Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Vraag en Aanbod > Advertenties op MP, eBay of andere sites
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #41  
Old 06-02-2015, 14:47
The Skinnmeister's Avatar
The Skinnmeister The Skinnmeister is offline
Volksforum Donateur
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 3,259
Default

Vind t wel een leuke discussie om te lezen Voor mij blijft t een dikke bak die ik graag zou willen maar helaas niet zo'n diepe buidel
__________________
'88 Golf II VR6
'91 Golf II G60
'86 Golf II 16V New Project
Reply With Quote
  #42  
Old 06-02-2015, 16:59
skywalker38 skywalker38 is offline
Postwhore
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 1,055
Default

Quote:
Originally Posted by Scirocco_1600
ik denk dat alle mensen met miljoenen op hun rekening zich niet gaan bezig houden met een Golf 2 Limited maar met een lamborghini / Ferrari / Porsche / enz het exclusief top martiaal , zie je een Sheikh in Dubai al rond rijden in z'n golf 2 Limited ?

mensen die een golf 2 Limited willen zijn Echte vw liefhebbers maar niemand heeft er het geld voor over

Ben het hier niet echt mee eens,tijdje terug een vertegenwoordiger van een verfgroothandel gesproken die was bij een man langsgeweest die had in een hal in de buurt van Almere een La Ferrari, de nieuwse McLaren en de nieuwste porsche spyder staan en daarnaast stond een Renault Clio 16v met 500km op de teller,en nee dit is echt geen bullshit verhaal ik had hem gevraagd of hij de foto's wilde delen maar dat wilde de eigenaar niet hebben
Deze man is verdeler van Brabus in Azie
Reply With Quote
  #43  
Old 06-02-2015, 18:28
Rinus66's Avatar
Rinus66 Rinus66 is offline
No personal life
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 2,102
Send a message via MSN to Rinus66
Default

Quote:
Originally Posted by DutchBuild
Nu staan soortgelijke te koop voor 100K.


Dan schrijven ze nog aardig af per kilometer

http://www.autoleitner.nl/automobie...wzwart-metallic

Wanneer geld geen rol zou spelen stond stond ie al hier, 10 maal liever dan een Ferrari of een McLaren. Natuurlijk wel een RS4 voor doordeweeks, een 912, een 76er gti en nog wat hebbedingetjes
__________________
88 cabrio 2.0
83 golf gl 1.5
Reply With Quote
  #44  
Old 06-02-2015, 18:59
Misha's Avatar
Misha Misha is offline
10k maniac
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 10,769
Send a message via MSN to Misha
Default

Dat zijn wel de echte unieke items, met 18.000 op de klok, A1 conditie. Waarschijnlijk zal er eentje met 100/150k een ton doen ofzo.

Wat een droom om zo'n zaak te hebben.
__________________
www.dubclub-online.nl
Reply With Quote
  #45  
Old 06-02-2015, 19:58
richard-polo's Avatar
richard-polo richard-polo is offline
No personal life
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 2,975
Send a message via MSN to richard-polo
Default

Quote:
Originally Posted by The Skinnmeister
Vind t wel een leuke discussie om te lezen


Mee eens
Reply With Quote
  #46  
Old 06-02-2015, 20:18
Misha's Avatar
Misha Misha is offline
10k maniac
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 10,769
Send a message via MSN to Misha
Default

Mij valt het op dat de Mk4 R32 ook gruwelijk stijgt de laatste 1,5 jaar. Ik was een jaar of 2 terug een beetje aan het uitkijken naar zo'n apparaat en toen stonden er telkens een stuk of 7/10 tegelijk op Marktplaats, een goeie had je voor ±11k. Als ik nu op Marktplaats kijk dan is het aanbod treurig en een enkele goeie heeft termen als 'collectorsitem' en 'uniek' in de advertentietitel. Gemiddeld genomen vragen ze voor een nette met <150.000 op de teller nu al zo'n 16/17k.

Toentertijd stond er een origineel Nederlandse DSG te koop bij vanderbijautos.nl met 68xxx NAP. Ik geloof dat die toen 14k moest kosten, denk dat als je die een jaartje of 10 zo wegzet dat je er niet slechter van zult worden. Dezelfde aanbieder heeft er nu weer 1 staan trouwens. 120k op de klok, handbak en de kosten? 16k.
__________________
www.dubclub-online.nl
Reply With Quote
  #47  
Old 06-02-2015, 21:01
DutchWilco's Avatar
DutchWilco DutchWilco is offline
Postwhore
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,167
Default

Quote:
Originally Posted by Misha
Mij valt het op dat de Mk4 R32 ook gruwelijk stijgt de laatste 1,5 jaar. Ik was een jaar of 2 terug een beetje aan het uitkijken naar zo'n apparaat en toen stonden er telkens een stuk of 7/10 tegelijk op Marktplaats, een goeie had je voor ±11k. Als ik nu op Marktplaats kijk dan is het aanbod treurig en een enkele goeie heeft termen als 'collectorsitem' en 'uniek' in de advertentietitel. Gemiddeld genomen vragen ze voor een nette met <150.000 op de teller nu al zo'n 16/17k.

Toentertijd stond er een origineel Nederlandse DSG te koop bij vanderbijautos.nl met 68xxx NAP. Ik geloof dat die toen 14k moest kosten, denk dat als je die een jaartje of 10 zo wegzet dat je er niet slechter van zult worden. Dezelfde aanbieder heeft er nu weer 1 staan trouwens. 120k op de klok, handbak en de kosten? 16k.


Dit is mij ook opgevallen en het is ook wel logisch nu zelfs de topmodellen niet verder komen dan een 2L 4-cilinder

Er zijn heel veel liefhebbers van de vr6/R32/R36 motor en het is eigenlijk wel logisch dat deze erg geliefd zullen blijven hier door.

Net zoals dat de laatste luchtgekoelde 911 (993) ook een zeer gewilde auto is door dat deze voor vele behoord tot de laatste echte 911

Om deze reden ben ik op zich wel benieuwd wat de New Beetle RSI zal gaan doen, omdat deze best wel een bijzonder tijdperk van de VR6 motoren afsluit als meest bijzondere auto met de R32 motor en 4Motion waarvan de motor volledig met de hand is gebouwd enz.
Reply With Quote
  #48  
Old 06-02-2015, 21:03
golf fahrer golf fahrer is online now
VW Guru
 
Join Date: Jan 2011
Posts: 737
Default

Die r32 is inderdaad super

Maar als ik voor zo eentje zou gaan, is het een 5 deurs zilver.
Reply With Quote
  #49  
Old 06-02-2015, 21:15
Misha's Avatar
Misha Misha is offline
10k maniac
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 10,769
Send a message via MSN to Misha
Default

Voor mij zou het ook een zilveren worden, half stof/half leer, wel 3drs. Precies zoals ik er een goed jaar geleden 1 kon kopen van een bekende, voor een scherpe prijs. Maar ja.. als als als. Valt me op dat verreweg de meeste volleder zijn en hoe laag de kilometerstand dan ook is, het (zitvlak) ziet er altijd verzeten uit. Nou moet ik zeggen dat die blauwe bij Van der Bij nog aardig meevalt.

Je hebt ook nog varianten met alcantara in het midden maar zoals dit is voor mij het mooiste, zeker in een Reflex zilvere:




Ik las laatst dat bij deze combinatie het leer-gedeelte is gemaakt met skaileer, dat het daardoor veel strakker is/blijft.
__________________
www.dubclub-online.nl
Reply With Quote
  #50  
Old 06-02-2015, 21:22
DutchWilco's Avatar
DutchWilco DutchWilco is offline
Postwhore
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,167
Default

Quote:
Originally Posted by Rinus66
Dan schrijven ze nog aardig af per kilometer

http://www.autoleitner.nl/automobie...wzwart-metallic

Wanneer geld geen rol zou spelen stond stond ie al hier, 10 maal liever dan een Ferrari of een McLaren. Natuurlijk wel een RS4 voor doordeweeks, een 912, een 76er gti en nog wat hebbedingetjes



Knijters zeg, en ik helemaal blij met de 60 die ik er voor heb gekregen

Ik kon geen adres vinden, maar staat deze toevallig bij de Mercedes dealer in Rotterdam ?
Reply With Quote
  #51  
Old 06-02-2015, 21:26
heinz74's Avatar
heinz74 heinz74 is offline
Postwhore
 
Join Date: Jul 2012
Posts: 1,353
Default

loopt wel dik hoor een r32..jongen hier uit de buurt die een metaalbewerkingsbedrijf heeft samen met zijn vader, heeft er 1 uit 2002/3 (weet ik veel)..heeft ook een zooi Golf 1 cabrio's staan waar ik wel eens onderdelen van koop
mocht er laatst een stukkie in sturen..gaat goed af en ligt als een blok..
moet ik erbij zeggen dat het een 'echte' en niet een afgeragd ex maroc drugsvervoermiddel is..
25000 op de klok ..en dat zullen er niet veel meer worden ,omdat meneer een Audi A3 Sportback bestelt heeft vanwege gezinsuitbreiding..
word een klassieker zo'n ding..zeker weten..
Reply With Quote
  #52  
Old 06-02-2015, 21:33
Misha's Avatar
Misha Misha is offline
10k maniac
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 10,769
Send a message via MSN to Misha
Default

Zeker met zo'n kilometerstand kan je die gerust aan de kant zetten, heel erg dik!
Is toch een beetje de Limited van de zero's om even bij de topictitel te blijven
__________________
www.dubclub-online.nl
Reply With Quote
  #53  
Old 06-02-2015, 22:06
DJW's Avatar
DJW DJW is offline
VW Guru
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 814
Default

De limited van de zero's? Klets niet. In de jaren 70 en 80 waren er maar twee redenen om dergelijke dikke wagens te maken door fabrikanten. 1) ze hadden een homologatie nodig voor de competitie en 2) de ingenieurs van vroeger bedachten een technisch hoogstandje en gaven het aan de afdeling commercie in de zin " probeer maar aan de man te brengen". Dat maakt die auto's speciaal en bijzonder.

Een r32 is niets anders dan andersom geredeneerd; de afdeling commercie bedenken een paar stoelen met logo's, andere velgen en maar een krachtige motor en dat moeten ze bij de fabrikant maar bij elkaar schroeven. Allemaal om puur een commercieel slaatje te kunnen slaan.

Dat heeft dus niks maar ook niks met elkaar te vergelijken.
Reply With Quote
  #54  
Old 06-02-2015, 22:13
Mk1driver's Avatar
Mk1driver Mk1driver is offline
Forum junkie
 
Join Date: May 2006
Posts: 1,723
Default

Wat is zo'n 190 evo toch lelijk
__________________
BMW E30 325i
Golf 7 highline business R
Reply With Quote
  #55  
Old 06-02-2015, 22:28
Lieuwe's Avatar
Lieuwe Lieuwe is offline
No personal life
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 2,870
Default

Ja vreemd hoe dat werkt. Dat model Mercedes wordt alleen met slechte dingen geassocieerd (bij mij tenminste). Op die Evo hangt dan ook nog eens een halve trailer vol met tupperware tuning achtige zooi, wat totaal niet bij het model past. Een E30 M3 is ongeveer een triljoen keer mooier. Het enige wat mij bij die Mercedes aanspreekt is de techniek. De formule origineel geleverd + gelimiteerde aantallen = succes is hier wel van toepassing.
Reply With Quote
  #56  
Old 06-02-2015, 22:33
Misha's Avatar
Misha Misha is offline
10k maniac
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 10,769
Send a message via MSN to Misha
Default

Sjeumig, is 't die periode van de maand ja? Het is puur een cynisch vergelijk omdat het beide het ultieme model uit de reeks is.
Neem 't niet zo letterlijk op svp, als ik serieus ben dan zet ik geen smilies achter een reactie zoals je kunt zien in voorgaande posts.
__________________
www.dubclub-online.nl
Reply With Quote
  #57  
Old 06-02-2015, 22:34
tempel's Avatar
tempel tempel is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Dec 2004
Posts: 319
Default

New Beetle RSI is al tijden niet te betalen. Zoek er maar eens naar.Dingen kostten nieuw €107000. Cup racers zijn nog betaalbaar.

http://suchen.mobile.de/auto/volkswagen-beetle-rsi.html
Reply With Quote
  #58  
Old 06-02-2015, 22:35
Mk1driver's Avatar
Mk1driver Mk1driver is offline
Forum junkie
 
Join Date: May 2006
Posts: 1,723
Default

Quote:
Originally Posted by Misha
Sjeumig, is 't die periode van de maand ja? Het is puur een cynisch vergelijk omdat het beide het ultieme model uit de reeks is.
Neem 't niet zo letterlijk op svp, als ik serieus ben dan zet ik geen smilies achter een reactie zoals je kunt zien in voorgaande posts.


Periode van de maand is in dit geval op jou van toepassing? Relax man.
__________________
BMW E30 325i
Golf 7 highline business R
Reply With Quote
  #59  
Old 06-02-2015, 22:37
Misha's Avatar
Misha Misha is offline
10k maniac
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 10,769
Send a message via MSN to Misha
Default

Gaat over die reactie van DJW.. mocht dat niet helder zijn. 'T is vrijdagavond, veel relaxter als dit word ik niet
__________________
www.dubclub-online.nl
Reply With Quote
  #60  
Old 06-02-2015, 22:40
Mk1driver's Avatar
Mk1driver Mk1driver is offline
Forum junkie
 
Join Date: May 2006
Posts: 1,723
Talking

Shit, m'n smiley vergeten
__________________
BMW E30 325i
Golf 7 highline business R
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 19:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum