Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Vraag en Aanbod > Auto's te koop aangeboden
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 06-10-2014, 12:34
josvr6 josvr6 is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 36
Default Ongelofelijk mooie golf 2 1.3 injectie (in)ruil golf 2 vr6 mogelijk.

Te koop,

Mijn ongelofelijk mooie golf 2 1.3i uit 1990 met een km.stand van 132500.
Deze auto heb ik nu bijna een jaar maar wil toch weer een wat snellere auto.

De auto heb ik volledig origineel gekocht en naar mijn smaak veranderd.
De auto is verlaagd met een ta-technics schroefset en er zijn 15 inch DBV sportvelgen geplaatst met een breedte van 7j met een et-waarde van 37.
Er zitten 4 bijna nieuwe banden onder in de maat 175-55-15.

Er zit een pioneer radio in met een usb aansluiting. In het dashboard en deuren zit een compo-set in van jbl en in de kofferbak een actieve sub van jbl. Dit geeft een mooi en zuiver geluid.

De auto heeft standaard een 4 bak, maar ik heb deze vervangen door een compleet gereviseerde 5 bak van een golf 3. Daarbij is ook meteen het schakelmechanisme gereviseerd en een nieuwe koppeling geplaatst. De auto is nu lekker stil op de snelweg en daarnaast ook nog superzuinig. 1 op 18 is al gehaald.

De middendemper was slecht en deze is vervangen voor een middendemper vervanger. Geeft niet meer geluid maar wel wat meer bodemspeling.

De auto is technisch in topstaat. Vorig jaar bij aanschaf is de distributie vervangen en is de olie ververst. hij verbruikt absoluut geen olie of koelvloeistof. De auto start, loopt, rijdt, schakelt, remt als een zonnetje.

Vorige maand is de auto compleet gepolijst en heeft de lak een verzegeling gekregen. Alle (5) parkeerdeukjes zijn verwijderd, de bumpers zijn zwart gespoten alsmede de ruitenwisserarmpjes zijn ook voorzien van een nieuwe laklaag. De rechterdorpel is opnieuw gespoten i.v.m. een paar diepe krassen. Hij staat schitterend in de lak.
De auto is qua exterieur en interieur in bijna showroomstaat.
Dit alles is bij een professioneel bedrijf gedaan.

De APK loopt ergens volgende maand af. Een nieuwe is geen probleem.

De auto heeft nergens roest. De bodem en dorpels zijn klokgaaf en niet gedeukt.
Enige minpunten zijn; de kleppendeksel bladdert een beetje de lak vanaf en de carterpanpakking moet t.z.t. een keer vervangen worden.
Voor de rest een topper. Vindt er nog maar eens zo een.

De auto gaat niet weg onder de 3500 euro.

Meer foto's op http://link.marktplaats.nl/m854812527




Meer f

Last edited by josvr6 : 12-10-2014 at 13:58.
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 09:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum