels beschikbaar, kreeg je er ook standaard bij dacht ik? In ieder geval, de dealer kan je verder helpen hiermee! Zal wel wat kosten natuurlijk!!

Waarom zeg ik dat je naar de dealer moet? Wel, je kan de sleutels natuurlijk ook gewoon zo kopen, op ebay ofzo, heb er geen ervaring mee maar die zouden even goed moeten werken. Het eerste probleem is dat je het sleutelprofiel dan nog moet laten frezen, en ik heb nog geen slotenmaker gevonden die dat wil doen voor dit type sleutel. Dus dan moet je toch naar de dealer om hem te laten frezen.
Daarna komt het inleren er nog aan, zodat ook de computer de sleutel herkend als de juiste sleutel. Iemand die met VagCom overweg kan, kan dat. Heel wat onafhankelijke garages kunnen die dus doen, alsook een heleboel mensen hier op het forum. Het probleem is echter dat VW in 2005 gestopt is met het geven van de sleutelcode, en ik betwijfel dat je de sleutelcode kent...

Als je de code kent zou ik voor het Ebay alternatief gaan, en je oude sleutels natuurlijk behouden voor noodgevallen.

Hier meer over het inleren van sleutels: http://www.gerritspeek.nl/vag-com_sleutel-inleren.html
__________________
'88 Golf 2 1.8 GTI 16v PL(project)
'01 Passat B5.5 1.9TDI PD
'95 Passat b4 1.9 TD (RIP)

"Cornering perfectly is like bringing a woman to climax.” - Jackie Stewart
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 22:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum