Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Off Topic > Off Topic
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Closed Thread
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 17-12-2007, 09:43
Berserker's Avatar
Berserker Berserker is offline
Married to PC
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 3,839
Default Berserker's commentaar op personen I

Quote:
Originally Posted by Type 17

Deze dingen maken een Volkswagen forum naar mijn mening zo interessant, niet van: "kijk eens wat ik me voor vette velgen op mijn auto heb gegooid" of "kijk eens hoe plat op zijn buik die nu ligt"



Nee ik ken een website en een paar nummertjes uit mijn hoofd, gebruik graag duitse woorden in mijn posts om interessant te lijken, maar doe verder niks met mijn vw, hobby er niet mee, verander er niks aan, nee ben zelfs te lui om hem uit de garage te halen om ermee te gaan touren..

Dat zijn de echte liefhebbers
__________________
Mijn project, '77 audi 50
Quote:
Originally Posted by Tjaap
Richard is net een duitser... alles zum hause im keller
Reply With Quote
  #2  
Old 17-12-2007, 16:53
Der Typ Siebzehn's Avatar
Der Typ Siebzehn Der Typ Siebzehn is offline
Married to PC
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 3,792
Default

Quote:
Originally Posted by Berserker
Nee ik ken een website en een paar nummertjes uit mijn hoofd, gebruik graag duitse woorden in mijn posts om interessant te lijken, maar doe verder niks met mijn vw, hobby er niet mee, verander er niks aan, nee ben zelfs te lui om hem uit de garage te halen om ermee te gaan touren..

Dat zijn de echte liefhebbers


ah, mijn stalker uit Landgraaf is weer bezig, good job!
__________________
Quote:
Originally Posted by heinz74
weld it in a normal early golf..copy all GTI features and sell it over here
that will be your pension ,or early retirement ...


Hobby:VW Golf 1 CL 1500 JB LA3A 1982

Daily: VW Peauleau 6C TSI LA7W 2014

Last edited by Type 17 : 17-12-2007 at 16:55.
Reply With Quote
  #3  
Old 17-12-2007, 18:48
Sjoes 85
Guest
 
Posts: n/a
Default

Quote:
Originally Posted by Berserker
Nee ik ken een website en een paar nummertjes uit mijn hoofd, gebruik graag duitse woorden in mijn posts om interessant te lijken, maar doe verder niks met mijn vw, hobby er niet mee, verander er niks aan, nee ben zelfs te lui om hem uit de garage te halen om ermee te gaan touren..

Dat zijn de echte liefhebbers


Wat Typ17 naar mijn idee wil zeggen: het delen van deze kennis wordt goed mogelijk met een forum als dit. Dankzij de golf1-ig.de en Volksforum ben ik veel te weten gekomen over coderingen, uitvoeringen maar ook praktische tips hoe je onderdelen vervangt.
Velgjes en autootjes op de buik leggen is wel leuk, maar veel wijzer worden we er niet van met zn allen op het gebied van autokennis over onze einsers. op dat gebied voegt een forum vooral iets toe op 'amuserend' gebied.

In mijn beleving valt 'hobby' op meerdere manieren op te vatten. ik verander ook niks aan mn mk1, maar noem het toch 'hobby'. Dat die hobby niet onopgemerkt is gebleven bij Autoweek kun je overigens in het kerstnummer nalezen.
En misschien dat jij onder hobby verstaat dat je sleutelt aan je auto, of hem ver- of ombouwt. Is toch je eigen goed recht?

Maar laat elkaar een beetje in je waarde aub. Je zet dan wel een knipoogje en een duimpje bij je commentaar, maar dat relativeert de opmerking in mijn ogen niet.

Groeten!
Reply With Quote
  #4  
Old 17-12-2007, 20:32
Der Typ Siebzehn's Avatar
Der Typ Siebzehn Der Typ Siebzehn is offline
Married to PC
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 3,792
Default

@Sjoes 85: je hebt het begrepen!

Maareh, dat ik hierop:
Quote:
Originally Posted by Type 17
Deze dingen maken een Volkswagen forum naar mijn mening zo interessant, niet van: "kijk eens wat ik me voor vette velgen op mijn auto heb gegooid" of "kijk eens hoe plat op zijn buik die nu ligt"

commentaar zou krijgen wist ik wel.

Volgens Berserker dus, moeten aan een auto toch zeker een paar dingen veranderd worden, want anders; zo origineel laten zoals VW dat ding schiep, is die auto toch zeker geen hobby...

Maar goed, nu weer graag s.v.p. on-topic! (die in april '74 voor eerst toegelaten Einser-Golf die Zweiter afgelopen weekend ergens in Friesland heeft gezien)
__________________
Quote:
Originally Posted by heinz74
weld it in a normal early golf..copy all GTI features and sell it over here
that will be your pension ,or early retirement ...


Hobby:VW Golf 1 CL 1500 JB LA3A 1982

Daily: VW Peauleau 6C TSI LA7W 2014
Reply With Quote
  #5  
Old 18-12-2007, 00:07
Marcski's Avatar
Marcski Marcski is offline
Volksforum Crew
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 12,707
Default

Folkert, met jouw quasi-sarcastisch persoonlijk kritiek is al helemaal niemand geholpen. Ik wordt er persoonlijk zelfs een beetje moe van, het siert jou nog minder dan de eigenschappen van de personen die je schetst.

Als je zo nodig kritiek wil uiten op een persoon, stuur hem of haar een PM en laat die denigrerende posts achterwege alsjeblieft
Reply With Quote
  #6  
Old 18-12-2007, 00:13
Marcski's Avatar
Marcski Marcski is offline
Volksforum Crew
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 12,707
Default

Voor de volledigheid, ik heb deze posts uit het "74-er gespot"-topic opgesplitst
Reply With Quote
Closed Thread



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 06:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum