Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf en Jetta MK II
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 11-07-2020, 18:34
Heisenberg Heisenberg is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Jun 2020
Posts: 49
Default Problemen met lichten en knipperlicht

Ik heb gisteren mijn muziekinstallatie eruit gehaald ,woofer ,speakers ,versterkers ,...
Sindsdien werkt mijn knipperlicht rechtsvoor niet meer en rechtsachter knippert deze zeer snel.
Als ik mijn sleutel uit het contact haal stoppen de pinkers met knipperen maar dan blijft mijn rijlicht rechtvoor en rechtsachter branden (de richtingsaanwijzer staat dan wel nog op naar recht) ,dit vind ik ook zeer raar aangezien de sleutel niet meer in het contact zit .heef ik geen richting meer aan zonder contact dan gaan die lichten gewoon uit.
Nu zaten onder het dashboard ook 2 kappa infinity 50.7 cs en ik zou zeggen dat het begonnen is toen deze eruit waren maar dat ben ik niet zeker.
Wel had ik iets gelezen van de massa die vast is gemaakt in de koffer aan de veiligheidsgordel.
Deze had ik ook verwijderd omdat deze van heel de muziekinstallatie kwam dus daar zag ik geen nut meer in aangezien alles eruit is
Dus hoe kan dit nu komen?
Mocht die massa van die installatie er niet vanaf?
Is er een relais kapot?
Gewoon mijn knipperlicht lampje rechtsvoor kapot?

Het gaat omtrent mijn golf 2 gti .

Dank bij voorbaaf
Reply With Quote
  #2  
Old 11-07-2020, 19:55
Ironvw Ironvw is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Nov 2012
Posts: 365
Default

Knipperlicht lampje is kapot of maakt slecht contact
Daarom knippert hij achter ook snel
Ik denk dat het gewoon toeval is dat het gebeurt na het verwijderen van je audio en dat je lamp blijft branden nadat je de sleutel uit contact hebt is ook normaal en noemen ze parkeer licht

Stel dat je ooit langs de kant van de weg moet parkeren of in een berm kun je zo aan 1kant de koplampen het achterlicht heel licht laten schijnen zodat andere weggebruikers kunnen zien dat er een auto in de berm staat
Reply With Quote
  #3  
Old 11-07-2020, 20:16
Heisenberg Heisenberg is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Jun 2020
Posts: 49
Default

Ik bekijk het morgen eens want ik ben nu op het werk.
zo doe je dus het parkeerlicht aan ,hahaha ,I had no clue want ik gebruik dit dus nooit ,dat was dus redelijk dom van mij.
Bedankt voor je snelle reactie alvast.
Hopelijk is het maar dat 😅
Reply With Quote
  #4  
Old 12-07-2020, 16:07
Heisenberg Heisenberg is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Jun 2020
Posts: 49
Default

Het probleem is dus simpelweg opgelost ,het lampje was zelf niet kapot ,het zwarte kabeltje was niet meer aangesloten ,echt dom
De pinkdoos is kapot en zit wat los ,ik heb de wagen gekuist en zo is het waarschijnlijk losgekomen ,nieuwe pinkdoos is al reeds besteld.
Echt wat een dom voorval ,ik die dacht dat er kabells aangesloten waren via de radio.
Ik heb een aantal nieuwe dingen besteld dus het word volledig top
Reply With Quote
  #5  
Old 12-07-2020, 18:37
Ironvw Ironvw is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Nov 2012
Posts: 365
Default

Je moet ergens beginnen met leren en domme fouten hebben we allemaal wel gemaakt dus daar hoef je je niet voor te schamen
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 22:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum