Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Vraag en Aanbod > Advertenties op MP, eBay of andere sites
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #581  
Old 10-02-2016, 23:22
powah's Avatar
powah powah is offline
Forum junkie
 
Join Date: May 2012
Posts: 1,521
Default

Ik heb ook wel eens contact gehad met mark laumen. Woont vlak bij mij in de buurt. Nooit rare dingen gemerkt. Zal wel goed komen, ik heb bij het overmaken ook wel eens een paar dagen vertraging opgelopen, dan nog eens de 3 dagen door het verschil in bank en dan zit je snel op een week.
Reply With Quote
  #582  
Old 11-02-2016, 11:52
minisander minisander is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Mar 2011
Posts: 4
Default

Quote:
Originally Posted by powah
Ik heb ook wel eens contact gehad met mark laumen. Woont vlak bij mij in de buurt. Nooit rare dingen gemerkt. Zal wel goed komen, ik heb bij het overmaken ook wel eens een paar dagen vertraging opgelopen, dan nog eens de 3 dagen door het verschil in bank en dan zit je snel op een week.


Hij zij dat het geld vorige week vrijdag al overgemaakt was en ik heb nog geen cent dus......
Reply With Quote
  #583  
Old 17-02-2016, 00:55
Spijky's Avatar
Spijky Spijky is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 443
Default

Die Mark neemt het niet zo nauw.
Niks kopen van die gast.

Ook ooit eens lang bezig geweest om mijn spullen Te krijgen.
Het ene smoesje na het andere.

Kutvolk. Van alles verkopen, geld ontvangen en dan niks opsturen.
__________________
Dirigent van een geföhnd 4 cil. orkest
Golf MKII GTI G60 5drs
Oma's Edition One 16V
__________________________________________
Golf GTI 8V MKI Waiting for Restauration
Volvo V70 classic 2.5T Daily
Reply With Quote
  #584  
Old 17-02-2016, 10:50
Sven-GTI's Avatar
Sven-GTI Sven-GTI is offline
Volksforum Aandeelhouder - Performance>>>
 
Join Date: Jun 2010
Posts: 2,944
Default

Quote:
Originally Posted by Mr. Lee
Ben er inmiddels al achter dat dit rekeningnummer bij de Rabobank in Rotterdam thuis hoort.
Weer even verder speuren


Is het inmiddels gelukt?

Via banken kun je het voor elkaar krijgen de adresgegevens te achterhalen. Als jij juridische stappen wilt ondernemen zal een bank de NAW gegevens moeten geven zodat jij de persoon in kwestie kunt dagvaarden. De ene bank is daar wat makkelijker in dan de andere. Vaak als je als advocaat zijnde een brief naar de bank stuurt om deze gegevens zijn ze opeens een stuk behulpzamer.
__________________
20-Jahre GTI 16v-M62
GSX-R600 K9 HOEGEE-Tuned STOLEN
Honda CRF450 SM
KTM EXC 525 Racing SM
Reply With Quote
  #585  
Old 17-02-2016, 13:53
minisander minisander is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Mar 2011
Posts: 4
Default

Quote:
Originally Posted by Sven-GTI
Is het inmiddels gelukt?

Via banken kun je het voor elkaar krijgen de adresgegevens te achterhalen. Als jij juridische stappen wilt ondernemen zal een bank de NAW gegevens moeten geven zodat jij de persoon in kwestie kunt dagvaarden. De ene bank is daar wat makkelijker in dan de andere. Vaak als je als advocaat zijnde een brief naar de bank stuurt om deze gegevens zijn ze opeens een stuk behulpzamer.


Goed om te weten, nee heb hem gebeld en toen kwam hij met de rede dat er te weinig geld op zijn rekening stond op dat moment en het nu wel was over gemaakt.

Weer een smoes want dat was vorige week donderdag!

Ik heb gebeld en aangegeven dat hij tot vrijdag heeft en dan ga ik aangifte doen bij de politie en maar eens bij mijn bank langs!

Wat !#*&× zak
Reply With Quote
  #586  
Old 22-02-2016, 21:14
minisander minisander is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Mar 2011
Posts: 4
Default

Het is eindelijk gelukt, na bijna 6 weken mijn centen terug. Ik heb maar even goed gezocht en uiteindelijk zijn huis telefoon nr gevonden. Kreeg ik zijn moeder aan de lijn dus die was geschrokken. Ook even uitgelegd aan mark dat ik anders even langs kom om mijn centen te halen maar dan op de niet vriendelijke manier. Klaploper!

Dus koop niks van die Mark Laumen na 6 beloftes het verstuurt te hebben en 3 beloftes om mij geld terug te boeken eindelijk mijn centen terug!!
Reply With Quote
  #587  
Old 22-02-2016, 22:39
feffe's Avatar
feffe feffe is offline
VW Guru
 
Join Date: Sep 2011
Posts: 902
Default

familie bellen is zeer effectief inderdaad, meerdere keren gelukt
Reply With Quote
  #588  
Old 14-03-2016, 01:33
Erik Baas's Avatar
Erik Baas Erik Baas is offline
No personal life
 
Join Date: Mar 2012
Posts: 2,561
Default

Quote:
Originally Posted by Erik Baas
Waarschuwing: ene "spullen" uit Veendam heeft mij via MP een slecht werkende schakelaar verkocht, en veel te hoge verzendkosten laten betalen. De bankrekening staat op naam van Metselaar (uit Delfzijl??). De schade is niet groot, maar omdat hij meer VW-spul aanbiedt wilde ik het toch even melden.

Hij heet nu "mets" en komt ineens uit Wildervank (??), en biedt weer Golf I en II-onderdelen aan. Wees gewaarschuwd...
Reply With Quote
  #589  
Old 14-03-2016, 07:11
Nico45's Avatar
Nico45 Nico45 is offline
VW Guru
 
Join Date: Feb 2014
Posts: 948
Default

Mooi dat je het geld terug hebt ik wacht al een jaar op het geld van de verlagingsveren maar daar kan ik wel naar fluiten op het opgegeven adres woont een oude vrouw
__________________
Mensen met verstand rijden een VW.
Reply With Quote
  #590  
Old 30-05-2016, 11:56
einzer's Avatar
einzer einzer is offline
VW Guru
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 880
Default

Quote:
Originally Posted by wessel97
klopt, maar dat had met vogels te maken..


Deze beroemdheid is weer actief op facebook op diverse verkoophoekjes onder de naam Patje Wouterse, ik zeg niet dat hij mensen aan het oplichten is.
Maar misschien zijn er nog mensen die hem willen spreken
Reply With Quote
  #591  
Old 17-08-2016, 18:02
vento tdi vento tdi is offline
Forum junkie
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 1,510
Default

Jetta gti 16 v idd ook erg slechte ervaring mee..

Hij komt iig niet zijn afspraken na....
Reply With Quote
  #592  
Old 17-08-2016, 20:07
Dieter9 Dieter9 is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: May 2011
Posts: 80
Default

Ik ben ook door hem opgelicht onder de naam Henri Hilbrands.
Na mij opgelicht te hebben heeft hij zijn naam veranderd naar Rene Van der Zee...

Heeft er iemand zijn adres/telefoonnummer? (liefst allebei :-) ), mag in PB :-)
Reply With Quote
  #593  
Old 09-02-2017, 18:24
Klaarmee Klaarmee is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Feb 2017
Posts: 3
Exclamation Nick Venrooy

Oplichter Nick Venrooy,
Nick heeft ook mij opgelicht. Weliswaar voor een klein bedrag ( € 106,95) maar toch. Ik heb nog nooit iemand gehoord die zoveel smoesjes verzint als Nick Venrooy. Hij moest mij (nog steeds) betalen maar heeft dit nooit gedaan. Nick zit bij een bewindvoeringskantoor. Terwijl hij zegt een grote erfenis te hebben gehad en geld genoeg heeft. Nick woont nu op de Ludensweg 55 in Winschoten. Hij heeft een eigen bedrijfje genaamd AZL Poetsservice met handelsregisternummer 66915570. Zijn telefoonnummer op dit moment is: 06-40881103. Sinds vandaag staat zijn telefoon uit. Hij had tegen mij gezegd dat hij had geregeld dat iemand anders het geld naar mij over had gemaakt. Achteraf bleek het de zoveelste leugen te zijn. Uiteraard stond het geld (weer) niet op mijn rekening. Ik ga binnenkort een bezoekje bij hem brengen. Ik hoop voor degene die ook door Nick Venrooy opgelicht zijn, hiermee een beetje geholpen heb.
Reply With Quote
  #594  
Old 09-02-2017, 18:25
Klaarmee Klaarmee is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Feb 2017
Posts: 3
Default

Quote:
Originally Posted by Dieter9
Ik ben ook door hem opgelicht onder de naam Henri Hilbrands.
Na mij opgelicht te hebben heeft hij zijn naam veranderd naar Rene Van der Zee...

Heeft er iemand zijn adres/telefoonnummer? (liefst allebei :-) ), mag in PB :-)

Zie mijn tekst op het forum
Reply With Quote
  #595  
Old 09-02-2017, 20:51
klaas1 klaas1 is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Jul 2015
Posts: 24
Default

volgens mij woont er geen Venrooy op de Ludensweg in Winschoten, de hele naam zegt me ook niks en ik kom daar uit de buurt.
Gelijk heb je dat je hem op gaat zoeken, al acht ik de kans klein dat je er iemand treft, ik zie er nooit iemand.
Reply With Quote
  #596  
Old 10-02-2017, 13:45
Klaarmee Klaarmee is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Feb 2017
Posts: 3
Default Nick Venrooy

Quote:
Originally Posted by andretr
Ik weet niet of meer mensen ervaring hebben met kopen op marktplaats maar ik wel eigenlijk, normaal gesproken nooit problemen gehad, helaas deze keer wel!

Ik had een advertentie gezien voor onderdelen voor mn polo, heel mooi want ik had (heb dus nog..) spullen nodig!

mail gestuurd naar die gozer en meteen reactie. alles bij elkaar was het 136 euro .

Ik zou het geld overmaken naar hem en dan zou hij het opsturen, aangezien ik die spullen snel wilde hebben meteen gedaan. EN DAT WAS DUS DOM!!!!!!

ik ben nu dus mn geld kwijt en hij reageert dus niet meer op mijn telefoontjes of mailtjes. nu twee manden geleden ongeveer! Al met al heb ik nu heel veel contact geprobeerd te zoeken en het lukt niet dus danmoet ik wel aangifte doen tegen hem bij de politie.

Als je iets gaat bestellen via Marktplaats en je krijgt antwoord van "vw-team" of van "Patrick" 06 45 361 771
NIET DOEN!!!!!!!!

voor mij was assen te ver rijden om te halen helaas, maar ik kom zeker nog een keer in de buurt!!!!!!

hoop dat ik meer teleurstellingen tegen kan gaan door deze waarschuwing!

grtz

PS dit zijn zijn MP advertenties waar je niet op moet ingaan!!: http://www.marktplaats.nl/index.php...aats.nl/9425080


Zijn adres is Ludensweg 55 in Winschoten
Reply With Quote
  #597  
Old 28-02-2017, 11:39
teaz teaz is offline
Forum Regular
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 146
Default

Ik ga even gebruik maken van deze post

Ik ben via MP opgelicht beging deze maand door een zekere jeffrey

Hij verkocht R32 achterlichten en verschillende andere golf 5 en golf 6 gti onderdelen

Betaling via Paypall ging niet dus het moest via een gewone overboeking gebeuren , eens het geld was overgeboekt vroeg hij een screenshot zodat hij de achterlichten dezelfde dag nog kon versturen ...

Zodra de screenshot weg was natuurlijk alle advertenties verwijderd , mij geblokkeerd op whatsapp en mp ...

Toen ik met mijn vrouw haar telefoon via whatsapp naar hem stuurde lachte hij mij gewoon uit

Belgische en nederlandse politie hebben niet veel zin om hier iets aan te doen dus dan maar zo proberen ...

Wie kent deze persoon?




Zijn naam op MP was jeffrey of R parts maar blijkbaar zou hij daniel noemen

[MOD-BREAK] TELEFOONNUMMER EN IBAN VERWIJDERD

Ik zou natuurlijk graag eens op de koffie gaan bij deze jongen ...

Iemand die deze persoon kent stuur me gerust een pb ik behandel het discreet

Thx!

Last edited by VeeDubber : 15-12-2017 at 09:00.
Reply With Quote
  #598  
Old 28-02-2017, 12:41
oettinger_18's Avatar
oettinger_18 oettinger_18 is offline
Postwhore
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 1,481
Default

Het ging zeker om achterlichten nieuw in doos voor 140 euro??? Ik heb afgelopen week marktplaat al 5x gemeld dat het een fake advertentie is! Hij was 1 dag actief en hij woonde eerst limburg toen rotterdam toen daar en toen daar!. Ik had meteen door dat het oplichterij was! Hij had ze zogenaamd niet op voorraad en zou bij bestelling direct vanuit de leverancier komen! Binnen 2 dagen. Wie gelooft dat nou!! Ik kon het wel ophalen maar pas na 4 weken! Haha grapjas bij mij thuis in 2 dagen bij jou pas 4 weken. Hij verkocht ook xenon voor golf 5! Een audi rs bumper enz enz enz hij noemde zich zelf eerst andre en daarna inderdaad jeffrey. Vergteet je geld maar!
Reply With Quote
  #599  
Old 28-02-2017, 17:59
oettinger_18's Avatar
oettinger_18 oettinger_18 is offline
Postwhore
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 1,481
Default

Volgens mij weer actief???

Ook 1 dag actief

Golf 5 gti stuur
€ 150,00
http://link.marktplaats.nl/m1141351...n=socialbuttons

Kijk bij alle advertenties gti remmen zijn r32 geworden
Reply With Quote
  #600  
Old 28-02-2017, 18:14
Erik Baas's Avatar
Erik Baas Erik Baas is offline
No personal life
 
Join Date: Mar 2012
Posts: 2,561
Default

Advertentie is alweer weg, account idem!
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 01:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum