Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Vraag en Aanbod > Archief
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 23-05-2010, 23:48
pedro pedro is offline
Forum Regular
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 106
Default A4 Avant TDI ' 03 met 143.300 erg vol in de opties!

Vandaag heb ik mijn Audi te koop gezet op zowel marktplaats als autotrader. Het gaat hier om een Nederlandse auto. Omdat hier veel liefhebbers zitten zet ik hem hier ook te koop. Voor foto's kun je terecht op onderstaande link!

Groet,
Peter


Wie op zoek is naar een zeer goed onderhouden A4 avant diesel met een vriendelijke (aantoonbare) km stand, welke rijkelijk is uitgerust met opties hoeft niet langer te zoeken!

De bijgevoegde foto's dateren van 22 mei en geven daarmee een weergave van hoe de auto er op dit moment daadwerkelijk bijstaat.

Een kleine greep uit de opties waarover de auto o.a. beschikt; Lederen interieur, RNS-E grootbeeld navigatie met 2008 DVD, Bose geluidsinstallatie, DVD speler, PDC achter, Meegespoten bumpers en zijlijsten, Afneembare trekhaak (ongebruikt!), Quattro, Xenon, klasse 3 alarm, chiptuned

Merk: Audi
Model: A4
Bouwjaar: 2003-02
Carrosserie: Avant
Brandstof: Diesel
Gewicht: 1515 kg
Kleur: Ebony zwart metallic
Vermogen: Standaard 130pk, in 2008 gechipped naar 170 PK door Hartog Tuning te Alkmaar (via liefhebbersforum Audiforum.nl)
Cylinderinhoud: 1900cc
Km. stand: 143.300

Wegens verandering van baan rijd ik inmiddels al ruim een half jaar veelste weinig km's om een diesel te blijven rijden. De auto zal daarom worden vervangen voor een benzine auto. De auto is sinds 2006 in mijn bezit, aangekocht met 57.000 km op de teller en manikaal onderhouden door zowel de vorige eigenaar als door mijzelf.

In verband met voornamelijk zakelijk gebruik (loondienst) van de auto heb ik een sluitende km registratie. Dit vanwege declareren van gereden km's. Vorig jaar heeft de auto nog een Waxguard lakverzegeling gekregen. Het lederen interieur in zeer goede staat. Op de achterbank staan 2 kinderzitjes waaronder ik handoeken heb liggen om de achterbank te ontzien.

De auto is geheel vrij van evt deuken en/of krassen. Echt een liefhebbersauto! De auto verkeert in topstaat en een volgende eigenaar zal er nog jaren plezier van hebben. Iedere Dekra/ANWB keuring is dan ook toegestaan.

De prijs is vast omdat ik weet hoe moeilijk het is een dergelijk exemplaar te vinden in deze staat. Toen ik voor aankoop zelf op zoek was naar een vergelijkbare auto met deze opties waren er in heel Nederland slechts 5 te koop. Nu zijn ze in deze staat met deze specificaties bijna niet meer te vinden.

Voor de opvolger ben ik opnieuw op zoek naar een zeer specifieke uitvoering, en aangezien ik deze nog niet gevonden heb, heb ik geen haast. Ook heb ik het vertrouwen dat diegene die op zoek is naar een zeer knappe A4 Avant TDI bij 1e aangezicht direct verkocht zal zijn.

Opties en extra's:

ABS
Airbag Bestuurder
Airbag Passagier
Airbag, zijdelings voor 2x
Airconditioning
Alarm klasse 3 met certificaat geinstalleerd door Protect Effect A'dam
Afneembare trekhaak
Afstandbediend centr. deurvergr.
Airconditioning handbediend
Automatisch dimmende binnenspiegel
Boordcomputer, klein
Bose geluidsinstallatie
Bumpers in kleur van de carrosserie
Carkit (Nokia 6021)
Cruise control
DVD Speler
El. verstelbare spiegels verwarmd
Electrisch ramen achter
Electrisch ramen voor
ESP
Follow me home verlichting
Gordijn/hoofd airbags voor
Lederen bekleding
17" Lichtmetalen velgen (getoonde 19", 6 stuks nieuw gepoedercoat tegen meerprijs of ipv de 17" met bijbetaling )
Mat rubber (voor kinderwagen)
Mat dubbel velours met nopjes onderzijde (voor wintersport gebruikt door vorige eigenaar)
Middenarmsteun
Mistlampen
RNS E Navigatiesysteem vrijgeschakeld voor DVD speler tijdens rijden met DVD van 2008
Parkeersensoren achter
Regensensor
Sportstoelen
S-line sportonderstel
Startonderbreking
Stoelverwarming voor
Stuurbekrachtging
Traction control
Verstelbaar 3 spaaks stuur
Warmtewerend getint glas
Quattro aandrijving
Xenon

Prijs: EUR 13.950

Bij vragen/opmerkingen gelieve mij een pb te sturen en het topic verder schoon te houden. Bedankt!

http://auto.marktplaats.nl/audi/349...&fta_ind=1&fs=1

Last edited by pedro : 23-05-2010 at 23:51.
  #2  
Old 02-06-2010, 16:27
pedro pedro is offline
Forum Regular
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 106
Default

Betaald & opgehaald! Deze mag dicht!



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 05:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum