Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf en Jetta MK I
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #81  
Old 05-04-2012, 16:15
sipkemk1rs2's Avatar
sipkemk1rs2 sipkemk1rs2 is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Jan 2011
Posts: 443
Default

Quote:
Originally Posted by markg60
ik geloof dat hij na een paar maanden of jaar naar ned is gehaald, het moest toch geen originele nl te zijn toch?

mark
Ja dat kan auto is van Nico van de Water zeker.
vind zelf dat het een originele nedeland moet zijn. maar dat is mij iedee
auto van Nico van de water is hier nooit gelevert in nedeland is een 176 nummer de .een origineel nedelandse gti 1976 heeft een 177 nummer
Reply With Quote
  #82  
Old 05-04-2012, 16:20
markg60 markg60 is offline
Forum Regular
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 190
Default

Quote:
Originally Posted by sipkemk1rs2
mark
Ja dat kan auto is van Nico van de Water zeker.
vind zelf dat het een originele nedeland moet zijn. maar dat is mij iedee
auto van Nico van de water is hier nooit gelevert in nedeland is een 176 nummer de .een origineel nedelandse gti 1976 heeft een 177 nummer

Klopt helemaal! maakt mij ook niet uit maar hij zocht een van de eerste gti's voor een foto reportage vandaar en zoals je weet staat deze er tip en top bij!!(behalve de motorkap geloof ik, en ja die heeft hij er zat!)
__________________
g60 insite
Reply With Quote
  #83  
Old 05-04-2012, 16:35
sipkemk1rs2's Avatar
sipkemk1rs2 sipkemk1rs2 is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Jan 2011
Posts: 443
Default

Quote:
Originally Posted by markg60
Klopt helemaal! maakt mij ook niet uit maar hij zocht een van de eerste gti's voor een foto reportage vandaar en zoals je weet staat deze er tip en top bij!!(behalve de motorkap geloof ik, en ja die heeft hij er zat!)
Ja klop daar hoor een glade motor kap op .En er zijn nog wat dingen hoor die niet klopen .ik kan die auto ik weet wie hem gerestaureerd heeft.maar goed het maakt ook niet uit.
Reply With Quote
  #84  
Old 05-04-2012, 16:46
sipkemk1rs2's Avatar
sipkemk1rs2 sipkemk1rs2 is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Jan 2011
Posts: 443
Default

Quote:
Originally Posted by Alberto















op verzoek van man ff geplaast

Mark 13-ng-64 De auto die ik heb is een van de aller eerste Gti van nedeland .En bevat alle kenmerken zo als je hem in nedeland kon kopen.Dus niet met een glade motor kap die zijn hier nooit geleverd.
Reply With Quote
  #85  
Old 05-04-2012, 17:26
bertusGTI's Avatar
bertusGTI bertusGTI is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Oct 2010
Posts: 240
Default

ik moet deze ook maar ff posten......


__________________
Golf 1 GTI '83
Golf VI GTI '09 DSG
Reply With Quote
  #86  
Old 05-04-2012, 17:37
sipkemk1rs2's Avatar
sipkemk1rs2 sipkemk1rs2 is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Jan 2011
Posts: 443
Default

Quote:
Originally Posted by bertusGTI
ik moet deze ook maar ff posten......



Ja deze kan ik .is van de Baas van Porsche in Renkum
Is mooier als een nieuwe maar is een Cup Gti geweest
Reply With Quote
  #87  
Old 05-04-2012, 17:42
bertusGTI's Avatar
bertusGTI bertusGTI is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Oct 2010
Posts: 240
Default

dat het een cup gti was wist ik niet, hij is van 03-09-1976.
__________________
Golf 1 GTI '83
Golf VI GTI '09 DSG
Reply With Quote
  #88  
Old 05-04-2012, 18:06
honcie's Avatar
honcie honcie is offline
Forum Regular
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 207
Default

Quote:
Originally Posted by sipkemk1rs2
Ja deze kan ik .is van de Baas van Porsche in Renkum
Is mooier als een nieuwe maar is een Cup Gti geweest



Is de Directeur ( Mark Wegh)van Porsche centrum Gelderland in Heteren.
Deze man heeft ook een rallye golf met maar 375 km op teller en een Golf Limited met 45000 km.
Zo heeft hij ook een golf 4 25 jaars jubileum uitvoering met een paar km en nog tientallen Vw's en Porsches.
Reply With Quote
  #89  
Old 05-04-2012, 20:00
sipkemk1rs2's Avatar
sipkemk1rs2 sipkemk1rs2 is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Jan 2011
Posts: 443
Default

Quote:
Originally Posted by honcie
Is de Directeur ( Mark Wegh)van Porsche centrum Gelderland in Heteren.
Deze man heeft ook een rallye golf met maar 375 km op teller en een Golf Limited met 45000 km.
Zo heeft hij ook een golf 4 25 jaars jubileum uitvoering met een paar km en nog tientallen Vw's en Porsches.

Ja nou goed Heteren .Hij wou detijs bij mij komen om die gti van mij te zien
om dat die van mij alle origineele onderdelen nog op en in zitten .zo als de goldel zijn anders als een 1977 . En cup heeft 4 punt en nog wat van die dingen.maar Hij heeft er wel meer .zo heeft hij ook de oerquattro audi van ferdie heineken.
Reply With Quote
  #90  
Old 05-04-2012, 22:59
RoVoMk1 RoVoMk1 is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Apr 2012
Posts: 11
Default

Quote:
Originally Posted by markg60
ik geloof dat hij na een paar maanden of jaar naar ned is gehaald, het moest toch geen originele nl te zijn toch?


Voor die fotosessie hoeft-ie niet origineel NL te zijn, wel origineel. Dus geen andere wielen en zeker niet verlaagd of zo. Stalen bumpers hoeft niet per se, het mogen ook de kunststof bumpers al zijn. En de smalle achterlichtjes dus.

Het is de bedoeling dat hij samen op de foto gaat met een custardgele originele Scirocco uit '74 - ook met ruitenbekleding. Zowel stilstaand als rijdend. Omdat die in prov. Groninge staat, sou het handig zijn als de Golf ook in het noorden stond.
Reply With Quote
  #91  
Old 06-04-2012, 17:01
markg60 markg60 is offline
Forum Regular
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 190
Default

Quote:
Originally Posted by RoVoMk1
Voor die fotosessie hoeft-ie niet origineel NL te zijn, wel origineel. Dus geen andere wielen en zeker niet verlaagd of zo. Stalen bumpers hoeft niet per se, het mogen ook de kunststof bumpers al zijn. En de smalle achterlichtjes dus.

Het is de bedoeling dat hij samen op de foto gaat met een custardgele originele Scirocco uit '74 - ook met ruitenbekleding. Zowel stilstaand als rijdend. Omdat die in prov. Groninge staat, sou het handig zijn als de Golf ook in het noorden stond.
De golf van mijn maat gaat niet naar groningen denk ik, staat in omg. utrecht
__________________
g60 insite
Reply With Quote
  #92  
Old 06-04-2012, 17:03
markg60 markg60 is offline
Forum Regular
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 190
Default

Quote:
Originally Posted by sipkemk1rs2
Mark 13-ng-64 De auto die ik heb is een van de aller eerste Gti van nedeland .En bevat alle kenmerken zo als je hem in nedeland kon kopen.Dus niet met een glade motor kap die zijn hier nooit geleverd.
Gaaf dat je zo veel van die eersten hebt, Word het niet eens tijd dat je ze er mooi bij laat staan zou mooi zijn als de aller oudste ook op de weg/meetings is te bewonderen!
__________________
g60 insite
Reply With Quote
  #93  
Old 06-04-2012, 17:10
gizmo98 gizmo98 is offline
VW Guru
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 851
Default

Tja... Waarom
__________________
VRIJHEID IS EEN VOLGETANKTE Mk2 GOLF
Reply With Quote
  #94  
Old 06-04-2012, 20:16
sipkemk1rs2's Avatar
sipkemk1rs2 sipkemk1rs2 is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Jan 2011
Posts: 443
Default

Quote:
Originally Posted by markg60
Gaaf dat je zo veel van die eersten hebt, Word het niet eens tijd dat je ze er mooi bij laat staan zou mooi zijn als de aller oudste ook op de weg/meetings is te bewonderen!

Ja klop .Ik heb er nu bijna een klaar dat is een zwarte gti 1979 .pon auto
En dan beging ik met een zilver grijse gti 1976 is ook al heel ver moet dan nog weer in de kleur .Maar ik heb ook ander hobies waar een boel tijd in gaat zitten.



http://www.volksforum.com/forum/sho...d.php?p=1209663
Reply With Quote
  #95  
Old 06-11-2012, 00:17
CAR-POOL CAR-POOL is offline
Postwhore
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 1,494
Default




Leuk deze heeft bijna dezelfde lettercombinatie ook met -NF- , die van mij komt overigens uit augustus 1976 en is ook grijs die heeft standaard nog wel een gladde kap.

Geen GTI overigens , zijn in september 1976 veranderingen begaan dan , zoals motorkap met lijntje?
__________________
- Polo1 900 1977 - resto next year
- Golf 1600 LS AUTOMATIC - 1976 - resto-project.
- Golf 1300 C - 1984 - from GRANDMA daily driven
Reply With Quote
  #96  
Old 08-12-2013, 18:18
golf fahrer golf fahrer is offline
VW Guru
 
Join Date: Jan 2011
Posts: 735
Default

Even een oude post bovenhalen.





Wist niet eens dat de gti in die kleur te krijgen was.
Op speciaal verzoek ofzo?


Staat wel super in die kleur
Reply With Quote
  #97  
Old 08-12-2013, 18:40
heinz74's Avatar
heinz74 heinz74 is offline
Postwhore
 
Join Date: Jul 2012
Posts: 1,353
Default

Quote:
Originally Posted by golf fahrer
Even een oude post bovenhalen.





Wist niet eens dat de gti in die kleur te krijgen was.
Op speciaal verzoek ofzo?


Staat wel super in die kleur


was ook niet ,is overgebatst in een andere kleur...
Reply With Quote
  #98  
Old 29-01-2017, 19:15
sipkemk1rs2's Avatar
sipkemk1rs2 sipkemk1rs2 is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Jan 2011
Posts: 443
Cool

Quote:
Originally Posted by Alberto















op verzoek van man ff geplaast

Zijn er ook nieuwe ontwikkeling dat er 76 gti boven water zijn gekomen
Reply With Quote
  #99  
Old 02-02-2017, 21:54
turbojo2 turbojo2 is offline
VW Guru
 
Join Date: Sep 2012
Posts: 721
Default

Weinig reacties Sipke. Is beter voor ons. Hoe minder oer-gti's met stalen bumpers hoe beter hehehhe. Ik heb dan wel geen gti uit 1976 maar met mijn zilveren en zwarte 77-ers ben ik ook erg blij. Ik ga volgende maand mijn oer-gli uit 1979 weer aan de praat zien te krijgen. Denk dat het benzinepomp-relais vervangen moet worden. Heb nu al zin om in mijn 1600 gli met 110 pk en tittentaco met open dak rond te toeren. Hij heeft anderhalf jaar stil gestaan dus wordt weer tijd om effe flink te genieten van het geluid van de oer-gti motor die je met open dak veel beter hoord. Als ik eerlijk ben is dat veel leuker dan rondrijden in een gti met dicht dak. Als hobby auto kun je nu voor een appel en een ei een leuke gli kopen met de 1,6 of 1,8 Gti motor erin.
Reply With Quote
  #100  
Old 03-02-2017, 11:34
sipkemk1rs2's Avatar
sipkemk1rs2 sipkemk1rs2 is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Jan 2011
Posts: 443
Smile

Quote:
Originally Posted by turbojo2
Weinig reacties Sipke. Is beter voor ons. Hoe minder oer-gti's met stalen bumpers hoe beter hehehhe. Ik heb dan wel geen gti uit 1976 maar met mijn zilveren en zwarte 77-ers ben ik ook erg blij. Ik ga volgende maand mijn oer-gli uit 1979 weer aan de praat zien te krijgen. Denk dat het benzinepomp-relais vervangen moet worden. Heb nu al zin om in mijn 1600 gli met 110 pk en tittentaco met open dak rond te toeren. Hij heeft anderhalf jaar stil gestaan dus wordt weer tijd om effe flink te genieten van het geluid van de oer-gti motor die je met open dak veel beter hoord. Als ik eerlijk ben is dat veel leuker dan rondrijden in een gti met dicht dak. Als hobby auto kun je nu voor een appel en een ei een leuke gli kopen met de 1,6 of 1,8 Gti motor erin.
Hoi ja klopt het is voor mij een heel stuk duidelijker geworden na de laaste VW meeting bij Bourguignon leeuwarden daar stond namelijk
de zogenaamde ouste GTi van Nedeland auto van Mark Wegh .
Jammer voor heb maar Auto is kompleet nep. En voor mij beter dus, heb deze week naar Pon toe gebeld en zat ook nog een geheim achter mijn 76 gti het kenteken was namelijk al een Maand eerder al afgegeven dan er op het kenteken staat.Heb al met de rdw gebeld zij zeggen dat de datum als het voertuig in gebruik word genomen die datum word gebruik op het kenteken.
Maar vind het veemd om dat het bij hun wel goed in de computer staat en bij Pon ook en bij de RDW op de Site verkeerd heeft iemand hier ervaring mee.
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 13:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum