Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf V, VI en VII
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 15-11-2010, 23:11
Jonas V's Avatar
Jonas V Jonas V is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 14
Default Embleem kofferopener Golf V

Op mijn onlangs gekochte V zat op het achter logo een lelijke beschadiging. Ik dus maar meteen een nieuwe halen bij een onderdelen jongen (vag parts). Nu blijken er 2 types te zijn van die klepopener logo's. Een gladde, zoals ik origineel er op had zitten en een met wat meer reliëf erin waarbij het chrome wat hoger dan de zwarte achtergrond ligt. Het 2e type heb ik meegenomen aangezien deze later gewoon origineel op de Golf V hatchback gemonteerd zijn.
Nu blijkt bij montage dat er toch wat verschil zit en hij niet zo mooi aansluit als de oude variant die ik eerst heb.
Zie onderstaande foto, dan zien je duidelijk dat de bovenkant wat verder uitsteekt dan de onderkant. Met mijn oude logo was dit rondom gelijk wat aansluting betreft. Dat liep ongeveer over zoals nu de onderkant.

Nu zit ik dus te denken, wat is er anders aan de montage van het 'type 2' logo om het zo maar te zeggen dan aan het 'type 1'? Zou dit met een simpele rubberen ring oid op te lossen zijn of is het alleen optimaal zijn wanneer ik weer een type 1 logo monteer?
Het valt als je normaal kijkt helemaal niet op maar ik ben een mierenneuker wat dat betreft.


Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 05:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum