Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Vraag en Aanbod > Onderdelen te koop aangeboden
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 18-06-2020, 21:22
Misk Misk is offline
Forum Regular
 
Join Date: Oct 2019
Posts: 151
Default Hella VW Golf verstraler decals!

Beste forumgebruikers,

Even vooraf, ik weet niet of dit in de juiste rubriek geplaatst is. Dit leek mij de beste plek.

Ik ben van beroep grafisch vormgever. Dit combineer ik graag met mijn voorliefde voor oude golfjes. Een tijdje terug ben ik op zoek gegaan naar de welbekende Hella verstraler kapjes. Al snel merkte ik dat deze vrij schaars maar vooral erg duur zijn. Heb op eBay setjes met stickers gezien, ook vaak erg duur en van mindere kwaliteit. Ik ben zelf maar eens aan de slag gegaan en na wat meten en overleggen met mijn huisdrukker tot het volgende resultaat gekomen:




Deze stickers zijn gemaakt van hoogwaardig vinyl, en extra gelamineerd met mat weervast folie. Ik kan de setjes leveren voor €20,-- inclusief verzenden (in een bubbelenvelopje per briefpost). Zijn gemakkelijk te plakken en zitten er bij mij al bijna een jaar op zonder problemen.

Let wel, heb verstralers met een gladde lens. Dus niet met de ribbels in het midden. Ze zijn goed te plakken op originele verstralers mits de ribbels worden weggevijld.

Andere maten, eigen tekst erin e.d. is allemaal mogelijk. Interesse? Stuur even een pb! Kan van alles maken en laten drukken voor zeer aantrekkelijke prijzen!

Instagram: @vdecals
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 16:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum