![]() |
|
||||
|
||||
![]() Afgelopen zaterdag dan eindelijk mijn droom verwezenlijkt in de vorm van een Golf 1. Heel wat projectauto’s tussendoor gehad en uiteindelijk gevonden wat ik zocht. Ik kwam deze auto bij toeval tegen toen ik begin januari een setje velgen ging ophalen. De huidige eigenaar had de auto al meer dan 4 jaar in een stalling staan, maar het kwam er maar niet van om iets met de auto te doen. Nu is het aan mij om deze auto weer de weg op te krijgen. Het betreft een in originele staat verkerende Golf 1 GLS (kleur Bahama blue) uit 1978 die in 2002 is ingevoerd vanuit Duitsland. Liefst had ik de auto ouder gehad, maar je soms moet concessies doen wil je iets vinden wat je aan staat.
Plannen voor dit jaar: - APK - Wielnaven ombouwen naar steek 5x100 - Schroefset - BBS RS 16 inch Snellere motor staat ook op het wensenlijstje ![]() Op de trailer: ![]() Bij mij broer op de oprit want bij ons ligt de straat eruit. ![]() ![]() Motorruimte ![]() Velgen die eronder komen
"I Only Support Gay Marriage If Both Chicks are Hot" Last edited by levis : 23-03-2017 at 11:56. |
|
|||
|
|||
![]() Leuke einser, coole kleur! Gaat n mooie combo worden: wagenkleur, bumpers/spiegels en RS-en
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zeker een gaaf kleurtje! Ook icm de kleur van het interieur
Rs'en zullen m goed staan ![]()
|
|||
|
|||
![]() Mooie Golf 1! Ik ga m volgen.
Zie dat ze er ook stuurbekrachtiging op hebben gebouwd...
|
||||
|
||||
![]() Super nice! :-) Succes met de opbouw.
Waarom vind ik nou nooit dat soort auto's.... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Bedankt. Hetzelfde vroeg ik me een jaar geleden ook af. Geduld is een schone zaak ;-)
|
||||
|
||||
![]() mooi ding, en indd met stuurbekrachtiging.
|
||||
|
||||
![]() Shinen Last edited by Cobrakever : 25-03-2017 at 19:21. |
|
|||
|
|||
![]() Mooi kleurtje
|
||||
|
||||
![]() Auto eindelijk thuis en direct in de garage gezet.
Auto is in zeer nette staat, alleen aan de achterkant van de wielranden zit laswerk en een omgevouwen rand bij de koker omdat er een krik onder is gezet. Ik ben bezig om de hele ophanging aan de voorkant te demonteren en netjes te maken. Auto heeft een aantal jaren stil gestaan en wil het direct goed doen, geen halve maatregelen. Zit wel even met het volgende, het bekrachtigt stuurhuis is zo lek als een mandje, aan beide kanten druipt de olie eruit. Kan ik het stuurhuis er onderweg halen zonder de motor te verwijderen? Aan de ene kant wil ik de motor ook wel verwijderen om alles eens goed schoon te maken, en wil het liefst van de automaatbak af, en, en en, etc.
"I Only Support Gay Marriage If Both Chicks are Hot" Last edited by levis : 03-04-2017 at 10:18. |
|
|||
|
|||
![]() amazing
|
|
|||
|
|||
![]() Ziet er netjes uit Wouter!
Kom binnenkort wel ff langs om de bolide te bekijken.. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()
|
||||
|
||||
![]() Mooie golf 1 Wouter
|
|
||||
|
||||
![]() kleine testfit
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() damn strak ding!
|
||||
|
||||
![]() Toch besloten de motor en de rest wat overbodig wordt eruit te halen. Het toekomstplan van een snellere motor wordt namelijk iets naar voren geschoven. Motor wat ik op het oog heb is een 1.8T 20V.
Uitlaatlijn en rembekrachtiger zijn er ook al uit. Nu eerst alles eens goed schoonmaken en dan verder met het netjes maken van de motorruimte.
|
|||
|
|||
![]() Aha, mooie plannen! Ik blijf m met interesse volgen!
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Mocht je nog geen motor hebben, ik heb nog een goede 20vt ayp liggen die ik eerst ook in mijn mk1 zou bouwen. Je mag altijd even langskomen.
|