Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Vraag en Aanbod > Auto's te koop aangeboden
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 05-05-2017, 21:27
Golf3M's Avatar
Golf3M Golf3M is offline
Forum Regular
 
Join Date: May 2010
Posts: 212
Default Passat V6 4 motion 2001 Variant

Met pijn in mijn hart doe ik mijn heerlijke Passat in de verkoop. De reden is dat ik nu dicht bij mijn werk woon en binnenkort vaak met de motor naar het werk zal gaan.

Het betreft een Passat Variant V6 4 Motion.
Ontzettend betrouwbaar en ijzersterk. Een genot om in te rijden, goed onderhouden en altijd netjes mee omgegaan.

Interieur:
Het interieur is grijs strak stof en is in goede staat. Geen scheuren of schuurplekken.
Verder is op armatuurtjes in de binnenverlichting alles aan de Passat origineel.

De Passat heeft uiteraard voor zijn leeftijd slechts enkele schoonheidspuntjes maar niets ernstigs of in het zicht afgezien van het display tussen de kilometertellers waar mogelijk een los contactje oorzaak is van slechte weergave. Voor zijn leeftijd ziet hij er goed uit en is hij technisch perfect.

Onderhoud:
Eind vorig jaar heeft de Passat nog een grote beurt gehad. Daarbij zijn o.a de ashoezen vervangen, nieuwe remschijven erop gezet. Volledig zonder aandachtspunten door de APK gekomen. Afgelopen maand is van het differentieel achter een keerring vervangen.

Voor meer info stuur gerust een mail.

Foto's > https://link.marktplaats.nl/m1139480299
__________________
Jetta MK3 US 40 years Celebration Edition
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 05:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum