Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Vraag en Aanbod > Auto's te koop aangeboden
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 10-10-2017, 11:09
BasApeldoorn BasApeldoorn is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Apr 2011
Posts: 14
Default Golf 1984 1.6TD Beige





In verband met een lange wereldreis moeten wij helaas onze geliefde Golf verkopen.
Er is 2 jaar lang door mij woon-werk in gereden, waar dit de perfecte betrouwbare youngtimer of oldtimer voor is.
Wegenbelasting is 65 euro per maand, extreem lage verzekering en de auto is in verband met zijn 1.6 TD 1V "ecodiesel" motor erg zuinig. De 1V is een 1.6 turbo diesel zonder intercooler en met een kleinere turbo dan de normale 1.6(G)TD, waardoor deze eerder opspoelt.
Gemiddeld rijd ik 1 op 22 over B-wegen.

Origineel is de Golf uitgevoerd met een atmosferische 1.6D 4-bak, maar is er in 2010 een 1,6 turbodiesel met 5-bak gemonteerd.
Hierdoor wijkt de snelheidsmeter wel wat af, maar is de auto een stuk sneller. Eventueel is het op te lossen door een andere tellerbak, maar wij vonden het wel wat toevoegen aan de charme

De teller telt geen tonnen, dus kan ik maar 59.093 aflezen. Volgens het tellerrapport van de RDW die ik heb opgevraagd, is de auto in 2010 Nederland binnen gekomen met 3.000 kilometer op de teller.

Natuurlijk heeft de golf zo zijn plekjes en zomersproetjes, maar de lak zelf is in hele mooie glanzende staat.
Op de foto's heb ik duidelijk proberen te maken waar deze slechte plekken zitten, zodat er geen verassingen bij het bezoek zijn.

Het interieur zou beter mogen, aangezien de bestuurders stoel er niet in hoort en de deurkaart links niet mooi meer is.

Bij aanschaf heb ik achter verlagingsveren gemonteerd en aan de voorkant gele koni's met instelbare hardheid en ook verlagingsveren. Toen zijn ook de aluminium vw BBS velgen gemonteerd.
De vraagprijs is op stalen velgen met oke winterbanden en op originele dempers.
Verlaging en BBS velgen zijn eventueel over te nemen.

De auto staat in Apeldoorn, maar is ook geregeld in Amsterdam of Zutphen te bezoeken.

Vraagprijs voor forum is 1200 incl bbs en verlaging.

https://link.marktplaats.nl/m1212255872
Reply With Quote
  #2  
Old 16-10-2017, 07:39
BasApeldoorn BasApeldoorn is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Apr 2011
Posts: 14
Default

Verkocht voor 1200 incl verlaging en bbs aan Mike in Nijverdal.
Reply With Quote
  #3  
Old 16-10-2017, 20:00
erjan1987 erjan1987 is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 74
Default

Anders mag je mij wel n berichtje doen 😉
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 08:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum