Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Algemeen
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 17-10-2014, 11:13
gbgolf2's Avatar
gbgolf2 gbgolf2 is offline
VW Addict
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 580
Default Track and tracé autodiefstal

Aangezien er steeds meer voertuigen gestolen worden zat ik er persoonlijk aan te denken om zo iets http://www.tracktraceshop.com/winke...er-op-voorraad/ in me auto te bouwen wie weet hier mee vanaf of weet een andere optie.

Last edited by gbgolf2 : 17-10-2014 at 12:38.
Reply With Quote
  #2  
Old 17-10-2014, 13:21
SciroccomTDI SciroccomTDI is offline
Postwhore
 
Join Date: Aug 2012
Posts: 1,478
Default

Naar zo iets heb ik ook al gezocht. Het moet zo zijn, dat het ding een interne accu heeft voor een tijdje. De hoofdaccu afklemmen levert natuurlijk problemen op, anders.

Bovendien... GPS komt van boven (en een beetje van opzij door weerkaatsing, maar dat is voor positiebepaling niet echt significant). Het is heel erg gemakkelijk, om een dak van een loods zo in te richten, dat het signaal niet doorgelaten wordt.

Je steelt de auto.. zet hem voor 5 dagen neer in een garage met een "speciaal" dak.. binnen 5 dagen is het accuutje van zo een kastje zeker weten leeg... en daarna begin je aan de demontage.. "en je ziet hem nooit meeeer teruggg"

Het is mogelijk om met het mobiel netwerk (GSM, maar ik denk nog beter de op meer plaatsten opgezette masten voor snellere datanetwerken yo als LTE) bijvoorbeeld te bepalen, met welke masten een telefoon (of een ander apparaat) verbonden is. Dat betekent, dat je denk ik op kilometers nauwkeurig kunt bepalen, waar het apparaat zich bevindt. Ook die golflengtes kunnen geblokkeerd worden, denk maar aan kelders waar je geen bereik hebt met je mobiel...

anderzijds.. je betaalt een relatief klein bedrag voor een kans op het terugvinden van je auto... en dat geld is het zeker waard

ben je alleen bewust van de voor- en nadelen.
Reply With Quote
  #3  
Old 19-10-2014, 05:03
Deckedm Deckedm is offline
VW Guru
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 844
Default

Geloof me die lui hebben een simpele blocker, flikkeren ze in de auto en byebye auto..

wil je zo nodig je auto goed beveiligen, dan : BEARLOCK of gewoon ouderwets stuurslot met stang op pedalen etc... lastig maar werkt goed.
__________________
Speed Kills,Drive a Honda and Live Forever
Reply With Quote
  #4  
Old 20-10-2014, 07:43
SciroccomTDI SciroccomTDI is offline
Postwhore
 
Join Date: Aug 2012
Posts: 1,478
Default

brandstofpomprelais meenemen, wanneer je de auto verlaat
Reply With Quote
  #5  
Old 24-10-2014, 10:34
yuli's Avatar
yuli yuli is offline
Forum junkie
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 1,846
Default

Bovenstaande reactie heeft bij mij al eens diefstal van mijn golf voorkomen toen deze nog openbaar stond. Wel schade toen aan contactslot, deurslot en deur maar gelukkig niet weg..

Als je dat met stuursloten combineert wordt het wel lastig voor de gelegenheidsdief. Voor de professionele die meekijken op dit forum moet je meer systemen aanbrengen.
__________________
VW T3 - 1982 - 16v KR
VW Golf 1 - 1983 - PG G60
VW Corrado - 1989 - PG G60
VW Golf 1 - 1994 - Cabby Acapulco 2H
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 12:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum